Korona avtomobilski popusti

Lovec1990

Zelenc'
27. apr 2020
24
4
3

Delno rešitev vidi v državni pomoči tudi v tem delu sveta. "Treba je povečati potrošnjo, lahko bi denimo pri produktu, ki stane več kot 10.000 evrov, odpisali davek," meni strokovnjak, ki ga skrbi, da se bo svet ujel v kremplje recesije. "Ljudje že zaslužijo manj, vse bolj jih je strah prihodnosti, vse bolj se oklepajo denarja. Potrebujemo način, da presekamo s situacijo. Trenutno je veliko idej o investicijah v infrastrukturo - od 5G do prometne infrastrukture, ampak to so rešitve, ki se slišijo dobro v teoriji, v praksi pa njihov učinek pride z zamikom."
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Prodajalci vozil in nepremičnin imajo itak nek nov trik kako "pospešit prodajo". V pričakovanju padca cen navijajo cene, kot da so kupci popolni debili.

Nepremičninarji so ponekdo dvignili cene tudi za 50%, prodajalci vozil jim pa sledijo...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.595
1.203
113
Celje
Prodajalci vozil in nepremičnin imajo itak nek nov trik kako "pospešit prodajo". V pričakovanju padca cen navijajo cene, kot da so kupci popolni debili.

Nepremičninarji so ponekdo dvignili cene tudi za 50%, prodajalci vozil jim pa sledijo...

Samo res. Relativno redno sem zadnje čase spremljal oglase in cene zadnji mesec konstantno lezejo GOR.
 

Lovec1990

Zelenc'
27. apr 2020
24
4
3
Pač trenutno ni najboljši čas za prodajo, ker je še kar nekaj negotovosti glede služb, ker sedaj bo vlada nehala pomagat bo še več ljudi izgubilo službo, kar pomeni manj potencijalnih kupcev in ti isti bojo poskušali priti do denarja in bojo prodajali avte, kar pomeni še več konkurence na trgu
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
383
130
43
Ma meni ni jasno še neki druzga, ne samo cene... Gledal sem xc90 cene so šle: 74k, 69k, 63k, 64,5k zdej je kao prodan.
Q7 je bil 114, pol 90k, zdej je 97k.

Mene res zanima, kdaj jih bo začela zaloga tako bolet, da se bodo začel vsaj normalno obnašat... Prodajalci mislim. Gledam aprilsko statistiko, prodal so drekec pekec, dvomim da je majska ful boljša; ampak prodajalci pa ko da so že vsi kvoto za 2022 že izpolnil...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Zakaj bi prodajali ceneje če vejo da bodo dobili denar od davkoplačevalcev preko države. Se pravi tudi tisti ki noče avta bo plačal zanj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: fonza12

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom


jaz bi se vprašal, kje so vis tisti milijoni oz. še rajši milijarde, ko je avto industrija pobirala smetano?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
Sportage letnika 2018 cenejši za 12.100 evrov
Druga močno znižana kia je kompaktni športni terenec sportage. Z 1,7-litrskim turbodizelskim motorjem in opremo EX edition je ta znižan za kar 12.100 evrov, v akcijski ponudbi stane 17.600 evrov. Gre za avtomobile, izdelane leta 2018, a brez prevoženih kilometrov in poprejšnje registracije. Popust se je v primerjavi s februarjem 2020 povečal za 5.500 evrov.
Leto dni mlajše kie sportage so dva tisočaka dražje. Kia je za dodatne tri tisočake oziroma 2.500 evrov znižala tudi cene malčkov picanto in rio. Prvi stane devet, drugi pa deset tisoč evrov.

Ssangyongov SUV za 13.500 evrov
Močno je znižan tudi novi športni terenec ssangyong korando, ki ga prav tako prodaja KMAG in je velikostno primerljiv s sportageom. Novinec je na trg zapeljal tik pred začetkom koronakrize, že takrat so model s prednjim pogonom in 1,5-litrskim turbomotorjem s 120 kilovati ponudili za 16 tisočakov – sedem tisoč evrov ceneje kot na ceniku. Zdaj zanj ponujajo (v primeru financiranja) dodatnih 2.500 evrov popusta, kar pomeni ceno 13.500 evrov. Dizelski korando v tej akciji stane 16 tisočakov.

Škoda octavia za dobrih 14 tisočakov
Preverilo smo Škodino ponudbo iz zaloge, ki je zbrana na portalu www.hudobro.si, in našli nekaj res močno znižanih modelov. Fabie z litrskim turbomotorjem so znižane za več kot tri tisočake, cene pa se začnejo pri 10.400 evrih. Škoda scala ima povprečen popust okoli štiri tisoč evrov, najcenejši modeli z litrskim turbomotorjem s 70 kilovati stanejo dobrih 12 tisočakov. Še bolj je znižana octavia, ki je v teh dneh dobila naslednico.
Petvratne octavie prejšnje generacije z motorjem 1.0 TSI s 85 kilovati so cenejše za šest tisočakov, najcenejša stane 14.300 evrov, večina ponudbe pa je med 15 in 16 tisočaki. Karavanska octavia combi stane najmanj 15.100 evrov, cene novega modela octavia combi pa se začnejo pri slabih 22 tisoč evrih. Jeseni bo na voljo osnovni model 1.0 TSI za dobrih 18 tisoč evrov.
Škoda je znižala tudi druge modele, superba tudi za več kot 10 tisoč evrov. A cene teh modelov so višje, pri superbih in kodiaqu se začnejo pri dobrih 26 tisočakih, pri karoqu pa pri 22 tisočakih.

Novi ford focus cenejši za šest tisoč evrov
V odločno razprodajo se je spustil tudi slovenski Ford, akcije iz zaloge pa so dostopne na portalu www.prvaizbira.si. Še precej svežega forda focusa 1.0 ecoboost s 74 kilovati so na ceniku pocenili za 6.200 evrov, kar je 3.500 več kot februarja letos. Najcenejši stane 13.660 evrov, večina modelov ima ceno med 14 in 15 tisočaki. Nekaj je tudi krepko dražjih od 20 tisočakov. Znižani, a manj, so tudi drugi modeli. Denimo mali SUV ecosport s ceno od 14.660 evrov. Fieste stanejo od dobrih 11.300 evrov, C-max dobrih 16.700, C-max grand pa 18 tisoč evrov.

Opli znižani do 8.585 evrov
Pri Oplu znižanje komunicirajo s prihranki, ti so kombinacije popusta in obvezne dodatne opreme. Tako je corsa cenejša za dobra dva tisočaka, crossland X do 6.549 evrov, grandland X, combo life do 7.448 evrov, astra do 7.779 evrov in insignia do 8.585 evrov. Dobro opremljene corse so na voljo za dobrih 12 tisočakov, astre za 16 in combo life za 17 tisočakov. Insignie stanejo od 22.500 evrov. Največji popust pa ima insignia z dvolitrskim turbodizelskim motorjem in opremo ultimate, ta stane slabih 29 namesto 38 tisočakov.

Za volvo do 26 tisoč evrov popusta
Volvo je vnovično odprtje salonov spodbudil s popusti do 25 tisoč evrov oziroma kar 38 odstotkov. Švedska znamka je imela akcijske cene že pred krizo, zdaj so znižanja še večja. Zelo dobro opremljeni volvo V40 inscription z bencinskim motorjem T2 stane 20, z dizelskim D2 pa 21 tisoč evrov. Dizelski XC40 D3 z bogato opremo first edition je znižan za dobrih šest tisočakov, zdaj stane 33.710 evrov. Limuzinski volvo S60 T4 inscription s samodejnim menjalnikom vas bo stal dobrih 41 tisočakov, skoraj 15 tisoč manj kot na ceniku. Za dizelski S90 D4 pa boste odšteli 24 tisočakov manj, kar pomeni dobrih 39 tisoč evrov. Največji popust boste dobili za največji Volvov SUV XC90, kar 26 tisoč evrov. Na zalogi so le bencinski modeli B5 s 185 kilovati, cene se začnejo pri 59 tisočakih.

BMW za 20 tisočakov
BMW je znižal avtomobile iz zaloge. Tako staro serijo 1 dobite za 20 tisočakov, serijo 2 active tourer pa za 21 do 23 tisoč evrov. Limuzinska serija 3 ima podobno ceno kot nova serija 1, okoli 25 tisoč evrov. Kupejevski športni terenec X2 pa stane 28 tisoč evrov.

Volkswagen bo cene znižal do sedem tisočakov
Največji znamki na našem trgu, Volkswagen in Renault, sta bolj zadržani do razprodaj. Volkswagen sicer pripravlja dodatno akcijo, ki bo ponudila do šest tisoč evrov nižje cene za avtomobile. Kupci, ki bodo izbrali financiranje, bodo deležni še dodatnega tisočaka popusta. Več bo znano jutri.

Renault in Nissan v večplastno akcijo
Renault pa je pripravil večplastno akcijo in popuste, sicer kar opazne, delno skril v brezplačno podaljšano jamstvo in brezobrestno financiranje. To denimo clia za 11 tisočakov v štirih letih poceni za več kot 800 evrov. Prihranek prinaša tudi podaljšano jamstvo štiri leta, odlog odplačevanja posojila za štiri mesece in dodaten popust za vozila iz zaloge. Pri cliu skupni popust znaša 800 evrov, meganu 2.700 in kadjarju 4.500 evrov.
Podobne ugodnosti ponuja znamka Nissan, ki sodi pod skupno streho z Renaultom v podjetju Renault Nissan Slovenija. Kupci nissana bodo deležni ničodstotne obrestne mere, odloga odplačevanja do štiri mesece, dodali pa so tudi bon ob financiranju do 600 evrov ter brezplačno podaljšano jamstvo do sedem let.

Dacie za drobiž
Romunska Dacia, v lasti Renaulta, v času koronakrize stavi na pogon na avtoplin. Modeli ECO-G so na voljo po enakih cenah kot bencinski modeli. Sandero 1.0 Tce ECO-G denimo stane manj kot deset tisoč evrov. Po novem pa lahko kupec za vozila na plinski pogon pridobi ugoden kredit Eko sklada, tako denimo sandero lahko odpeljete že za 67 evrov na mesec, sandero stepway že od 71 evrov na mesec in duster ECO-G za 89 evrov na mesec.

Kaj se dogaja v Fiatu
Slovenski Fiat Chrysler v vlogi Avto Triglava je pripravil take popuste: fiat tipo je znižan do 4.800 evrov, stane najmanj 10.990 evrov. Fiate pande in 500 ponujajo na financiranje do 100 obrokov z vključenim petletnim jamstvom. Za program professional (dostavniki) ponujajo šestmesečni odlog plačila DDV, vozila pa kupcem tudi dostavijo na dom.

Jeepi od 19 do 167 tisočakov, maserati za –20 odstotkov
Pri Jeepih so cene nižje tudi za deset tisočakov, za najmanjšega renegada boste odšteli dobrih 19 tisočakov, compassa 26 tisoč, cherokeeja 50 in grand cherokeeja 76 tisoč evrov. Za sladokusce imajo v ponudbi tudi jeepa grand cherokeeja 6.2 V8 T HEMI supercharged trackhawk. Dolgo ime pomeni 6,2-litrski V8 motor s kompresorjem, močjo 522 kilovatov oziroma 710 konjev. Cena je slabih 167 tisoč evrov, popusta za zverino pa ni. Če vam je to preveč, si lahko omislite maseratija za 20 odstotkov nižjo ceno. Dizelski levante stane 104 namesto 136 tisoč evrov.


smeh, pred krizo sem geldal insignio polno oprmljeno aktere cena je bil apo rednem ceniku 42k€, takra so mi jo ponujali za 28k€ če jo vzamem iz zaloge, zanimivo še danes je ista cena
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ma meni ni jasno še neki druzga, ne samo cene... Gledal sem xc90 cene so šle: 74k, 69k, 63k, 64,5k zdej je kao prodan.
Q7 je bil 114, pol 90k, zdej je 97k.

Mene res zanima, kdaj jih bo začela zaloga tako bolet, da se bodo začel vsaj normalno obnašat... Prodajalci mislim. Gledam aprilsko statistiko, prodal so drekec pekec, dvomim da je majska ful boljša; ampak prodajalci pa ko da so že vsi kvoto za 2022 že izpolnil...
Jesen in zima bosta pestra. Ko se začne plenjenje lizinških in bančnih hiš od tistih, ki lizinga/kredita več ne morejo plačevat in je jasno, da tudi odlog plačil ne reši nič, ker so nekateri ljudje in podjetja postali kreditno povsem nesposobni.
Od tam bo prišla poplava relativno mladih in dobrih vozil, ki bo pritiskala na cene.
In če si že prej imel na zalogi veliko avtov, bo potem samo še slabše. Da ne omenjam pritiskov principalov po prodajnih rezultatih konec leta.

Tako da zajebavajo se lahko še kak mesec, dva. Potem bo pa vsaka zamuda v prodajni realizaciji začela krvavo bolet.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
v okolici se je kupilo v maju precej novih avtov sicer ne ravo premij, ampak kar nekaj škod, renojev, takole bliznji kolegi in znanci..cca 7 avtov. Je pa res da je to rang do 20 k€.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.621
113
jaz bi se vprašal, kje so vis tisti milijoni oz. še rajši milijarde, ko je avto industrija pobirala smetano?
Hja, vse milijarde so lepo na računih lastnikov avtomobilskih družb.
Oni nimajo težav, niti (še?) njihove firme.
.
Zdaj pač enostavno "izsiljujejo" državo za subvencije (za avtomobile) za ohranitev stopnje prodaje, oz. delovnih mest, ker drugače bodo odpuščali.
Tako pač (žal) to gre v kapitalizmu - čimprej se sprijazniš s situacijo, požreš grenko pilulo in gremo naprej kje drugje...
Na drugi strani imaš pa komunizem/socializem z vzdrževanjem/plačevanjem polne zaposlenosti (prednostno seveda za NAŠE™), ki pomeni dolge dobavne roke, slaba kakovost izdelkov itd... (saj poznamo kako to gre, ko se nikomur ni treba potruditi:zavijazocmi:) in "razvojni zastoj" družbe za par desetletij - dokler ne zmanjka tujega denarja...
.
Ni "prijetno" ampak, vseeno kaj boljšega, kar bi delovalo, še nismo izumili.
.
Če bi jaz ali ti bila lastnika firme ali bi kar plačevala delavce, za katere sva prepričana, da leto dni ali več, ne bova imela dela...??
Verjetno ne, ker to je metanje denarja stran....
 

Lovec1990

Zelenc'
27. apr 2020
24
4
3
gl
Jesen in zima bosta pestra. Ko se začne plenjenje lizinških in bančnih hiš od tistih, ki lizinga/kredita več ne morejo plačevat in je jasno, da tudi odlog plačil ne reši nič, ker so nekateri ljudje in podjetja postali kreditno povsem nesposobni.
Od tam bo prišla poplava relativno mladih in dobrih vozil, ki bo pritiskala na cene.
In če si že prej imel na zalogi veliko avtov, bo potem samo še slabše. Da ne omenjam pritiskov principalov po prodajnih rezultatih konec leta.

Tako da zajebavajo se lahko še kak mesec, dva. Potem bo pa vsaka zamuda v prodajni realizaciji začela krvavo bolet.

Počakajmo jaz menim, da se bo plenjenje in prodaja rabljenih začela po 1. Juniju, ker z koncem Maja se končajo subvencije za čakanje na delo in bojo imeli delodajalci večinoma dve izbiri odpoved ali pa delo ampak res da je še tretja opcija z krajšim delovnikom.

Sicer pa na Avto.net trenutno ne opazim, da bi se vozila cenila
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

oby

Fizikalc
20. jul 2008
383
130
43
Sej to mi je hecen, en teden je bla panika, so spuščal vse, zdej se mi pa zdi ko da so si rekl, ja Jože kaj delam, pa so navil cene nazaj. In se vprašam, zakaj?

Jaz imam od februarja naročen avto, pa ne vem če zdej ponujajo kej bistveno več popusta... Ampak gre bolj za to, da se je prodajalec zamenju, temu je očitno vseen, ker ni bla njegova provizija, avto je bil obljubljen za 18.5. zdej naj bi prišel kao 12.6. v Logatec-.. .
vmes so mi 2x obljubil da mi povejo kdaj pride< ni blo ne bu ne mu, jaz sem pol vmes starega prodal...

In ko gledam spisek novo registriranih avtov, se vprašam, a so k noji in si tišijo glavo v pesek al sam mislijo sej mene ne morjo odpustit, al pa zdele bo folk navalil in kupil vse :)

Jaz že 2 dni tuhtam, da jim pustim avans in grem iskat kam drugam nekaj kar je na zalogi. Ker mi je odnos poden. Mogoče pa švedski avto ni zame.
 

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
354
95
43
Reuters: Renault bo odpustil 400 ljudi v slovenskem Revozu

Francoski proizvajalec avtomobilov je za Reuters potrdil odpuščanja v Sloveniji. Ta so posledica korona krize in zmanjšanega povpraševanja. Revoz ima sicer dobrih tri tisoč zaposlenih, brez dela pa bo zdaj po prvih ocenah ostalo dobrih 400 ljudi.

Revoz bo delo nadaljeval v dveh izmenah, pred časom so napovedovali, da se tudi po koroni vračajo v treh izmenah, še spomni Reuters.
www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-renault-slovenia/renault-to-cut-400-jobs-at-its-slovenia-unit-idUSKBN22V210
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pripravljajo se na krizo, da bodo izdelali manj avtov, da jih bodo lahko prodajali po enakih cenah. S tem v resnici sami ustvarjajo krizo, ki bo prišla ravno z zamikom ko se bodo znebili zaloge, potem bodo pametni kako so to pravilno napovedali.

Kriza vedno in povsod pride zaradi varčevanja, ko bodo politiki začeli spet peti o "varčevalnih ukrepih" takoj veš da je gospodarstvo naj***