Cena olja ki jo je lastnik plačeval na pooblaščenem servisu prva leta po nakupu je bila približno 4x višja kot je danes v trgovini. Kakšna je cena olja danes na servisu ne vem.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Vcasih pa gres s prazno denarnico in praznim želodcem od mize. Avto ki je vreden dva do pet jurjev, pa da dam jurja za zavarovanje. Hmmmm, osnovno zavarovanje je koliko ze? Predvsem me pa zanima kaksna je maximalna vrednost ki bi jo se dobil za totalko.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Pa si morda pomislil da bi poskušal zavarovanje poiskat še pri kom..ker jurčka ni ravno skromna vsota. Vem da te lupijo zaradi cene novega (pri kasku) čeprav imaš 'stara jajca' pa vseeno..načeloma je pri vseh zavarovalničarjih isto...ko morajo kaj dat od sebe so rpoblemi kašlanja, sprenevedanja izgovri, drobni tisk..itd itd.
(Npr. Jaz dam za kasko + osnovno 500 eur..res da precej nižja nabavna cena ma vseeno...bratje bi rekli: mnogo je kume, monogo!)
Citat:
Uporabnik ngc2392 pravi:
hm ja, baje je triglav najdražji. ampak, baje imam tudi že celega hudiča popustov.
Citat:
Uporabnik ngc2392 pravi:
...iz francoza na ameriškega nemca. ali nemškega američana.
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Debata je šla v smeri, da (kupljen) starejši avto (skoraj) dohiti novega po nekem času gledano na TCO, s čimer pa se absolutno ne morem strinjati.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Malo lima malo žice, evo nove opelice...
Verjetno ne smem posploševati, prijatelj ima zafiro, sedaj je stara 2 leti 110kkm prevoženih, dizlca nekih 165konjev (tam nekje). Da ti ne naštevam kaj je vse zamenjal na tem avtu (pa ga ima od novega). Je pa ravno tako zamenjal Espace 2006 za novo Zafiro. Samo njegov Espace je bil še 1.9 dCi 115 (iz Belgije, realni kilometri, preverjen). Mislim da je dal za 4 leta starega 12k, v 2 letih še skoraj toliko v njega (da je bil vozen; @vsem, ki mislijo da TCO starega avta ni velik), edino pri Opelici ga rešuje garancija.