Takole gre: moč (Pri določenih vrtljajih) je produkt vrtljajev krat navor.
Torej višji kot je navor v določenih vrtljajih, več moči imaš na razpolago...in tu prihaja med dizli in bencinarji do razhajanj..ker imajo dizli v nižjih vrtljajih več navora torej posledično več moči in imaš občutek da pri nižjih vrtljajih bolje 'vleče'. Kasneje pa jim začne navor padati, kar se odrazi da z višanjem vrtljajev ne vleče več tako - po domače: nikamor več ne gre (tako občutek).
(tu se menjalnika ne sme upoštevati, ker se z njim razporeja moč).
Torej pri dizlu imaš prej več navora (In občutka da vleče) ter kasneje manj navora (moč pa še vedno raste zaradi višanja vrtljajev...občutka pa ni več pravega).
Bencinar po drugi strani ima prej manj navora pri malih vrtljajih, z višanjem le teh pa mu raste tudi navor - torej je v zadnjem delu vrtljajev večji prirastek moči - bolj strma krivulja moči na grafu (ker narašča tako navor kot vrtljaji..pri dizlu pa navor praktično pada, rastejo zgolj vrtljaji).
Ponavljaj si to:
Moč = vrtljaji x navor (ko boš to doumel bo vse zelo jasno
)