Motiš se. Včasih je bilo tako, da je quattro pomenil torsen diffe, zdaj pa ni več. Zdaj je quattro komercialno ime za štirikolesni pogon, kakršen koli že je. Isto velja za VW in 4-motion.
Vsi VAG avtomobili s prečno postavljenim motorjem (Audi A3, TT, Golf, ...) imajo haldex sklopko (in ne visko sklopke, te VAG grupa ne uporablja, odkar nima več syncro oznake za 4wd).
Vsi VAG avtomobili z vzdolžno postavljenim motorjem (Audi A4-A8, VW passat, ...) imajo torsen diferencial.
Star syncro pogon je imel veliko slabost, ker je uporabljal viskozno sklopko BREZ sredinskega diferenciala. V praksi je to pomenilo, da je bil ves navor speljan na prvo os, dokler ta ni izgubila oprijema. V tem primeru je visko sklopka začela prenašati navor še na zadnji kolesni par. Slabosti: velika zamuda pri prenosu navora, ko dejansko že pride do zdrsa, nelinearno delovanje, ko je velikokrat voznikom odneslo najprej sprednji del, po vklopu pa še zadnjega itd. Skratka, syncro pri legi na cesti ni nič pomagal, pomagal pa je pri speljevanju. Danes se viskozne sklopke brez sredinskega diferenciala praktično ne uporablja nikjer več.
Haldex sklopka ni stalni štirikolesni pogon, ampak je vklopljiv po potrebi.V tej sklopki je več lamel (nekatere jih imajo 6). Običajno je navor speljan na sprednjo os, takrat so lamele med sabo ločene. Če pride do zdrsa, elektronika po potrebi začne "zaklepati" lamele. Odvisno od obsega zdrsa zaklene število lamel, s tem pa povečuje prenos navora na zadnjo os. Pri haldexu imaš možnosti delitve navora vse med 100:0 do 50:50, nikoli pa ne gre več navora na zadnjo kot na prednjo os. Avto se tu obnaša kot sprednji pogon, z močno izboljšano lego na cesti.
Torsen diferencial je pa popolnoma mehanski diferencial, brez kakršnekoli hidravlike. Skonstruiran je tako, da se pri dobri podlagi ves navor prenaša na sprednji kolesni par, ampar v primeru zdrsa, ker je povezava mehanska, TAKOJ (torej brez zamude) reagira in prenese navor na zadnji kolesni par. Možni so prenosi od 100:0 (običajen prenos) do 0:100. Ker je prenos mehanski, je linearen in njegove reakcije najbolj predvidljive. Njegova slabost je velika teža in cena. Uporabljajo pa ga tudi nekateri tazaresni terenci s stalnim štirikolesnim pogonom, recimo mlajše toyote landcruiser.
Subaru ima viskozno sklopko S sredinskim diferencialom. Ta omogoča, da je ob dobri podlagi stalno razmerje delitve navora 50:50 med osema. V primeru zdrsa določene osi sklopka skoraj TAKOJ prenese navor na drugo os, pri čemer je imela ta os že od prej dovolj navora, da je lahko vozilo premikala. Zato tu pogon lego bistveno izboljša.