Kolesarstvo '22

gr69

Guru
15. dec 2009
11.569
2.614
113
še v SLO - ampak komaj
Nisem ga odpisal - le veliko prehitro sklepal, da bo van Aert “ta glavni” (in to predvsem, ker prejšnjih etap nisem spremljal).
Tole danes je bilo top - upam, da ne bi kake padca in da bo v taki formi na tdf - ker potem ne bo boja z Pogijem - tisto bo “mesarsko klanje” … (pa ne ven za koga naj navijam ali komu naj dam prednost).

V četrtek pa zjutraj zajaham - pa na Ptuj pogledat štart - in nato v Rogaško in pogledat cilj …
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.687
9.480
113
Ma sej sem tud jest na to pomislil. Sam sem bil pomirjen v trenutku, ko sem videl Primožev zadovoljen obraz po kronometru. Kar se pa Pogija in Rogle tiče, bom seveda navijal za oba, vsi pa privoščimo Primožu to tako željeno zmago na TDF.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Bo zanimivo. Čebelarji imajo res močno ekipo. Seveda tudi ostali, ampak mislim, da je Jumbu Pogi res trn v peti. Verjetno ga bodo želeli zviti na dolgi rok. Danes eden, drugič drug ... napeto bo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Danes komentator razpredal o grobosti asfalta in nekaj omenil, da se nekateri kolesarji trudijo peljat po črtah, cestnih oznakah. Bolj gladke, manj upora. Pa me to dejansko zanima že kar nekaj časa. Sploh na ITT, kjer je vsaka sekunda pomembna. Ampak da bi zasledil v kakšnem prenosu, da nekdo to dejansko počne, se nisem zasledil.
Če na 3000km dirki pridobi če more namesto z 300w poganjat z 298w recimo ker najde bolj gladek asvalt.
To je 0.007% razlike oziroma 21km. Ker pa seveda ne delajo tega na celi trasi in ker to ni edina stvar s katero prišparajo, pa pol ko začneš seštevat pa lahko naneseje take "nepomembne" malenkosti kr občutno prišarano energijo.
Recimo kolesar, ki se zna dobro postavlat v skupini lahko ogromno prišpara napram nekomu, ki nima tolko nagruntanih teh pozicij.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Nima veze kaj je. Tudi krono je del daljših dirk in pripomore k skupnemu rezultatu.
Drugač pa pri kronotu je še več malenkosti, ki dodajajo promile.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.687
9.480
113
Kako nima veze kaj je? Ravno pri kronometru se take stvari naštudirajo, seveda tisti najboljši, poglej si Pogijev kronometer na Touru, kjer je Rogliča stresel, mel so naštudiran vse do prestavnega razmerja, hopserjev, ITD. Sam naj bo po tvoje, je brez veze....
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Prihranek, ki si ga izpeljal je primerljiv pospešku zaradi prdca. 3000 km kronometra en profi v celi karieri ne odpelje. In če kaj glede črt velja, je to, da se jim v dežju in v ovinkih izogibajo.
amiajoketoyou.jpg
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.774
1.607
113
Iskajoč brata
Ralenost kronometra se je zelo lepo videla na olimpijskih.... Kaj je razlika med pravimi kronometristi ("težji" fanti) in hribovci / GT zmagovci. Kako so se prehitevali na klancu / spustu....

Bi rekel, da so se tudi trase kronometrov zelo spremenile v zadnjih 20 letih... Da so vmes klanci/spusti...
Kolikor se spomnim, so bili kronoti včasih veliko bolj ravninski, bolj za prave specialiste....

Je pa res da kavč specjalci vse vedo....

---------
danes start tour de slovenija :) napovedi? Pogi, ali kakšen padalec z velikim pobegom?
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.774
1.607
113
Iskajoč brata
Kaj je zdaj to? Ni nobeden nič spremljal včeraj?
Noro gledat tako konkurenco na slovenskih cestah.... pa še za dirko, ki ni v protouru...

Vem da polno konkurence manjka tukaj,.... ampak vseeno vau! Dober trening in dobor odgovor Jumbi...
Upam da letos vidimo pravi boj med UAE in Jumbo
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.355
2.730
113
Jaz sem se ustavil na razdrtem, se parkiral na uvozu proti LJ. Kolona ki je morala čakati na izvozu iz Ac, pa je po prvi skupini zasledovalcev in nekaj minutah poskusila srečo, karkoli že, in so speljali. K sreči ravno par sekund pred policaji pred drugo glavnino, da so jih takoj ustavili. Manjkal redar tam. Se zgodi. Sicer pa zelo zanimiva trasa včeraj. Upam da Goriška ohrani traso, ter se vrne Predmeja. Sedaj je asfalt naprej proti Mali lazni.