Citat:
Uporabnik stardec pravi:
...zaradi Prometnih nesreč?
Men se zdi, da se je vse skupaj spet začelo poslabševat.
Ko se je pred parimi leti stanje na naših cestah začelo nekako vsaj navidezno izboljševat, ste nekateri trdili, da je to zaradi vinjet. Slučajno pa so te vinjete časovno sovpadale S povišanjem kazni za prometne prekrške.
Kaj zdaj? Vinjete so še skoz, stanje na cesti pa spet postaja slabše.
Počasi bo treba priznat, da vinjete kaj prida ne pripomorejo k izboljšani varnosti. Čas je, da priznate, da manj TEŽKIH nesreč zagotovi zgolj in samo ponovno zvišanje kazni za prometne prekrške. Treba bo počasi misliti, na ponoven dvig kazni za prekrške. Predvsem divjanje in premajhna varnostna razdalja. Ni druge.
stvari se bodo spremenile, ko boste končno dojeli, kdaj s/z predlog!
šalo na stran. problem je širši. prejšnji dan smo imeli debato na temo neprilagojene hitrosti. nesreči na primorki naj bi botrovala neprilagojena hitrost v kombinaciji z nepravilno ustavljenim vozilom. mi lahko nekdo razloži to famo okoli neprilagojene hitrosti!? npr. ta dotični primer, močno dvomim, da je tovornjak, v tist klanec tam mimo šibal "prehitro". močno dvomim. problem je v nepravilno ustavljenem avtomobilu. pika. in to Romuni/Madžari/Ukrajinci/Bolgari delajo non-stop. včasih se ustavijo na sredi izvoza!! kaj, naj potem stalno vozim 65 km/h na AC, da se bom lahko v vsakem trenutku, ko nekdo drug ali stoji ali vozi v napačno smer ali izsiljuje brez smerokaza ko vskakuje pred mene, ustavil in preprečil nesrečo?!
torej fama o neprilagojeni hitrosti - kolega je že pred leti zbil srno, kjer je omejitev 90 km/h, on je vozil po omejitvi (kar je imel tudi potrjeno), nobenega znaka za nevarnost prečkanja divjadi, in je zbil srno. neprilagojena hitrost. sicer ne vem točno, kakšen je bil epilog, je imel kako kazen ali ne, ampak vseeno - če voziš po omejitvi, kako za vraga je potem to neprilagojena hitrost? kako za vraga kamionar, ki recimo vozi po omejitvi 80 km/h (oz. v klanec še manj) vozi z neprilagojeno hitrostjo?
vse prevečkrat imam občutek, da se dela samo na tem - alkohol in hitrost, hitrost in alkohol. pa še malo več o hitrosti. ja, res je, tudi, ampak po lastnih izkušnjah doživim predvsem to:
- vrivanje pred mene, ko držim neko varnostno razdaljo, največkrat brez uporabe smerokaza
- stalna vožnja po prehitevalnem pasu, tudi če je vozni pas prost (in velikokrat precej pod omejitvijo, sploh čez predore recimo, 100 km/h omejitev, oni pa 80 km/h)
- dežuje, ljudje pa uporabljajo meglenke - ne vem, sem samo jaz tak, ampak mene to, predvsem v dežju, izredno zaslepi in je nevarno
- neupoštevanje prednosti/neprednosti
- vožnja v napačno smer
- stanje policijskih patrulj na uvozih oz. na odstavnih pasovih, kjer merijo hitrost
- zadrga, kaj je že to, dajmo se raje nagužvat na en pas in ne spustiti nikogar predse, ker se itak štulijo, kot pa da bi se na koncu oba pasova na princip zadrge združila v enega - s tem pohitriš vse skupaj, in seveda tudi zmanjšaš dolžino zastoja
- križišče zabasati do kraja, in ne spustiti nikogar mimo, naj se ve, kdo je "jači", in spet, podobna logika, kot zgoraj - če pustiš prostor v sredini križišča, se vse skupaj precej pohitri in ne oviraš drug drugega ...
saj ni čudno, da potem komu kdaj poči film in naredi peezdarijo ... pa do hitrosti in alkota sploh še nisem prišel. alko - ja, tega res ne odobravam. ampak - hitrost. če se sam peljem po AC 140 km/h, 150 km/h, po pravilih, torej z varnostno razdaljo, opazujem promet okoli sebe, uporabljam smerokaze in ostale cestno-prometne predpise (razen hitrostnega
pa verjetno bi lahko (žal) še našteval. priznam, ponavadi sem na cesti vedno po števcu cca. +10. in mi ni problem počakati koga, da se vključi, dati prednost, počakati nekoga, da prehiti drugega na AC, tudi če po polžje, pač nekdo ne zmore. ampak - je tako težko dati smerokaz, preveriti dogajanje okoli sebe, nekaj varno narediti? ker še zdaleč nismo sami na cesti ...