Doma imam majhno hydroelekrerno sicer je namenjena le ogrevanju hiše,gdaj pa gdaj poleti za hlajenje za pitno vodo imam kolektorje , drugače pa poleti stoji je pa možno napolniti tudi E vozilo sem že tudi preizkusil a le na skuterju.Ampere še nisem upal priklopit zaradi nihanja toka.Lahko pride gdo napolnit a le nalastno odgovornost 100% čista energija.Če že imaš sončno elektrarno na taki lokaciji, potem je bolj električne avte polniti z elektriko teh elektrarn, kot da iz te elektrike proizvajaš vodik, ga kompresiraš (ne vem kam?) in ga transportiraš v npr. Evropo.
Ker vodik sestavlja najmanjši atom, ga težko zadržiš, da ne pobegne (nekako tako kot helij v otroških balonih) in ti izpari v parih tednih iz rezervoarjev - vključno iz avtomobilskega rezervoarja za vodik.
Je pa komot, to pa priznam. Ampak, večino polnjen električnih avtov se bo dogajali itak ponoči ali kot avto stoji na parkirnem prostoru.
Kar pa se tiče elektrarn, je pa ta debata že predebatirana in z elektrarnami ne bo nobenega problema.
V tem potoku itak,ni več življenja,ker kmetje vanj spuščajo,ter perejo cisterne.Ni je čistejše energije od proizvedene iz Hydroelektrarn.Infraktrukstura je pa ob potoku in del potoka še vedno teče mimo.povsem čista ni, z infrastrukturo zjebeš tok vode, in vse kar pač živi tam noter na tistem področju.
Škoda ker od el. zanesenjakov nihče noče komentirati tega.
https://siol.net/novice/slovenija/zakaj-je-zagorel-ljubljanski-avtobus-video-471878
Mah si en pravi zelenc kmetje vanj perejo cisterne potem boš pa še podkrepil z ja sem videl na lastne očiV tem potoku itak,ni več življenja,ker kmetje vanj spuščajo,ter perejo cisterne.Ni je čistejše energije od proizvedene iz Hydroelektrarn.Infraktrukstura je pa ob potoku in del potoka še vedno teče mimo.
hehe uradna publikacija pa spustijo tako motkoStoja, ja. Ta bo. Tako vlakec kot bus, pa oba zgprela. Tule noter sta navedena.
http://emobility.si/wp-content/uploads/2014/03/LPP.pdf
Skratka, izkazali so se pri tej firmi, zgleda. FuL ...
Stoja, ja. Ta bo. Tako vlakec kot bus, pa oba zgprela. Tule noter sta navedena.
http://emobility.si/wp-content/uploads/2014/03/LPP.pdf
Skratka, izkazali so se pri tej firmi, zgleda. FuL ...
Konec junija je v središču ljubljane zagorel avtobus, a to ni bil prvi požar vozil Ljubljanskega potniškega prometa (LPP). Pred njim sta lansko leto zagoreli še dve vozili. "V povezavi z omenjenimi dogodki je neodvisna raziskava pokazala, da je bila napaka v obeh primerih na električnem pogonskem sklopu, zato smo vlakec takrat pravočasno umaknili in podizvajalca pozvali k odpravi napake," pravijo pri LPP.
STOJA je Miro Zorič, človek, ki je prvi naredil električno renault 5 mnoga leta nazaj (dejsnko bil pred svojim časom). Potem jo je imel Pečjak, ki jo je "upokojil", organe pa je darovala renaultu twingu