Ne drži!Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
Prilagam še krivuljo Golf TDI, kateri je znan, da na začetku butne potem pa konec veselja. Graf kaže špico navora na zečetku, potem pa konec. Ta avto bi torej za divjanje moral vozit tako, da je motor skozi v 1700-2000 obratov, ker pomeni npr menjavanje pri 3000 in s tem veliiiiko menjavanja.
Iz tega se torej vidi, da je pri takih dizlih potrebno veliko telovadbe, da imaš na voljo konjenico. Če bi tak TDI uspel imeti navor v celem območju, npr 1500 - 4500, bi bil dosti bolj udoben.
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&ChartsID=465
Za divjanje bi še vedno moral voziti med 3000 in 4000 vrtljaji - navor na kolesih bi bil pri enaki hitrosti (nižja prestava) še vedno večji. Poleg tega je manjši vpliv vztrajnosti avtomobila na motor in bi hitreje pospeševal.
@hanzi in podobni: mešate karakteristike motorjev in način vožnje, pri vsem tem pa pozabljate na bistveno: menjalnik