Zato, ker je obstajala možnost vgradnje še druge prestave, pa tretje, pa...Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Zakaj je prva prestava tako kratka ???
Zato, ker je obstajala možnost vgradnje še druge prestave, pa tretje, pa...Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Zakaj je prva prestava tako kratka ???
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Zato, ker je obstajala možnost vgradnje še druge prestave, pa tretje, pa...Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Zakaj je prva prestava tako kratka ???
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Če bi imel avto z nizkim navorom in veliko konji, bi to pomenilo, da bi imel hiter avto, ampak bi do končne hitrosti dolgo potreboval.
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Zato ker se dizelski motorji ne vrtijo v tako velike vrtljaje kot bencinarji.
Zakaj so potrebni visoki vrtljaji? In kaj je v tem dobrega? NIC.
.
Torej imej motor do 2000 vrtljajev in se vozi z njim ker so tako dobriin hkrati bi rabil 10 stopenjski menjalnik.
Primerjaj v prestavah, ki imajo enako končnon hitrost ... Peta od dizla je tretja ali četrta od bencinarja ...Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Vincent: pozabil si (ali pa motil) da ima sodobni dizel bistveno višji navor od NA bencinca enake moči. Recimo da je okrogli faktor 1,5.
Drugič: če me spomin ne vara (naj kdo lepi grafe) imajo NA bencinci krivuljo podobno obliki narobe postalvjeni črki V. REs da ta črka V traja 6krpm, ampak T dizel ima pa recimo večje območje vrtljajev kje ima na voljo recimo 80% najvišjega navora.Če ti graf narišem "na glavo" bi zgledal takole \__/. Se motim?
SJTV: res je dizli od 0-100 niso nič boljši od enako močnih bencincev (čeprav imajo 1,5x višji deklariran navor), so pa bistveno hitrejši od 80-130 v peti prestavi. Če tu hočeš loviti z bencincem, ga moraš dati v tretjo
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Če bi imel avto z nizkim navorom in veliko konji, bi to pomenilo, da bi imel hiter avto, ampak bi do končne hitrosti dolgo potreboval.
ni tu če bi bimel avto.
tu napiši ko imaš hondo bo bolj nazorno
Pa to izjaviš ravno ti, ki praviš, da večina voznikov ne ve, zakaj je menjalnik in da se vozijo okoli od semaforja do semaforja v peti prestavi... zdej je pa kar na enkrat tretja ali četra... drug veter...?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Primerjaj v prestavah, ki imajo enako končnon hitrost ... Peta od dizla je tretja ali četrta od bencinarja ...Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Vincent: pozabil si (ali pa motil) da ima sodobni dizel bistveno višji navor od NA bencinca enake moči. Recimo da je okrogli faktor 1,5.
Drugič: če me spomin ne vara (naj kdo lepi grafe) imajo NA bencinci krivuljo podobno obliki narobe postalvjeni črki V. REs da ta črka V traja 6krpm, ampak T dizel ima pa recimo večje območje vrtljajev kje ima na voljo recimo 80% najvišjega navora.Če ti graf narišem "na glavo" bi zgledal takole \__/. Se motim?
SJTV: res je dizli od 0-100 niso nič boljši od enako močnih bencincev (čeprav imajo 1,5x višji deklariran navor), so pa bistveno hitrejši od 80-130 v peti prestavi. Če tu hočeš loviti z bencincem, ga moraš dati v tretjo
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tule primerjamo teoretično, in teoretično je treba primerjat tako, da izključiš vpliv drugače izračunanih prestavnih razmerij - tudi enako zmogljivma bencinarjema se zna zgodit, da ne bosta enako vlakla v 5, ker ima en 5 varčevalno, en pa tako, da se do rdečega zvrti ...
V praksi je res drugače, tam folk 80-130 pospešuje v 6 ... In zna met kak dizel prednost, kak pa tudi ne (odvisno od menjalnika) ... Zna bit 80 že tao nizko, da se matra in ni nič boljši od kakega bencinarja ...