Ko kupiš Rabljen Avto

razor3745

Zelenc'
14. nov 2010
7
0
1
Pozdravljeni,

Zanima me kaj je treba vse naresti ko kupiš rabljen avto? (vem da je bilo miljonkrat že napisano samo kakor jst to berem vsak nekaj po svoje nekaj trdi
confused-1.gif
) Najbolj me zanima cena . (Avto--> Renult Clio, Letnik 1994)
In tudi kaj je treba pazit na avtu preden kupiš?

Hvala
 
Nazadnje urejeno:

razor3745

Zelenc'
14. nov 2010
7
0
1
Tukaj so par postov ki sem jih zasledil

Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Sicer napisano za 110x ampak OK.

Najlažje je tako, da se dobita pri enemu posredniku ki dela prepise ( v LJ imas recimo ABC Avto. d.o.o ) , potem se zapeljes na Interservice ( 1km stran) , ta overis pogodbo in registriras vozilo na svoje ime. Po tistem ko jo vozilo registrirano na tvoje ime oziroma imas vse papirje overjene, mu izročis denar. Seveda pa ni treba mahat okol po celi Ljubljani z njim.

še en:

Citat:
Uporabnik vacant pravi:
Moje vedenje o tej situaciji je naslednje!
Ogledaš avto. Dorečeš ceno. Prodajalec uredi kupoprodajno( kot si rekel 15€) preko neta. Na upravni enoti overita (par €) in predaš denar, s tem si avto kupil.
Nato registriraš =plačaš zavarovanja, cestni sklad, prometno, itd. In pošlješ zavarovalno polico prodajalcu, s tem dokazom on dvigne svoje zavarovanje, kolikor mu ga je ostalo do 12 mesecev.
kar se pa cestnega sklada tiče. Če ga hoče prodajalec vrnjenega, mora avto odjaviti iz prometa. S tem pa avto ostane brez tablic in se ti ne moreš odpeljat domov. Kar pomeni, da je to bolje spustiti in avtomobila ne odjaviti iz prometa. To otežuje nakup in prodajo.

Takšno je moje vedenje.
 

razor3745

Zelenc'
14. nov 2010
7
0
1
Ogled

Tu je pregovor več glav več ve ali – če želiš – več oči vidi več vsekakor na mestu. Pelji s seboj očeta, mamo, fanta in še koga, če poznaš kakšnega avtomehanika ali ličarja kleparja, izkoristi tudi to pomoč.

Kratki nasveti:

* Na začetku pristavi roko k pokrovu motorja. Če je topel, so ga predhodno ogreli. Ali ima vozilo morda težave z vžigom?

* Pnevmatike naj ne bodo starejše od petih let in tudi ne neenakomerno obrabljene. Oznaka 2907 ti na primer pove, da je bila pnevmatika izdelana v devetindvajsetem tednu leta 2007.

* Usedi se v avto in kot otrok pritisni na vsa stikala (ne pozabi potrobiti). Ali delajo?

* Oglej si notranjost, saj veliko pove o tem, kako so za avto skrbeli – čistoča, vonj, obrabljenost so najboljši kazalci.

* Preveri, ali delajo vse ključavnice in ali je obvezna oprema popolna.

* Pokukaj pod pokrov motorja. Vemo, da verjetno nisi strokovnjak, a vseeno poglej, ali je motorni prostor umazan od olja ali popolnoma očiščen. V teh dveh primerih verjetno nekaj ni v redu.

* Na zunanjosti preveri za praske in udrtine, saj je to odličen pogajalski material za znižanje cene.

* Za rjo preišči celotno karoserijo, zlasti pragove in različne kotičke. Tu priporočamo svetilko in hlače, ki jih lahko umažeš.

* Je barva kje neenakomerna? Prinesi s seboj najljubši magnet iz hladilnika in ga pristavi na sumljivi del pločevine. Se prime manj kot na preostali avtomobil? Velika verjetnost je, da je bila s kitom prekrita kakšna poškodba.

* V mirovanju pritisni na sklopko in potisni menjalno ročico v vsako prestavo. To se mora zgoditi brez večjega napora.

* Obvezna je testna vožnja na različnih cestah. Poskusi pri višji hitrosti spustiti plin in nato spet močno pritisniti. Če v vzvratnem ogledalu vidiš moder plin, bo verjetno potrebno generalno popravilo. Prav tako pri hitrem zaviranju rahlo popusti volan. Avto mora iti naravnost.

* Ne pozabi na dokumente: prodajalec naj bo tudi lastnik, popolna servisna knjižica, računi popravil, ujemanje številke šasije s podatki v prometnem dovoljenju …


Bi vi mogoče ša kaj dodali pri ogledu?
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.536
72
48
Kranj
Na našem cliotu`94 je potrebno samo gume zamenjat, ker so tako stare, da še dota ne znam razbrati.
confused-1.gif
Mislim, da je trimestni DOT.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.388
5.665
113
Poglej podvozje in pragove da ni kje že kaka luknja not!
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Pri nakupu mislim, da desetega avta, ko sem mislil da že vse vem, so me tako nategnili,,,,,,, ajoj.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Spredaj je bil serijski, zadaj serijski, ko si ga pa na dvigalo dal si videl dve prečni štegni zavarjeni, se poglobiš in vidiš še en var, ki leze in leze po širini avti. Z lučko mu slediš in samo upaš, da ga bo kmal konec ampak prideš vse do točke stičišča, ki se nahaja na strehi.

Uganil?
 

Cola

Pripravnik
26. okt 2007
92
1
6
Ne, karoserija je bila OK, ampak avto (dizel) je cukal pri nizkih obratih, in vzroka vsi serviserji niso nikoli odkrili , pa sem kar nekaj € vložil v diagnostiko (EGR čiščenje, pretesnitev PD šob, ....). Se mi ne da pogrevat in razlagat, ker postanem jezen sam nase.
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Citat:
Uporabnik razor3745 pravi:
Ogled

Tu je pregovor več glav več ve ali – če želiš – več oči vidi več vsekakor na mestu. Pelji s seboj očeta, mamo, fanta in še koga, če poznaš kakšnega avtomehanika ali ličarja kleparja, izkoristi tudi to pomoč.

Kratki nasveti:

* Na začetku pristavi roko k pokrovu motorja. Če je topel, so ga predhodno ogreli. Ali ima vozilo morda težave z vžigom?

* Pnevmatike naj ne bodo starejše od petih let in tudi ne neenakomerno obrabljene. Oznaka 2907 ti na primer pove, da je bila pnevmatika izdelana v devetindvajsetem tednu leta 2007.

* Usedi se v avto in kot otrok pritisni na vsa stikala (ne pozabi potrobiti). Ali delajo?

* Oglej si notranjost, saj veliko pove o tem, kako so za avto skrbeli – čistoča, vonj, obrabljenost so najboljši kazalci.

* Preveri, ali delajo vse ključavnice in ali je obvezna oprema popolna.

* Pokukaj pod pokrov motorja. Vemo, da verjetno nisi strokovnjak, a vseeno poglej, ali je motorni prostor umazan od olja ali popolnoma očiščen. V teh dveh primerih verjetno nekaj ni v redu.

* Na zunanjosti preveri za praske in udrtine, saj je to odličen pogajalski material za znižanje cene.

* Za rjo preišči celotno karoserijo, zlasti pragove in različne kotičke. Tu priporočamo svetilko in hlače, ki jih lahko umažeš.

* Je barva kje neenakomerna? Prinesi s seboj najljubši magnet iz hladilnika in ga pristavi na sumljivi del pločevine. Se prime manj kot na preostali avtomobil? Velika verjetnost je, da je bila s kitom prekrita kakšna poškodba.

* V mirovanju pritisni na sklopko in potisni menjalno ročico v vsako prestavo. To se mora zgoditi brez večjega napora.

* Obvezna je testna vožnja na različnih cestah. Poskusi pri višji hitrosti spustiti plin in nato spet močno pritisniti. Če v vzvratnem ogledalu vidiš moder plin, bo verjetno potrebno generalno popravilo. Prav tako pri hitrem zaviranju rahlo popusti volan. Avto mora iti naravnost.

* Ne pozabi na dokumente: prodajalec naj bo tudi lastnik, popolna servisna knjižica, računi popravil, ujemanje številke šasije s podatki v prometnem dovoljenju …


Bi vi mogoče ša kaj dodali pri ogledu?

Kupješ stara jajca pa boš po tem spisku preverjal, človek oz.ljudje zresnte se, pa vi niste normalni, kupuje 15 let str avto pa pričakuje ultra dobr avto, v glavnem preveri če je pleh vredu, d ani preveč rje, če je motor suh in neopran (ne sme bit čist), mal testiraj sklopko, da ne boš ravno takoj menjal, pa poglej gume, da niso slučajno kake l.03/05.

Tak avto, ki ga kupiš je treba obvezno peljat k mehaniku, da se menja določene zadeve, ki so že zanič.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Glede na to, da je avto star 15 let in v cenovnem razredu 200€ - 500€ res ni kaj veliko za pričakovati.
Tako 1.2 kot tudi 1.4E motorji niso imeli kakšnih problemov in ne sme biti masten. Sem videl tudi takega s 400.000km, pa je laufal kot urca.
Če je rja na prtlažnih vratih in pri kolotekih ni pre teh Clio-tih nič nenavadnega.
Če je glavni servis resnično narejen (bodi pozoren, če je vodna črpalka res zamenjana) imaš za nekaj časa mir.
Je pa normalno da pri tako starem avtu kakšna malenkost odpove (končniki dobijo "luft", na izpušnem loncu se rada pojavi kakšna luknja, fedri in amortizerji imajo že veliko za sabo, po vsej verjetnosti kličejo diski in ploščice po zamenjavi, življenska doba alternatorja je tudi tam nekje, če imajo stekla el. pomik se težko zapirajo, če je termostat še prvi v večini primerov ne deluje kot bi moral, itd...).
Mislim, da boš brezhibnega težko našel, oziroma je to misija nemogoče.
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.916
116
63
mb+ -20km
Citat:
Uporabnik masterr pravi:
Citat:
Uporabnik razor3745 pravi:
Ogled

Tu je pregovor več glav več ve ali – če želiš – več oči vidi več vsekakor na mestu. Pelji s seboj očeta, mamo, fanta in še koga, če poznaš kakšnega avtomehanika ali ličarja kleparja, izkoristi tudi to pomoč.

Kratki nasveti:

* Na začetku pristavi roko k pokrovu motorja. Če je topel, so ga predhodno ogreli. Ali ima vozilo morda težave z vžigom?

* Pnevmatike naj ne bodo starejše od petih let in tudi ne neenakomerno obrabljene. Oznaka 2907 ti na primer pove, da je bila pnevmatika izdelana v devetindvajsetem tednu leta 2007.

* Usedi se v avto in kot otrok pritisni na vsa stikala (ne pozabi potrobiti). Ali delajo?

* Oglej si notranjost, saj veliko pove o tem, kako so za avto skrbeli – čistoča, vonj, obrabljenost so najboljši kazalci.

* Preveri, ali delajo vse ključavnice in ali je obvezna oprema popolna.

* Pokukaj pod pokrov motorja. Vemo, da verjetno nisi strokovnjak, a vseeno poglej, ali je motorni prostor umazan od olja ali popolnoma očiščen. V teh dveh primerih verjetno nekaj ni v redu.

* Na zunanjosti preveri za praske in udrtine, saj je to odličen pogajalski material za znižanje cene.

* Za rjo preišči celotno karoserijo, zlasti pragove in različne kotičke. Tu priporočamo svetilko in hlače, ki jih lahko umažeš.

* Je barva kje neenakomerna? Prinesi s seboj najljubši magnet iz hladilnika in ga pristavi na sumljivi del pločevine. Se prime manj kot na preostali avtomobil? Velika verjetnost je, da je bila s kitom prekrita kakšna poškodba.

* V mirovanju pritisni na sklopko in potisni menjalno ročico v vsako prestavo. To se mora zgoditi brez večjega napora.

* Obvezna je testna vožnja na različnih cestah. Poskusi pri višji hitrosti spustiti plin in nato spet močno pritisniti. Če v vzvratnem ogledalu vidiš moder plin, bo verjetno potrebno generalno popravilo. Prav tako pri hitrem zaviranju rahlo popusti volan. Avto mora iti naravnost.

* Ne pozabi na dokumente: prodajalec naj bo tudi lastnik, popolna servisna knjižica, računi popravil, ujemanje številke šasije s podatki v prometnem dovoljenju …


Bi vi mogoče ša kaj dodali pri ogledu?

Kupješ stara jajca pa boš po tem spisku preverjal, človek oz.ljudje zresnte se, pa vi niste normalni, kupuje 15 let str avto pa pričakuje ultra dobr avto, v glavnem preveri če je pleh vredu, d ani preveč rje, če je motor suh in neopran (ne sme bit čist), mal testiraj sklopko, da ne boš ravno takoj menjal, pa poglej gume, da niso slučajno kake l.03/05.

Tak avto, ki ga kupiš je treba obvezno peljat k mehaniku, da se menja določene zadeve, ki so že zanič.


Monolog
aplauz.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Da meni model teži za praske na avtu in straši z magneti po avtu, ga pošljem v salon po novega. Pa še tam ni ziher.