Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.256
2.547
113
1730187758049.png
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
695
88
28
Prvič bom menjal komplet koles na avtomobilu (renault) s senzorji tlaka. Vgrajeni bodo senzorji Autel MX. Je potrebno te senzorje "seznaniti" z avtomobilskim računalnikom al se to opravi samodejno? Prosim za informacijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.320
10.618
113
več variant je..ponavadi se jih mora kodirat, posamezne ventilčke da jih avto potem prepozna, eni imajo pa tudi da se vpišejo v avto...vse to pa uredi vulkanizer ki montira autel
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Gonzo

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.305
9.514
113
EU
Najboljše je, da vse prepustiš izbranem vulkanizerju. On že leta to vgrajuje, in sam nabavlja senzorje, za katere ve da so OK.
Sam jih prijavi v računalnik avta, in da ti garancijo v primeru slabega delovanja.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
695
88
28
Ena dogodivščina: Na enem R DCI-ju se je že nekaj let takoj, ko so se temp. spustile tam pod 15°C ob hladnem zagonu pojavljal nemiren tek motorja. Bolj kot je bilo hladno, bolj se je poznalo in ta nemiren tek je prenehal po cca 5 minut obratovanja motorja. Sicer pa motor lepo vzdrževan in skrajno lepo teče takoj, ko preide to hladno fazo. Ta nemiren tek se je dalo skoraj povsem (ne pa čisto) odpraviti, če smo dodajali v gorivo dodatek za čiščenje šob. Malo se je še zaznalo prvo minuto, ampak res samo ob zelo dobrem opazovanju. Avto je bil vedno tankan na petrolu. Potem se pa enkrat po spletu okoliščin avto natanka na MOL. Začuda nemiren tek izgine. Temperature še padejo, dodatka ni nihče dodajal, motor steče brez brez, da bi se zaznalo kakršen koli nemiren tek. Od takrat dalje se avto tanka na MOL ali Shell in NIKOLI se ni ponovil nemiren tek.
Še ena mala dopolnitev te debate: Gorivo iz MOL črpalk 100% zagotovo ne povzroča nemirnega teka, letos sem to še posebej skrbno preveril. Za Shell-ovo pa ne upam z gotovostjo trditi, ker se bolj poredko tanka tam in vedno ostane nekaj goriva od prej tako, da bi lahko mešanica z MOL-ovim še vedno zadoščala za ok tek motorja.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.677
1.390
113

42k€ za 3-cilindrsko 1.5 MHEV jajčko, z neko čipšit plastiko v notranjosti.....Kitajcem se že smeje....
EU avto industrija s tako politiko cen in kvalitete izdelkov gre počasi ampak zagotovo v maloro.
 
  • Wow
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.478
113
Barva me ne prizegne (pa je nekoč BMW delal krasne avte v violičnih barvah, tudi sam sem imel enega), in avto spredaj in od strani izgleda kot... nekaj kar ni BMW. Še en mali jajček, včasih si pa vsaj vedel, da je to enka že na prvi pogled...

Res ni nobenega tunerja, ki bi te avte malo pogermaniziral? Saj bo Dolfetov pepel še iz Labe enkrat skočil od groze...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.647
1.478
113
Aja, morda se motim, ampak strela jasna, da se mi zdi, da se je takle avto pred 20imi leti v kakšni akciji dobilo pod 15 jurji...
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.551
1.084
113
Titograd
Pred in po koroni so razlike v ceni 30%, pa gre za obdobje 5 let samo. Smo gledali t-roca, ki je stal 20 jurjev nekaj mesecev pred korono, tik pred koncem korone enaka konfiguracija gladkih 30.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
695
88
28
Moje razmišljanje gre nekako takole: Dokler se dobi cca 2leti star dizel za pol cene hibrida in s par l manjšo porabo kot jo ima nov hibrid, v moji garaži ne bo nobene takele ne tič ne miš zadeve.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa