Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hočeš reči, da tudi Elon Musk zavaja?
Elon Musk: Refining Gas Uses More Electricity Than Electric Cars
Komu naj zdaj verjamem?
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Se strinjam da gre veliko elektrike, ampak vseeno je Llewellyn falil za faktor 1.000, preberi komentarje.
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
z eno galono avto srednjega razreda v povprečju prevozo okoli 60 km
mala jajčka pa tudi več
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Glej če eni lažejo oz. zavajajo v eno smer (EV na premog), potem ni treba z enakim principom usekak v drugo smer.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
The 6 kWh electricity to refine gasoline would drive an electric car the same distance as a gasser?
Citat:
Energy efficient. Electric vehicles convert about 59%–62% of the electrical energy from the grid to power at the wheels—conventional gasoline vehicles only convert about 17%–21% of the energy stored in gasoline to power at the wheels.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
....
Citat:
Energy efficient. Electric vehicles convert about 59%–62% of the electrical energy from the grid to power at the wheels—conventional gasoline vehicles only convert about 17%–21% of the energy stored in gasoline to power at the wheels.
80% sončne energije bi porabil ta termo proces s 40% izkoristkom s katerim bi pridobil elektriko, katero bi porabil za elektrolizo vode s tam 60% izkoristkom (upoštevan transport!) in nato vodik porabil v gorivnih celicah s tam 90% izkoristkom, da bi avtomobil poganjala elektrika. Ob tem pa pričakuješ, da bi vse te tehnologije manj svinjala okolje, kot pa kombinacija elektrika- akumulatorCitat:
Uporabnik ceedevita pravi:
to itak, enako kot pri solarnih celicah. se kar troši energija za izdelavo in svinja okolje
za okolje bodo verjetno najboljše gorvne celice, če bo recimo vodik proizvajala sončna termoelektrarna. Bi lahkoproizvajali kameltrajbarji, imajo dost sonca
Bo pa do takrat še dosti nafte preteklo
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Seveda ne, plus tega nikjer ni niti približne ocene (ali pa je jaz nisen našel) o vplivu baterij na okolje, od pridobivanja litija do eventualnih uničenj baterije pri nesrečah.
Citat:
Uporabnik telex pravi:
80% sončne energije bi porabil ta termo proces s 40% izkoristkom s katerim bi pridobil elektriko, katero bi porabil za elektrolizo vode s tam 60% izkoristkom (upoštevan transport!) in nato vodik porabil v gorivnih celicah s tam 90% izkoristkom, da bi avtomobil poganjala elektrika. Ob tem pa pričakuješ, da bi vse te tehnologije manj svinjala okolje, kot pa kombinacija elektrika- akumulatorCitat:
Uporabnik ceedevita pravi:
to itak, enako kot pri solarnih celicah. se kar troši energija za izdelavo in svinja okolje
za okolje bodo verjetno najboljše gorvne celice, če bo recimo vodik proizvajala sončna termoelektrarna. Bi lahkoproizvajali kameltrajbarji, imajo dost sonca
Bo pa do takrat še dosti nafte preteklo
PS- le kaj je v primeru nesreče bolj nevarno- ali nekja kg litija ali nekaj kg vodika
Hvala, da si me z močnimi argumenti prepričal in mi odprl oči. Zares hvalaCitat:
Uporabnik ceedevita pravi:
nič kolikokrat si že dokazal, da pojma nimaš o čem pišeš
izgleda, da je edino tvoje znanje tisto ,ki si ga dobil v kumrovcu