Citat:
Uporabnik Ted pravi:
Kako bo tale topic izgledal po uvedbi satelitskega cestninjena (če do njega pride) me zanima...
Odvisno ali tako po uvedbi ali kasneje.
Brez skrbi, tud ob uvedbi satelitskega cestninjena bodo ponudili kakšen bombonček, da bodo ovce pomirjene in folk ne bo šel v luft. Najbrž se bodo kaj spomnili, kako je nadzor nujno poterben za večjo varnost. Sčasoma bodo pa fajn podražilo. Pa še kazni bodo računali, če boš kje prehitro pripeljal, ne takoj, postopoma pa sigurno.
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
Kako bo tale topic izgledal po uvedbi satelitskega cestninjena (če do njega pride) me zanima...
Največji plus vinjet je poleg nizke cene neustavljanje na cestninskih postajah, niti predstavljam si več ne kako bi bilo spet stati na cestninski postaji nekaj minut in se drenjati v vrsti za plačilo cestnine....
Tisti, ki smo imeli ABC že prej nismo ustavljali, omejitev je bla 40, tako kot sedaj.
Citat:
Uporabnik Ted pravi:
Pa še nekaj nam mora biti jasno. Avtoceste je treba financirati. Tistim, ki smo se prej vozili zastonj (mi po pomurski avtocesti zastonj sicer le 1 mesec, ker naš odsek odprli komaj junija) pa so vožnjo financirali drugi, ki so se ustavljali na cestninskih postajah in plačevali cestnino. Dokler vzdrževanje hitrih cest plačuje Dars je logično da tudi hitre ceste velja cestninjenje.
Vse ceste je treba financirati, ne samo avtoceste. In noben se ni vozil zastonj, vsak je plačal registracijo in bencin. res pa da tisti, ki so plačevali cestnino plačali nekoliko več. Ampak če si se peljal po avtocesti, se pač niso po lokalni, pa jo ni blo treba vzdrževat, čeprav si jo plačal pri registraciji.
Pa kaj potem če avtoceste plačuje Dars, druge pa nekdo drug, Nobeno vzdrževanje ni zastonj. Rs je edino, da je vzdrževanje avtocest nekoliko dražje.
Ampak vseeno mislim, da v 21 stoletju avtoceste niso nek tako hud luksuz, da bi jih bilo treba posebej plačevati. Moje mnenje je, da bi se morale plačevat iz proračuna, tako kot lokalne ceste.
Avtoceste se plačujejo edino iz tega razloga, ker so zgrajene tako, da je nadzor nad uporabniki mogoč in kasiranje precej preprosto.
Skratka, tu se ljudi da oskubit, na lokalnih cestah z mnogo priključki in brez ograje pa bi bilo skubljenje mnogo težje in dražje. Pa tudi nepopularno, tisti ki bi se spomnil kaj takega bi takoj odletel z oblasti.