Kolk je letos že mrtvih...

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ma neeee no - dovolj je poskrbeti, da se bodo vsi peljati s prilagojeno hitrostjo in da bodo skrbeli, da bo zadaj vozeči imel dovolj veliko varnostno razdaljo.

Kdor se tega ne drži je divjak in ga je treba kaznovati.
To ni ravno dovolj, je pa res, da bi prilagojena hitrosti in zadostna varnostna razdalja, rešila 90% hudfih nesreč.
A 90% manj nesreč tebi nič ne pomeni?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Seveda mi 90% veliko pomeni, ampak cilj bi moral biti 0 mrtvih v prometu, 0 poškodvanih v prometu in celo 0 prometnih nesreč. *

Sedaj pa dajva čisto počasi:

1. kako naj povprečni voznik ve kakšna je prilagojena hitrost na katerem delu ceste? V km/h - kajti samo to je merljivo.

2. kako boš zagotovil, da se bodo vozniki vozili s prilagojeno hitrostjo?

3. kako boš zagotovil, da bodo vozniki vzdrževali dovolj veliko varnostno razdaljo?

Æe nimaš odgovora na ta 3 vprašanj je vse drugo samo populizem in nabijanje.

* pa še na prvi stavek. Ob današnjem stanju tehnike (vozil in cest) je cilj možno doseči le ob popolni ukinitvi prometa. Kar je seveda "nemumnost" (ustaviti promet).
Cilj 0 (mrtvih, poškodovanih) pa je treba doseči ob zagotavljanju dovolj velike mobilnost blaga in ljudi. In dovolj velika mobilnost ni, če porabiš za 60 km več kot uro in pol.

Aja - ker se tebi očitno - 90% zdi OK pomeni, da niti ne želiš priti na 0 mrtvih na cesti.
obračanjebesed.press
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
saj tu nimaš kaj pametovat.
bom karikiral:
na enem nevarnem odseku je omejitev 60, pa spomliadi grmovje prerase znak, da je slabo viden. Potem se na tem odseku zgodi veliko prometnih nesreč z oznako "neprilagojena hitrost". Brihtna buča v pisarni potem oceni, da je teh nesreč pod "neprilagojena hitrost" pa res preveč in predlaga zvišanje kazni.
Pa bi bilo potrebno samo poslali nekoga, ki bi porezal vejevje.


*disclaimer za stardeca: nisem "dinamik", vozim kombi.
Ja res si karikiral. Čist v stilu alter dinamikov si ti to karikiral.
A vejevje je preraslo znak z omejitvijo 60 praviš? Oooo, hudooooo!!!.
In zdaj, ker ti zaradi vej, ne vidiš kakšna je omejitev na tem znaku, nisi sposoben prilagoditi hitrosti na svojem avtu, a ne?
Torej ti po cesti in skozi ovinek voziš totalno na blef, po sistemu; kar bo pa bo:
Kot vidimo je tvoj stil vožnje tak, da nisi v stanju sprocesirat, da se v ovinek vozi zgolj in samo tako hitro, da boš v primeru ovire v ovinku sposoben svoj avto še varno ustavit.
Ti mojster posluš me!
Prilagojena hitrost pomeni tudi to, da ti v ovinek pripelješ lahko samo tako hitro, da boš v razdalji ki jo v ovinku še vidiš, tudi varno lahko ustavil. Ti v ovinek ne smeš peljat 60, če pa tvoje oči vidijo samo 15 metrov ceste. Pa ni važno, kaj ti na prometnem znaku piše. Če ne vidiš pač ne vidiš, za to ne smeš divjat kot takrat če bi videl.
Torej, če ti v ostrem ovinku vidiš samo 15 metrov ceste pred sabo, moraš peljat s tako hitrostjo, da boš v teh 15ih metrih lahko še VARNO ustavil. Ne moreš in ne smeš peljat hitreje, če pa veš, da ne moreš ustavit v 15 metrh.
No, ta tvoj karikiran primer je jasno pokazal zakaj alter dinamiki, pod vodstvom SJTV1, ne razumete, oziroma bolje rečeno, NOČETE razumet kaj je prilagojena hitrost. Vi vozite v ovinek in po cesti na blef, pa magari (zaradi vej) nič ne vidite. Kar bo pa bo.
Jaz verjamem in vem, da se zaradi poraščenih vej manj ceste vidi, ampak zato moraš ti temu dejstvu prilagodit hitrost. Ni druge. Če ne, boš ti kmal v trugi, al boš pa koga druzga v trugo spravil.
Pobič, dejstvom se moraš prilagajat, se ne bodo dejstva prilagajala tebi.

Ta replika verlja tudi za vse tiste kljukce, ki so ti tako kimali in hvalili "strokovnega" dinamika SJTV1, češ, kako ima SJTV1 prav, ker pač on opravičuje "dinamiranje" po cesti z raznimi bolnimi in otročjimi izgovori. Pol pa to kozlarijo prodaja na avtomagazinu.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
No pa dajva, kot predlagaš ti, čisto počasi:
Citat:

1. kako naj povprečni voznik ve kakšna je prilagojena hitrost na katerem delu ceste? V km/h - kajti samo to je merljivo.

Povprečni voznik, naj bi imel vozniško dovoljenje, katerega naj bi pridobil tudi z zadostnimi praktičnimi vajami na cesti, kjer bi tako dobil osnovni občutek ustavljanja in zaviranja avta.
Pistojni organ, ki ugotovi vzrok nesreče, se potem ozre na okoli, da vidi okoliščine nesreče, (ravna cesta, ovinek) vidi posledice nesreče, pogleda zavorne sledi, pogleda v nebo, da vidi ali je takat deževalo, snežilo, ali je lepo sončno vreme, zasliši udeležence v prometu, morebitne priče in očividce nesreče itd, itd itd........in na osnovi teh dejstev, lahko takoj vidi, ali je šlo v teh danih pogoijh in razmnerah, prehitro.
Kapiš?
Greva naprej:
Citat:
2. kako boš zagotovil, da se bodo vozniki vozili s prilagojeno hitrostjo?
Preprosto, ker v skladu z zgornjim odstavkom, ki sem ti ga že napisal, ne bo več nesreč zaradi neprilagojene hitrosti.
Eden od načinov zagotavljanja prilagajanja hitrosti so, močne kazni. To bi kar lepo učinkovito delovalo, brez skrbi.
Greva naprej;
Citat:
3. kako boš zagotovil, da bodo vozniki vzdrževali dovolj veliko varnostno razdaljo?
Težko, ampak eden od zelo učinkovitih metod zagotavljanja varnostne razdalje je, snemanje prekrška in potem dosledno kaznovanje tistih, ki varnostne razdalje ne držijo.
Naprej;
Citat:
Aja - ker se tebi očitno - 90% zdi OK pomeni, da niti ne želiš priti na 0 mrtvih na cesti.
obračanjebesed.press
.

Ooooo, seveda želim 0 mrtvih na cesti. Ampak to je težko oziroma nemogoče uresničljivo, oziroma to je utopija.
90% zmanjšanja nesreč bi bil kar lep uspeh.

Greva naprej;

Aja, ni več.
 
Nazadnje urejeno:

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik stardec pravi:Ampak to je težko oziroma nemogoče uresničljivo, oziroma to je utopija.

Komentar:
Enako kot od tebe dobiti smiseln odgovor.




Greva naprej;

Ne - ne greva. Škoda časa.

Ker se midva najbrž poznava iz mazda foruma, kjer ste večinsko zbrani sami dinamični "dinamiki" (kot na vseh avtomobilskih forumih) in ker sem vašemu " šefu Ajvarju" kateremu vsi lezete v rit zaradi morebitnega bananja, potem jaz v njegovem (AJvarjevem) filmčku, kjer se je on pred vami dinamiki, hvalil s svojo "dinamično" vožnjo, potem jaz naštel 5 grdih napak in njegovih težkih prekrškov.......ti nisi kredibilen v debatah o varnosti v prometu.
Ti si pač spet samo eden od množice "dinamikov" kateri s svojo objetnostjo, na cesti iščete žrtev vašega divjanja
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Ah joj - čeprav sem rekel, da ne bom.
crazy1.gif


1. ne, nisem na Mazda forumu

2. kje in v katerem postu zagovarjam "dinamično" vožnjo?


In še enkrat - ne spreobračaj mojih besed ali jim dodajaj kar je nastalo le v tvoji glavi.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ah joj - čeprav sem rekel, da ne bom.
crazy1.gif


1. ne, nisem na Mazda forumu

2. kje in v katerem postu zagovarjam "dinamično" vožnjo?


In še enkrat - ne spreobračaj mojih besed ali jim dodajaj kar je nastalo le v tvoji glavi.
Pač nekako v svojih izjavah trdiš, da statistike ne držijo. V izjavah nekako ne verjameš, da je na slovenskih cestah POGLAVITNI problem divjanje in premajhna varnostna razdalja, kateremu tisti, kateri ne priznavajo statistik, rečejo, kao, dinamična vožnja.
Za divjanje in vožnjo za ritjo, raje uporabljajo izraz; dinamika. Prefrigano, ampak jaz sem jih skužil.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
13.gif


Zdaj si pa res dokazal, da se ti blede. Iz katerih postov si pa to o meni razbral? Že večkrat si dokazal, da citirati znaš - torej ne bi smelo biti pretežko te moje poste tudi sem nabiti.

PS: A bele miši tudi že vidiš?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Ma neeee no - dovolj je poskrbeti, da se bodo vsi peljati s prilagojeno hitrostjo in da bodo skrbeli, da bo zadaj vozeči imel dovolj veliko varnostno razdaljo.

Kdor se tega ne drži je divjak in ga je treba kaznovati.

Tvoje izjave v, kao, sarkastičnem stilu.
Je dobra?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.982
-384
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Seveda mi 90% veliko pomeni, ampak cilj bi moral biti 0 mrtvih v prometu, 0 poškodvanih v prometu in celo 0 prometnih nesreč. *

Sedaj pa dajva čisto počasi:

1. kako naj povprečni voznik ve kakšna je prilagojena hitrost na katerem delu ceste? V km/h - kajti samo to je merljivo.

2. kako boš zagotovil, da se bodo vozniki vozili s prilagojeno hitrostjo?

3. kako boš zagotovil, da bodo vozniki vzdrževali dovolj veliko varnostno razdaljo?

Æe nimaš odgovora na ta 3 vprašanj je vse drugo samo populizem in nabijanje.

* pa še na prvi stavek. Ob današnjem stanju tehnike (vozil in cest) je cilj možno doseči le ob popolni ukinitvi prometa. Kar je seveda "nemumnost" (ustaviti promet).
Cilj 0 (mrtvih, poškodovanih) pa je treba doseči ob zagotavljanju dovolj velike mobilnost blaga in ljudi. In dovolj velika mobilnost ni, če porabiš za 60 km več kot uro in pol.

Aja - ker se tebi očitno - 90% zdi OK pomeni, da niti ne želiš priti na 0 mrtvih na cesti.
obračanjebesed.press

o številki 0 je malo utopično sanjati. Tud v državah, kjer je kultura vožnje na precej višjem nivoju kot pri nas, se smrtne nesreče dogajajo.

1. hitrost moreš prilagoditi razmeram na cesti. Valda čutiš, kdaj greš preveč v ovinek, in takrat je pač treba pobremzat, tud če pred ovinkom ni znaka 60. pa tud če pada dež, bo verjetno treba tud bolj počasi v ovinek, itn... drugo je, če greš namerno prehitro, da malo adrenalin požene.

2. z senzorji v avtu in oddajniki ob cesti... stvari prihodnosti...

3. avti bojo mel lepo senzorje in ti bo gas vzelo, ko se boš preveč približal vozilu pred sabo - samo, kako se bo potem prehitevalo, ne vem...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Tu je bil bolj problem čredna vožnja motoristov, kjer vsi niso dohajali tempa, ja in seveda zaradi črede premajhna varnostna razdalja.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne, se vidi da ne razumeš in ne poznaš zadev, pač nisi bil nikoli motorist.

Pri motoristih je neka čredna navada, da vozijo cikcak v čredi, da če kdo zavre, da se mu ne nabije od zadaj.

Taka vožnja je izjemno nevarna (gornji dogodek), ker med sabo nimajo prave varnostne razdalje (do tistega v diagonali) in ko motorist pred tabo v čredi pade, obstaja velika možnost da ga povoziš.

Oziroma ne vidiš dovolj ceste, če so kje kakšne luknje ipd.

Tisti pred tabo namreč zavije na "tvojo" stran cik cak črede, ti pa na njegovo, kjer je luknja...

Vožnja v skupini je izjemno nevarna zaradi nore formacije motoristov, tempa vožnje, ki se mu morajo vsi prilagajati in se tako ne prilagajajo svojim sposobnostim, cesti, razmeram itd, ampak pastirju, ter zaradi "tekmovalnosti".

Pri čredi je najhujše prehitevanje, ker ko se zažene pastir, čreda zadaj noro sledi...
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Se vidi,da ti ne razumes
smile-1.gif
v taki.formaciji.levo.desno.se.vozi.po ravnih cestah pri nizjih hitrostih,da vidis naprej lepo dogajanje. Na ovinkih pri normalni brzini pa lepo ko racke. In ni tezav. Za modela bi prej rekel,da ga je kap al je pa okol bulu.....

Da pa pametujes o voznji v credi je pa itak smesno,ker sam ne vozis.v skupinah in ocitno nimas pojma. Samo neke domneve stresas okoli. In se to skusas ocrnit zadeve,ker te zivcirajo ostali. Bogi si.