in kaj se je treba spoznat pro gonjenju pecikla?Včasih bi bilo bolje, da ne pišeš neumnosti, sploh ker se spoznaš na kolesarstvo toliko, kot se na košarko.
no to, ne spoznaš se na kolesarstvo, pa vseeno podriskaš temo.in kaj se je treba spoznat pro gonjenju pecikla?
V Dončič temi so se nehali igrati z njim, pa poizkuša drugje.no to, ne spoznaš se na kolesarstvo, pa vseeno podriskaš temo.
ti si že prekolesaril tour?no to, ne spoznaš se na kolesarstvo, pa vseeno podriskaš temo.
Včasih so zaprli vaško cesto, po možnosti makadamsko, gledalci so se natlačili ob cesto in je bil avtomobilski rally. Mislim, da se je tam precej spremenilo. Tudi v cestnem kolesarstvu se bo slej ko prej moralo.Ravno zato bi pa mogu UCI premaknit energijo iz ročk in nogavičk v boljšo zaščito takih pasti, ker gre na polno ves čas. Bodo 100% pokril? Seveda ne, nekaj pa že.
Včasih je blo v pelotonu 10 vodij, ki so na takih nevarnih spustih zbremzali peloton. Ni bli junaka da bi šel mimo, dons je dila cel čas.
Rogla je pomahal iz avta zgleda jo je kar dobro odnesel od ostalih top vozačev.
uf res škoda.... pa to je bil njegov vrhunec.... to in Flandrija.... kot zgleda je komovc prešvoh...Mohoriča ne bo na štartu.
Nisem še. In tour je vsako leto drugačen, druge trase.ti si že prekolesaril tour?
Jap, na PCju.Nisem še. In tour je vsako leto drugačen, druge trase.
A si ti igral proti crnim kitam v nba?
Pol se pa oproščam, ker si strokovnjak očitno. Pa zwift tut obvladašJap, na PCju.
Lej saj lahko ščitiš kjer je več faktorjev, recimo izpostavljena mesta ob nevarnih spustih so veliko bolj tvegana kot pa neke ravnine, četudi so tam znaki, nabrežine in jarki. Tu je bilo vse, spust, slaba cesta in metrski jarek direkt ob cesti. Kot sem malce videl s posnetka so pa padli v več odsekih in ni to en kolesar sprožil vse padce, vsaj tako sem jaz videl.Pa veš kolk je tega, kamni, znaki, cevi, ograje, parkirani avtomobili, ne Xu nekdo piše, da je ta odsek pol korenin pod asfaltom in je precej grbin, kar bi lahko bil povod. Vsaka flika asfalta, razpoka, kamenček, vse je potencialno nevarno. Blizu mene je šel Giro in je vodilni pogledal nazaj, in v tistem trenutku zapeljal na niti centimeter višji flikan asfalt, ga je skoraj odneslo. In bi vzel še dva sobežnika s seboj.
Vendar, kolesarji so vedeli da nevarno, baje celo vinge opozarjal pred casom. Remco zletel ven, ker je bil prehiter. Plus da je sam priznal da je treba tvegati če želiš zmagat. Sedaj se zavira kasneje, odločneje, zadaj pa lahko masaker.Lej saj lahko ščitiš kjer je več faktorjev, recimo izpostavljena mesta ob nevarnih spustih so veliko bolj tvegana kot pa neke ravnine, četudi so tam znaki, nabrežine in jarki. Tu je bilo vse, spust, slaba cesta in metrski jarek direkt ob cesti. Kot sem malce videl s posnetka so pa padli v več odsekih in ni to en kolesar sprožil vse padce, vsaj tako sem jaz videl.