Kolo sezona 2020

kapadimul

Fizikalc
10. avg 2007
656
27
28
Dravograd
Pozdravljeni
Zanima me glede kolesarjenja v Banovcih in okolici.
Ali je primerno samo za cestno kolo?
Bi na dopust peljal oba kolesa (tudi MTB za druzinsko kolesarjenje) , pa ne bo šlo.
Ali bom lahko vozil z družino in sam s cestnim kolesom?
Hvala
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.494
1.078
113
Obišči stran
Pozdravljeni
Zanima me glede kolesarjenja v Banovcih in okolici.
Ali je primerno samo za cestno kolo?
Bi na dopust peljal oba kolesa (tudi MTB za druzinsko kolesarjenje) , pa ne bo šlo.
Ali bom lahko vozil z družino in sam s cestnim kolesom?
Hvala

Sej to se zajebavaš ane?

Kamorkoli gre cestno kolo gre tudi gorsko kolo. Sam bolj počas.

Cestno kolo pa ne gre kamorkoli gre gorsko kolo.

Torej. V banovcih in okoloci je primerno za gorsko kolo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

kapadimul

Fizikalc
10. avg 2007
656
27
28
Dravograd
Sej to se zajebavaš ane?

Kamorkoli gre cestno kolo gre tudi gorsko kolo. Sam bolj počas.

Cestno kolo pa ne gre kamorkoli gre gorsko kolo.

Torej. V banovcih in okoloci je primerno za gorsko kolo.
Sem malo nerodno vprašal.
Vem da gre mtb povsod, zato sem vprašal, ker bi raje cestno vzel zraven in še sam naredim kak hitri krog, preden vstaneta druga 2 člana družine , z družino pa bolj počasi.
Za Banovce me je zanimal teren, torej mtb. Hvala.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Sem iskal kolo za tamalo pa za kolegico. Pa so se rabljene zadeve prodajale skorajda za nove... Tako da smo potem vzeli novo za par € več.

Se pa zna sem in tja kaj dobrega dobit, ampak prej po sreči kot pameti...
ja naše cene so kar brutalne. folk misli da kolo zgublja na ceni 10% na leto max.
bolj sem mislil tujino, osebno bi kak smart trainer rad pograbil če bo kakšna res dobra cena.
moram pozimi poskrbet da ne bodo šle kile tako gor kot letos.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
kapadimul: Banovci so na ravnini. Lahko greš proti Ljutomeru in potem malo po gričevju čez Jeruzalem. Ampak to so same asfaltirane ceste. Ostalo pa je v radiju dobrih 10 km skoraj sama ravnina. Lahko pa poskusiš po traktorskih cestah med njivami. Tu si pa v "nevarnosti", da boš prišel do neke točke, kjer je večja njiva in se pot konča, pa boš moral iti po isti cesti nazaj.
Nimam cestnega kolesa, ampak meni se to zdi primerno za cestno kolo. Če ga imaš in si ga navajen ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: kapadimul

krko

Guru
5. sep 2010
2.745
1.421
113
Od konca maja smo dodali še nekaj km :norec:

Zajeta slika.PNG
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.761
113
Po menjavi ploščič, srednja trdota, baje sinter rdeče, če sem si prav zapomnil, mi je včeraj na klancu pregrelo zavore. Prej sem imel verjetno imel mehkejse ploščice, tudi obcutek pri zaviranju je bil boljši.
Mogoče krivo tudi to, da so nove? Sem naredil sicer nekaj km že z njimi, cca. 500 višincev.
Torej, na spustu sem zaviral na polno, saj sem imel namen zaviti na stezo. Asfalt 20-25% klanca, poprej sem zaviral v sunkih, pri tem zadnjem pa na polno in nendaoma zavore spustijo, sprednja in takoj nato še zadnja. Nevarno. Sem se uspel ustavit, malo tudi z nogami, ampak zelo neprijetno.
MTB, 180 mm spredaj. Krivec pa tudi moja teža, ki je trenutno mal prevelika, 98 kg.
S prejšnjimi ploščicami na istem mestu ni bilo težav, se je občutilo da slabše zavirajo, ni pa spustilo.
Montirat nazaj nekaj mehkejšega?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Če so res sintered, torej metalic, so te namenjene težkim obremenitvam. Je pa treba pazit kako se zavira, ker se rade pregrevajo. Ampak če si bremzal kot si napisal, se to nebi smelo zgodit
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.074
3.559
113
41
Lj
To se je tudi meni dogajalo na MTB-ju ki je imel diske, vsake toliko časa ob dolgem zaviranju niso imele več moči, sem pa imel organic. Na cestnem imam običajne čeljustne zavore in delujejo precej bolj zanesljivo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.761
113
Ploščice so mi menjali na servisu, rekel mi je da si sinter red. Domnevam, da so od Sinter podjetja? Da je to intermediate kar se tiče trdote.
Zaviranje pa, če bi šel na polno pride preko 60km/h, ampak ni želje po tem. Zato sem zaviral v intervalih. Tam pa je potem šlo od oka 50 km/h na polno do 0. In ne da ni bilo več moči, zavore so kar spustilo in je šlo naprej, hvalabogu pri nizki brzini in je še vedno nekaj malega zaviralo.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Ni sinter firme :) če ti je rekel piši kao što govoriš sinter red, so to sintered ploščice, reče se jim tudi metallic. Prej si imel organic.
Preberi si v čem se razlikujejo

 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.074
3.559
113
41
Lj
Očitno so diski samo za lighweight 60kg kolesarje. Ali pa je treba imeti 200+mm rotorje kot na motorjih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Očitno nimaš blage veze o čem govoriš. Je pa treba nekaj faktorjev upoštevat, da kupiš pravo in tudi vedet kako pravilno bremzat. Pri mojih skoraj 90kg imam 180 rotorje, organic pakne in 2 batne zavore. Po celem dnevu nažiganja po bike parku se še ni zgodilo, da bi jim postalo prevroče. Res pa je, da jih skoraj polovico požere
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.045
999
113
Ni sinter firme :) če ti je rekel piši kao što govoriš sinter red, so to sintered ploščice, reče se jim tudi metallic. Prej si imel organic.
Preberi si v čem se razlikujejo


Seveda je ...

Sinter.si
 
  • Haha
Reactions: McGiver

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.074
3.559
113
41
Lj
Očitno nimaš blage veze o čem govoriš. Je pa treba nekaj faktorjev upoštevat, da kupiš pravo in tudi vedet kako pravilno bremzat. Pri mojih skoraj 90kg imam 180 rotorje, organic pakne in 2 batne zavore. Po celem dnevu nažiganja po bike parku se še ni zgodilo, da bi jim postalo prevroče. Res pa je, da jih skoraj polovico požere

Samo bike park najbrž ni tak kot recimo spusti iz kakega Mangarta ali kaj podobnega, kjer moraš biti konstantno na bremzi.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.761
113
Ma jaz sem šel z mojo iz Mangarta, s tem, da mi je na vrhu počla ena špica in sem imel krepko osmico spredaj in sem se peljal dol cel čas na zavorah. Malo zaradi okvare, malo zaradi moje, k ne spusti po klancu. In posledično so se zavore pregrele, skurile. Na servisu mi je malo pobrusil rotorje in menjal pakne.

Prejšnje so bile glasne in tresle vilivo spredaj.
Sedaj ne tresejo, so pa občasno glasne.
Iz prilepljenega članka ne morem razbrati, katere bi bile boljše v mojem primeru odpovedi. Torej enkratnega full stop zaviranja iz 50 kmh do o na 25% klancu. Mehkejše sintrane?