Kolk je letos že mrtvih...

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
KSZ
Tu in tam se pač zgodi, da kako leto cifre gor skočijo. Leta 2007 (lče se prav spomnim) so tudi.
Smo vendarle pri komajda čez 50 mrtvih, to pa je tako majhna štavilka, da tudi statistika v resnici pri njej ni smiselna. Ker ti že en sam slab dan ali teden lahko naredi nerealno sliko.
Če bodo ostali meseci normalni, eden pa bo pač izstopal, smo pač tam, kjer smo z diletanti na krmilu prometne varnosti lahko. Do tam, kamor se da priti z naravnim izboljšanjem (avti, vinjete ipd) in nenormalnimi kaznimi, smo prišli. Če bodo hoteli kaj več, bomo rabili uredit vsaj osnove - za začetek statistiko vzrokov, ki je pri nas ni.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.258
4.836
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
KSZ
Tu in tam se pač zgodi, da kako leto cifre gor skočijo. Leta 2007 (lče se prav spomnim) so tudi.
Smo vendarle pri komajda čez 50 mrtvih, to pa je tako majhna štavilka, da tudi statistika v resnici pri njej ni smiselna. Ker ti že en sam slab dan ali teden lahko naredi nerealno sliko.
Če bodo ostali meseci normalni, eden pa bo pač izstopal, smo pač tam, kjer smo z diletanti na krmilu prometne varnosti lahko. Do tam, kamor se da priti z naravnim izboljšanjem (avti, vinjete ipd) in nenormalnimi kaznimi, smo prišli. Če bodo hoteli kaj več, bomo rabili uredit vsaj osnove - za začetek statistiko vzrokov, ki je pri nas ni.

Točno to, glavni problem je v tem da ljudstvo hoče kruha in iger, mediji naredijo igro iz vsakega dogodka in potem se pregovarjamo kdo je kriv za kaj... zguba cajta...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Mislim da je trenutno pri nas glavni problem izsiljevanje prednosti...pa ne vem a je to ignoranca šoferjev ali posledica manjka časa, ker nam ga moderna tehnika toooliko pobere da noben več nima časa počakat sekundo ali dve..
Tudi to je velik problem.
Se pa v realnosti na AC pogosto pojavlja še eno bolj specifično izsiljevanje prednosti. Ljudje, to spet delajo uglavnem objestneži, na avtocestah ne prehitevajo pravilno. Prekmalu se vračajo nazaj na vozni pas in s tem kradejo varnostno razdaljo tistemu, katerega so pravkar prehiteli. Nazaj na vozni pas se mora tisti, ki prehiteva, vrnit šele potem, ko pusti za sabo dovolj varnostne razdalje tistemu, katerega je pravkar prehitel. S tem, ko objestneži potem zapeljejo prehitenemu vozilu tik pred njega in mu praktično skoči tik pred nos, mu s tem odvzamejo varnostno razdaljo. Zapeljati nekomu takoj pred nos, je navadno izsiljevanje prednosti.
 

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Včeraj zvečer spet 2 kolesarja, v obeh primerih pa sta povzročitelja pobegnila...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Poglej malo kake raziskave in potem pametuj. Ali pa vzami enega s štoparico v avto in naj štopa, koliko časa tvoje oči ne gledajo naprej na cesto, ko gledaš v ogledalo, da se nemoteno vključiš v zgoščen promet na avtocesti. No, če si Domžalčan tega ni treba. Tam kar pripičijo na avtocesto. Potem preštudiraj malo biologije in ugotovi značilnosti človeškega očesa, vsaj zorni kot. Vsekakor ne piši na pamet. Tri sekunde so včasih kar realne, ni pa to povprečje.
Zgoraj si tudi pisal o definiciji križišča. Vozi se malo okoli in glej, kako so označena včasih križišča enakovrednih cest. V katerem grmovju so znaki za križišča s prednostno cesto...
Imam vozniško dovoljenje skoraj trideset let in nobene nesreče, kjer bi bil kriv ter dve kazni v tem času. Prevoženih km verjetno blizu mio, ker profesionalni voznik ravno nisem, običajna dnevna doza zadnjih 20 let je med 80 in 100 km. To pa ne pomeni, da med danes ob neugodnem razvoju dogodkov ne čaka nekaj slabega, za kar bom sam kriv, kar se tiče zakonodaje.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Citat:
Uporabnik dem pravi:
Včeraj zvečer spet 2 kolesarja, v obeh primerih pa sta povzročitelja pobegnila...

Cakam pametnjakovice da dajo krivdo romunom ,bolgarom...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
stardec: to smo že omenili hehe.

Vse te povzročitelje prometnih nesreč z smrtnim izzidom bi morali javno objaviti. Naj sorodniki, prijatelji in delodajalec vidijo kakšni ljudje hodijo po Zemlji. Varovanje podatkov my ass.
 
Nazadnje urejeno:

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Mislim da je trenutno pri nas glavni problem izsiljevanje prednosti...pa ne vem a je to ignoranca šoferjev ali posledica manjka časa, ker nam ga moderna tehnika toooliko pobere da noben več nima časa počakat sekundo ali dve..
Tudi to je velik problem.
Se pa v realnosti na AC pogosto pojavlja še eno bolj specifično izsiljevanje prednosti. Ljudje, to spet delajo uglavnem objestneži, na avtocestah ne prehitevajo pravilno. Prekmalu se vračajo nazaj na vozni pas in s tem kradejo varnostno razdaljo tistemu, katerega so pravkar prehiteli. Nazaj na vozni pas se mora tisti, ki prehiteva, vrnit šele potem, ko pusti za sabo dovolj varnostne razdalje tistemu, katerega je pravkar prehitel. S tem, ko objestneži potem zapeljejo prehitenemu vozilu tik pred njega in mu praktično skoči tik pred nos, mu s tem odvzamejo varnostno razdaljo. Zapeljati nekomu takoj pred nos, je navadno izsiljevanje prednosti.

ko pa sem jaz to omenil kot enega od vzrokov, pa to ni dovolj velika nevarnost ... dvoličen si ...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Mislim da je trenutno pri nas glavni problem izsiljevanje prednosti...pa ne vem a je to ignoranca šoferjev ali posledica manjka časa, ker nam ga moderna tehnika toooliko pobere da noben več nima časa počakat sekundo ali dve..
Tudi to je velik problem.
Se pa v realnosti na AC pogosto pojavlja še eno bolj specifično izsiljevanje prednosti. Ljudje, to spet delajo uglavnem objestneži, na avtocestah ne prehitevajo pravilno. Prekmalu se vračajo nazaj na vozni pas in s tem kradejo varnostno razdaljo tistemu, katerega so pravkar prehiteli. Nazaj na vozni pas se mora tisti, ki prehiteva, vrnit šele potem, ko pusti za sabo dovolj varnostne razdalje tistemu, katerega je pravkar prehitel. S tem, ko objestneži potem zapeljejo prehitenemu vozilu tik pred njega in mu praktično skoči tik pred nos, mu s tem odvzamejo varnostno razdaljo. Zapeljati nekomu takoj pred nos, je navadno izsiljevanje prednosti.

ko pa sem jaz to omenil kot enega od vzrokov, pa to ni dovolj velika nevarnost ... dvoličen si ...
Nisem dvoličen. Je pa možno da sem to tvojo trditev kje spregledal. Se tud stardecu zgodi, da vsega ne prebere..
Dejstvo je, da je prehiter zaključek prehitevanja in prezgodnja vrnitev nazaj na vozni pas, ZELO NEVARNA. Lahko se zgodi da moraš takoj po končanem prehitevanju začet bremzat in ker si z prezgodnjo vrnitvijo nazaj na vozni pas za sabo vozečim ravnokar požrl varnostno razdaljo.....POOOOOOK!!!!!! Smrt, truga, britof.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
ker sem zadnji

Nekaterim divjakom, ki radi prehitevajo, je prezgoden zaključek prehitevanja, nekakšen fetiš in zabava. Radi potem takoj zapeljejo pred nos tistemu, ki so ga pravkar prehiteli. Izgovarjajo se, da so jih učili, da je treba prehitevanje čim prej zaključiti. Ja res ga je treba čimprej zaključiti, ampak to ne pomeni, da ga moraš zaključiti prehitro. Ker s tem izsiljuješ in kradeš varnostno razdaljo tistemu, za sabo.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.213
851
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Poglej malo kake raziskave in potem pametuj. Ali pa vzami enega s štoparico v avto in naj štopa, koliko časa tvoje oči ne gledajo naprej na cesto, ko gledaš v ogledalo, da se nemoteno vključiš v zgoščen promet na avtocesti. No, če si Domžalčan tega ni treba. Tam kar pripičijo na avtocesto. Potem preštudiraj malo biologije in ugotovi značilnosti človeškega očesa, vsaj zorni kot. Vsekakor ne piši na pamet. Tri sekunde so včasih kar realne, ni pa to povprečje.
Zgoraj si tudi pisal o definiciji križišča. Vozi se malo okoli in glej, kako so označena včasih križišča enakovrednih cest. V katerem grmovju so znaki za križišča s prednostno cesto...
Imam vozniško dovoljenje skoraj trideset let in nobene nesreče, kjer bi bil kriv ter dve kazni v tem času. Prevoženih km verjetno blizu mio, ker profesionalni voznik ravno nisem, običajna dnevna doza zadnjih 20 let je med 80 in 100 km. To pa ne pomeni, da med danes ob neugodnem razvoju dogodkov ne čaka nekaj slabega, za kar bom sam kriv, kar se tiče zakonodaje.
ne, saj te čisto razumem. to kar si napisal, velja še posebej za pijane, neprespane ali kako drugače neskoncentrirane voznike, katerim se reakcijski čas podaljšuje, vidno polje pa zožuje in skrajšuje. če k temu dodaš še avtomobilske stebričke, ki jim zakrivajo pogled spredaj in prometne znake, ki se skrivajo po grmovjih, je edina primerna hitrost vožnje za njih enaka 0.
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Zapustitev poškodovanca v prometni nesreči brez pomoči JE kaznivo dejanje. Beri KZ-1, člen 328.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Zapustitev poškodovanca v prometni nesreči brez pomoči
328. člentt
(uradno prečiščeno besedilo)

(1) Voznik motornega vozila ali drugega prevoznega sredstva, ki pusti brez pomoči koga, ki je bil s tem prevoznim sredstvom ali zaradi njega poškodovan, se kaznuje z zaporom do enega leta.

(2) Če ima opustitev pomoči za posledico hudo telesno poškodbo ali smrt poškodovanega, se storilec kaznuje z zaporom od treh mesecev do petih let.

wow 3 mesece do 5 let, premalo.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Kaj pa če bi policaji spet malo stavkali. Nazadnje ko so, se je prometna varnost zelo izboljšala, število nesreč se je zmanjšalo, a se spomnite?
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Zapustitev poškodovanca v prometni nesreči brez pomoči JE kaznivo dejanje. Beri KZ-1, člen 328.
Kaj pa če ni poškodovanih ampak so samo mrtvi? je v tem primeru pobeg tudi kazniv?
 

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.809
129
63
Trend se nadaljuje
+1
roza.gif