vozil sem že od halogenk, projektorskih halogenk, laser (bmw), matrix (Audi), sedaj pa imam sam xenon.
seveda, daleč najboljši je bil BMW-jev laser, to je kar bolanija, kako to sveti, po drugi strani pa je Audijeva matrična luč delala vrhunsko, ko je izklapljala in s tem obsvetila nasproti prihajajoče vozilo.
v Priusu sem imel projektorske halogenke in so bile ok, dolge luči so bile čisto druga pesem, ker sem včasih imel občutek, da je še kdo zraven kak reflektor prižgal.
zato sem bil toliko bolj razočaran, ko sem končno dobil avto s tako opevanimi xenonkami, prva vožnja zvečer je bila čisto razočaranje, ker se mi je zdelo, da vidim ravno 15m pred sabo. pa sem mislil, da so narobe nastavljene (angleški način), iz avta nastavit nisem imel kaj, ker so avtomatske. nato pa sem nekega deževnega večera prišel domov, cel razpizdjen, kako je mogoče, da so xenonke tako slabe in naredil research. in ugotovil, da se da, seveda, kot vse luči, tudi moje ročno dvignit, tam pri motorju. naredil to in od takrat je to točno to, kar sem od xenonk pričakoval. ker moje luči so po nekem neznanem razlogu bile nastavljene na minimum, posledično so zaradi tega bile ekstra kratke. ko sem jih dvignil, je zdaj precej precej bolje.
bottom line - mogoče gre tudi pri Toyoti za to - da so luči popolnoma na minimumu in svetijo preveč v tla?