Korona avtomobilski popusti

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Enga alfa stelvio imajo na zalogi iz 50 na 40k€. Ima relativno vse kar imajo veliki... ampak potem raje na S90 ce ze.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
vozim eno alfo , dnevno. Polizdelek. Na prvi pogled se zdi veliko avtomobila, samo kako italijan to skup naredi...jočeš.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.736
15.779
113
Hja, eno je da (ne) crkne, spet drugo, da se kvari (in popravlja). Ne pozabi na pregovore okoli alfe, ni to kar tako "iz trte izvito" :fredi:

Lahko pa da je z današnjimi alfami kaj drugače oz. je druga scena (splošno povprečje) zaradi vsesplošne kvarljivosti vseh znamk ampak za to je pa kriva bolj želja po minimalnemu vložku ter maksimalnemu zaslužku kot pa kaj drugega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
problem je da crkne pa ne, da bi jo lahko menjal ne :evil:
true, fedra od kljuke zlomljena, pokrovček pant zlomljen, ampak crkne pa ne. So pa na servish taki šalabajzerji, tako da alfe ne več, že zarad servisov.
Ampak če pa so tako lepi, žena bi mela stelvio, če pa je tak lepa...

nema ništa. tu maš Eja pa tiho.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
pa saj ji oprostiš (alfi) vse tiste lučke na armaturki najkasneje takrat, ko jo pelješ :)
 

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
354
95
43
(Na enem mestu) Noro, kakšne popuste danes dobite za nov avto
07.05.2020 20:30 Dopolnjeno: 07.05.2020 22:03

Cene novih avtomobilov iz zaloge so padle za dodatnih, 10, 20 ali več odstotkov. Za novi ford focus 13.660 evrov, škodo octavio 14 tisočakov... Če imate večje želje, lahko Volva dobite za 38 odstotkov ceneje, maseratija pa za 20 odstotkov.
Mesec dni zaprtih salonov, velike zaloge in negotovost so nekatere avtomobilske znamke prisilile v res velike popuste. Tako poceni avtomobila kot danes, verjamemo, ne boste dobili nikoli več. Danes novi avto iz zaloge lahko kupite tudi za več kot 20 odstotkov ceneje kot pred krizo. Popusti na cene na ceniku pa v nekaterih primerih presegajo 40 odstotkov. Razprodaja je trenutna, po njej se avtomobilisti želijo vrniti k starim cenam. Pripravili smo seznam največjih znižanj.
Koronakriza je močno udarila po avtomobilskem poslu. Obstali niso le stroji avtomobilskih tovarn, med 16. marcem in 20. aprilom so se zaprla tudi vrata salonov, upravnih enot za registracijo vozil. Medtem so se kopičile zaloge avtomobilov, ti so se starali in izgubljali vrednost, nakupni krč pa je veliko, ne sicer vseh, znamk prisilil v res visoke popuste. Čeprav se avtomobili zadnja leta dražijo, danes velja prav nasprotno. Avtomobili, to velja le za tiste iz zaloge, so se cenovno vrnili kakih pet let v preteklost. Nekaterim je cena padla tudi za cel avtomobilski razred. Denimo danes forda focusa dobimo za ceno fieste, octavio za ceno scale in podobno.

Nekateri čakajo in ohranjajo stare cene
Pogled na dogajanje in ukrepanje avtomobilskih znamk pa sta različna. Nekatere se na vnovično prodajo sploh niso odzvale z dodatnimi popusti. Morda so za vozila iz zaloge primaknili odstotek ali dva dodatnega popusta. Kot so nam pojasnili, se ne želijo udeležiti cenovne vojne, ki ima lahko dolgoročne negativne posledice. »Ko enkrat tako močno znižaš ceno, se je težko vrniti na staro,« so nam pojasnili pri nekaj znamkah.

Čakanje je nevarno, meni poznavalec
»To je sicer razumljivo, a zdaj ni čas za čakanje. V prihodnjih mesecih se bo trgovcem kopičila zaloga vozil, ki so bila naročena pred izbruhom epidemije. Zaradi razmer na trgu, učinka krize in znižanja cen nekaterih znamk jih ne bo mogoče prodati po starih cenah. Znamke, ki se ne bodo odzvale z občutnim znižanjem, se bodo dušile v zalogah, posledica bo nelikvidnost distributerjev in trgovske mreže, težave pa lahko zrasejo do stopnje, ko jih ne bo več mogoče rešiti,« je komentiral dober poznavalec panoge, ki je želel ostati anonimen.

Drugi že razprodajajo
Drugi so ukrepali drugače, za zalogo vozil so ponudili 20-, 30-, tudi 40-odstotni popust zgolj z razlogom, da počistijo zaloge, poskrbijo za likvidnost in se čim prej vrnejo k ustaljenemu poslu naročil v proizvodnjo in seveda k starim, višjim cenam. Ali jim bo strategija uspela, ta hip ni jasno. Predvsem zaradi negotovosti na trgu.

Direktor Škode v Sloveniji Petr Podlipny je trenutne razmere lepo strnil v besedah: »Maja bo posel dober, izdajali bomo vozila, naročena pred izbruhom epidemije, in razprodajali zaloge. Ni pa jasno, kako bo junija in v poznejših mesecih.«
Na to bomo še počakali, ta trenutek pa vam predstavljamo ponudbo in akcije, ki so jih pripravili avtomobilski trgovci za avtomobile iz zaloge, nekatere cene pa veljajo tudi za naročila v tovarno.

Kie cenejše tudi do 40 odstotkov
Najbolj opazna je bila akcija ljubljanskega KMAG, distributerja in trgovca znamk Kia in Ssangyong. Kie so denimo pocenili tudi za 12 tisoč evrov, kar pri razmeroma dostopnih avtomobilih te znamke pomeni res veliko. Tudi do 40-odstotni popust, resda na cenike ki so bili napihnjeni že pred krizo. Dodatni popusti na stare akcijske cene so manjši, a vseeno se štejejo v več tisoč evrih.
Naštevamo le nekatere najbolj znižane modele. Mali športni terenec stonic ima največji popust, kar 40 odstotkov oziroma 6.500 evrov glede na redni cenik. To pomeni, da stonic z litrskim turbomotorjem in solidno opremo iz zaloge stane le 12.199 evrov. Gre za avto proizvodnje 2019, a modelnega leta 2020. Stonic z osnovnim 1,2-litrskim motorjem je cenejši le za 200 evrov, ima pa tisočaka manjši popust kot bolje motorizirana različica.
 

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
354
95
43
Sportage letnika 2018 cenejši za 12.100 evrov
Druga močno znižana kia je kompaktni športni terenec sportage. Z 1,7-litrskim turbodizelskim motorjem in opremo EX edition je ta znižan za kar 12.100 evrov, v akcijski ponudbi stane 17.600 evrov. Gre za avtomobile, izdelane leta 2018, a brez prevoženih kilometrov in poprejšnje registracije. Popust se je v primerjavi s februarjem 2020 povečal za 5.500 evrov.
Leto dni mlajše kie sportage so dva tisočaka dražje. Kia je za dodatne tri tisočake oziroma 2.500 evrov znižala tudi cene malčkov picanto in rio. Prvi stane devet, drugi pa deset tisoč evrov.

Ssangyongov SUV za 13.500 evrov
Močno je znižan tudi novi športni terenec ssangyong korando, ki ga prav tako prodaja KMAG in je velikostno primerljiv s sportageom. Novinec je na trg zapeljal tik pred začetkom koronakrize, že takrat so model s prednjim pogonom in 1,5-litrskim turbomotorjem s 120 kilovati ponudili za 16 tisočakov – sedem tisoč evrov ceneje kot na ceniku. Zdaj zanj ponujajo (v primeru financiranja) dodatnih 2.500 evrov popusta, kar pomeni ceno 13.500 evrov. Dizelski korando v tej akciji stane 16 tisočakov.

Škoda octavia za dobrih 14 tisočakov
Preverilo smo Škodino ponudbo iz zaloge, ki je zbrana na portalu www.hudobro.si, in našli nekaj res močno znižanih modelov. Fabie z litrskim turbomotorjem so znižane za več kot tri tisočake, cene pa se začnejo pri 10.400 evrih. Škoda scala ima povprečen popust okoli štiri tisoč evrov, najcenejši modeli z litrskim turbomotorjem s 70 kilovati stanejo dobrih 12 tisočakov. Še bolj je znižana octavia, ki je v teh dneh dobila naslednico.
Petvratne octavie prejšnje generacije z motorjem 1.0 TSI s 85 kilovati so cenejše za šest tisočakov, najcenejša stane 14.300 evrov, večina ponudbe pa je med 15 in 16 tisočaki. Karavanska octavia combi stane najmanj 15.100 evrov, cene novega modela octavia combi pa se začnejo pri slabih 22 tisoč evrih. Jeseni bo na voljo osnovni model 1.0 TSI za dobrih 18 tisoč evrov.
Škoda je znižala tudi druge modele, superba tudi za več kot 10 tisoč evrov. A cene teh modelov so višje, pri superbih in kodiaqu se začnejo pri dobrih 26 tisočakih, pri karoqu pa pri 22 tisočakih.

Novi ford focus cenejši za šest tisoč evrov
V odločno razprodajo se je spustil tudi slovenski Ford, akcije iz zaloge pa so dostopne na portalu www.prvaizbira.si. Še precej svežega forda focusa 1.0 ecoboost s 74 kilovati so na ceniku pocenili za 6.200 evrov, kar je 3.500 več kot februarja letos. Najcenejši stane 13.660 evrov, večina modelov ima ceno med 14 in 15 tisočaki. Nekaj je tudi krepko dražjih od 20 tisočakov. Znižani, a manj, so tudi drugi modeli. Denimo mali SUV ecosport s ceno od 14.660 evrov. Fieste stanejo od dobrih 11.300 evrov, C-max dobrih 16.700, C-max grand pa 18 tisoč evrov.

Opli znižani do 8.585 evrov
Pri Oplu znižanje komunicirajo s prihranki, ti so kombinacije popusta in obvezne dodatne opreme. Tako je corsa cenejša za dobra dva tisočaka, crossland X do 6.549 evrov, grandland X, combo life do 7.448 evrov, astra do 7.779 evrov in insignia do 8.585 evrov. Dobro opremljene corse so na voljo za dobrih 12 tisočakov, astre za 16 in combo life za 17 tisočakov. Insignie stanejo od 22.500 evrov. Največji popust pa ima insignia z dvolitrskim turbodizelskim motorjem in opremo ultimate, ta stane slabih 29 namesto 38 tisočakov.

Za volvo do 26 tisoč evrov popusta
Volvo je vnovično odprtje salonov spodbudil s popusti do 25 tisoč evrov oziroma kar 38 odstotkov. Švedska znamka je imela akcijske cene že pred krizo, zdaj so znižanja še večja. Zelo dobro opremljeni volvo V40 inscription z bencinskim motorjem T2 stane 20, z dizelskim D2 pa 21 tisoč evrov. Dizelski XC40 D3 z bogato opremo first edition je znižan za dobrih šest tisočakov, zdaj stane 33.710 evrov. Limuzinski volvo S60 T4 inscription s samodejnim menjalnikom vas bo stal dobrih 41 tisočakov, skoraj 15 tisoč manj kot na ceniku. Za dizelski S90 D4 pa boste odšteli 24 tisočakov manj, kar pomeni dobrih 39 tisoč evrov. Največji popust boste dobili za največji Volvov SUV XC90, kar 26 tisoč evrov. Na zalogi so le bencinski modeli B5 s 185 kilovati, cene se začnejo pri 59 tisočakih.

BMW za 20 tisočakov
BMW je znižal avtomobile iz zaloge. Tako staro serijo 1 dobite za 20 tisočakov, serijo 2 active tourer pa za 21 do 23 tisoč evrov. Limuzinska serija 3 ima podobno ceno kot nova serija 1, okoli 25 tisoč evrov. Kupejevski športni terenec X2 pa stane 28 tisoč evrov.

Volkswagen bo cene znižal do sedem tisočakov
Največji znamki na našem trgu, Volkswagen in Renault, sta bolj zadržani do razprodaj. Volkswagen sicer pripravlja dodatno akcijo, ki bo ponudila do šest tisoč evrov nižje cene za avtomobile. Kupci, ki bodo izbrali financiranje, bodo deležni še dodatnega tisočaka popusta. Več bo znano jutri.

Renault in Nissan v večplastno akcijo
Renault pa je pripravil večplastno akcijo in popuste, sicer kar opazne, delno skril v brezplačno podaljšano jamstvo in brezobrestno financiranje. To denimo clia za 11 tisočakov v štirih letih poceni za več kot 800 evrov. Prihranek prinaša tudi podaljšano jamstvo štiri leta, odlog odplačevanja posojila za štiri mesece in dodaten popust za vozila iz zaloge. Pri cliu skupni popust znaša 800 evrov, meganu 2.700 in kadjarju 4.500 evrov.
Podobne ugodnosti ponuja znamka Nissan, ki sodi pod skupno streho z Renaultom v podjetju Renault Nissan Slovenija. Kupci nissana bodo deležni ničodstotne obrestne mere, odloga odplačevanja do štiri mesece, dodali pa so tudi bon ob financiranju do 600 evrov ter brezplačno podaljšano jamstvo do sedem let.

Dacie za drobiž
Romunska Dacia, v lasti Renaulta, v času koronakrize stavi na pogon na avtoplin. Modeli ECO-G so na voljo po enakih cenah kot bencinski modeli. Sandero 1.0 Tce ECO-G denimo stane manj kot deset tisoč evrov. Po novem pa lahko kupec za vozila na plinski pogon pridobi ugoden kredit Eko sklada, tako denimo sandero lahko odpeljete že za 67 evrov na mesec, sandero stepway že od 71 evrov na mesec in duster ECO-G za 89 evrov na mesec.

Kaj se dogaja v Fiatu
Slovenski Fiat Chrysler v vlogi Avto Triglava je pripravil take popuste: fiat tipo je znižan do 4.800 evrov, stane najmanj 10.990 evrov. Fiate pande in 500 ponujajo na financiranje do 100 obrokov z vključenim petletnim jamstvom. Za program professional (dostavniki) ponujajo šestmesečni odlog plačila DDV, vozila pa kupcem tudi dostavijo na dom.

Jeepi od 19 do 167 tisočakov, maserati za –20 odstotkov
Pri Jeepih so cene nižje tudi za deset tisočakov, za najmanjšega renegada boste odšteli dobrih 19 tisočakov, compassa 26 tisoč, cherokeeja 50 in grand cherokeeja 76 tisoč evrov. Za sladokusce imajo v ponudbi tudi jeepa grand cherokeeja 6.2 V8 T HEMI supercharged trackhawk. Dolgo ime pomeni 6,2-litrski V8 motor s kompresorjem, močjo 522 kilovatov oziroma 710 konjev. Cena je slabih 167 tisoč evrov, popusta za zverino pa ni. Če vam je to preveč, si lahko omislite maseratija za 20 odstotkov nižjo ceno. Dizelski levante stane 104 namesto 136 tisoč evrov.
 

B81

22. jul 2007
36.932
10.500
113
Danes sem dobil menda rahli izliv krvi v možgane na avtonetu... Focusi po 25 k eur, kaj se dogaja? res da titanium, ampak potem en trend pa pride pod 14 k eur.

Zdaj pa vprašanje, je GOLF še vedno avto, katerega se bo rabljenega še najbolje prodalo? Mu pride kateri vagon sploh blizu? v 5 letih izgubi polovico vrednosti.
Npr. Merc E je po 5 letih na 30% (sklepam, ja vem da nista isti klas).
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.675
3.273
113
Zanimiv opis. Očitno se avti kar konkretno preplačujejo, če je toliko rezerve v cenah, da so kar naenkrat vsi radodarni s popusti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
ah, D3 ...2 leti star.. ne vem no, pa oskubljen. Sicer če ga imaš za kazat na daleč, potem je ok ;).
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Tale ima enako opremo kot un tvoj zgoraj linkan, s to razliko, da je ta kao oskubljen uni je pa kao full oprema :D Razlika je le v motorju, kjer pa 150km res ne spada v tak avto.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Če povežemo zgornje popuste z maržami avtomobilskih proizvajalcev pred krizo:
1. Ferrari 23,2
2. Geely 9,9 %
3. Toyota 8,5 %
4. BMW 7,1 %
5. Isuzu 7 %
6. Volkswagen 6,7 %
7. Suzuki 6,5 %
8. PSA 6,2 %
9. Subaru 6 %
10. Volvo 5,2 %
12. Renault 4,8 %
13. Honda 4,4 %
14. GM 4 %
15. FCA 3,7 %
16. Hyundai 3,5 %
17. Kia 3,5 %

18. Daimler 2,5 %
20. Mazda 1,6 %
21. Mitsubishi 1,3 %
23. Nissan 0,6 %
25. Ford 0,4 %
26. Tesla -0,3 %
vir: https://avto.finance.si/8960490/Kdo-v-avtomobilski-industriji-pobere-najvecje-marze

Kaže da bo po GMu leta 2008 naslednji v bankrotu Ford.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
ford je že začel spuščat cene focusa (iz pravljičnih 20 na 13 jurjev za bolj osnovnega) na za njih primerne
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Zdaj pa vprašanje, je GOLF še vedno avto, katerega se bo rabljenega še najbolje prodalo? Mu pride kateri vagon sploh blizu? v 5 letih izgubi polovico vrednosti.
Npr. Merc E je po 5 letih na 30% (sklepam, ja vem da nista isti klas).

Seveda nista v isti klasi, Golf je Mercedesova klasa S (po ceni sodeč) :evil:

p.s. še to ne vem, če Golf spado v isto klaso kot MB C