Na kakšnih načelih pa potem deluje naprimer slovenski urad za varstvo konkurence
O protekcionističnih ukrepih pa sem že enkrat napisal, pa še enkrat zate.
Kitajska, indija in podobne države imajo v tej krizi dve možnosti:
1. Pristanejo na protekcionistične ukrepe razvitega sveta in s tem omogočijo ohranjanje kupne moči razvitega sveta ter pogoltnejo začasno zmanjšanje delovnih mest zaradi selitve proizvodnje nazaj v razviti svet.
2. Ne pristanejo na protekcionistične ukrepe razvitega sveta, kar bo imelo za posledico zapiranje tovarn v njihovih državah, vendar brez selitve nazaj v razviti svet. Dolgoročno ta scenarij pomeni poglabljanje krize.
Na kratko, če ne bodo vsi (razvite države in države v razvoju) uravnotežili svojih trgovinskih bilanc se bo kriza poglabljala, ker se bo realna kupna moč srednjega sloja v razvitem svetu zmanjšala, hkrati s tem pa tudi investicije v razvitem svetu.
Zgoraj sem naštel dve edini možnosti obe sta slabi, samo prva je še vseeno boljša od druge.
O protekcionističnih ukrepih pa sem že enkrat napisal, pa še enkrat zate.
Kitajska, indija in podobne države imajo v tej krizi dve možnosti:
1. Pristanejo na protekcionistične ukrepe razvitega sveta in s tem omogočijo ohranjanje kupne moči razvitega sveta ter pogoltnejo začasno zmanjšanje delovnih mest zaradi selitve proizvodnje nazaj v razviti svet.
2. Ne pristanejo na protekcionistične ukrepe razvitega sveta, kar bo imelo za posledico zapiranje tovarn v njihovih državah, vendar brez selitve nazaj v razviti svet. Dolgoročno ta scenarij pomeni poglabljanje krize.
Na kratko, če ne bodo vsi (razvite države in države v razvoju) uravnotežili svojih trgovinskih bilanc se bo kriza poglabljala, ker se bo realna kupna moč srednjega sloja v razvitem svetu zmanjšala, hkrati s tem pa tudi investicije v razvitem svetu.
Zgoraj sem naštel dve edini možnosti obe sta slabi, samo prva je še vseeno boljša od druge.