Davno nazaj sem bral BlueGTIjevo razlago navora, moči in prestavnih razmerij v avtomobilih. Takrat sem si razjasnil zakaj dizlom velik navor ne pomaga kaj dosti pri performancah, ker imajo pač npr pol krajše prestave.
Moje ugotovitve so, da avto najbolje pospešuje tam, kjer je moč največja in ima krivulja moči torej vrh. Če uspem imeti takšno prestavo, da imam obrate pri 6300, bom maksimalno pospeševal. Iz tega sledi tudi, da je pri benz avtu po večini najbolje pospeševat z menjavanjem tik pred blokado. Pri dizlih z krivuljo drugačne oblike je pa max moč na voljo prej, potem pa že pada.
Zanima pa me, kaj si lahko pomagam s krivujo navora, če pa tako ali tako štekejo KW na kolesu ? (torej navor*obrati).
Dyno Accord:
http://tsxclub.com/forums/1st-gen-engine/33901-accord-euro-cl7-dyno-runs.html
Pa nekaj flancat kr brezveze
Moje ugotovitve so, da avto najbolje pospešuje tam, kjer je moč največja in ima krivulja moči torej vrh. Če uspem imeti takšno prestavo, da imam obrate pri 6300, bom maksimalno pospeševal. Iz tega sledi tudi, da je pri benz avtu po večini najbolje pospeševat z menjavanjem tik pred blokado. Pri dizlih z krivuljo drugačne oblike je pa max moč na voljo prej, potem pa že pada.
Zanima pa me, kaj si lahko pomagam s krivujo navora, če pa tako ali tako štekejo KW na kolesu ? (torej navor*obrati).
Dyno Accord:
http://tsxclub.com/forums/1st-gen-engine/33901-accord-euro-cl7-dyno-runs.html
Pa nekaj flancat kr brezveze