Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Preusmeritev debate s tega naslova:
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Slišati je, da se v SLo podjetjih, ki so vezana na avto industrijo že močno čuti nazadovanje DE avto industrije. Omenja se tudi EMO orodjarna. Kdo kaj ve?
 
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: Hanzi in sad

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Orodjarne, ki delajo orodja za masovno štancanje, so podvržene novim projektom (vozilom) in imajo naročila, ko se linija za proizvodnjo vzpostavlja. Če proizvajalci zmanjšujejo število modelov, ki jih delajo, je naročil gotovo manj. Konkurenca pa tudi ne spi.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Delam v takem podjetju in ja, obseg naročil september-december je od prve polovice leta nižji za ca. 20%.... za september je vsaj pri nas v zadnjem tednu malenkost zraslo, ampak napovedi so slabe.... ker delamo izdelke za veliko znamk, tudi spekter je razpršen (ICE, EV, hibrid, izdelki so elektronske komponente), lahko rečem, da je padec generalno na vseh področjih. Še najmanj trenutno na ICE izdelkih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon
2. okt 2007
3.827
2.311
113
Magna v Grazu drugo leto skoraj nima naročil, pa so svoj čas porizvajali kar veliko avtomobilov. Razen G-serija ostane...
 
2. okt 2007
3.827
2.311
113
pred leti BMW 5, sedaj nek model za BMW/Toyoto, pa Jaguar (akr izteka konec leta) in seveda G-serija. Imeli so velike načrte s Fiskarjem, ki pa so klavrno propadli.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.874
6.042
113
No tukaj je odgovor. Jaguar se čudim da sploh še binca, Fiskar propadel, G serija se ne prodaja kot vroče žemljice.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Odličen dokaz kako je svet skrenil na moralnem, ekonomskem in etičnem področju je Daimler G.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Daimler G je tipičen avtomobil katereag zmogljivosti ne moreš uporabiti in izkoristiti ob uporabi kakršno prakticira večina kupcev teh avtov. Skratka, voziš se v "lokomotivi", onesnažuješ temu primerno, ob nakupu si plačal temu primerno ceno, ob tem pa ves svet drvi v "zeleno preobrazbo". Še izdelovalec avtomobilov ne more verjeti koliko se teh avtov proda. Ob zagonu projekta je bila namreč planirana maloserijska proizvodnja.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: koliko in sixpower

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.549
4.703
113
Daimler G je tipičen avtomobil katereag zmogljivosti ne moreš uporabiti in izkoristiti ob uporabi kakršno prakticira večina kupcev teh avtov. Skratka, voziš se v "lokomotivi", onesnažuješ temu primerno, ob nakupu si plačal temu primerno ceno, ob tem pa ves svet drvi v "zeleno preobrazbo". Še izdelovalec avtomobilov ne more verjeti koliko se teh avtov proda. Ob zagonu projekta je bila namreč planirana maloserijska proizvodnja.
Lol, to je več ali manj vse plehovje na cestah, v zraku in na morju s ceno višjo od bakšiša. Vse je nepotrebno, predimenzionirano, onesnažuje in itak preplačaš. Svet drvi pa v brezno in ne v zeleno preobrazbo, bo treba plašnice dol dat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Seveda ne, so pa pri teh proizvodnje serije komaj omembe vredne napram G klasi. G klasa se proizvaja v serijah kot Clio.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
735
110
43
Prispodoba, kaj se kar naprej usajaš in norčuješ, majstr?? saj če te tema iritira, jo lahko preskočiš.

No, zdej pa navedi še serije za Ferrarije, Poršeje, morda bo vidna razlika.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.549
4.703
113
Prispodoba, kaj se kar naprej usajaš in norčuješ, majstr?? saj če te tema iritira, jo lahko preskočiš.

No, zdej pa navedi še serije za Ferrarije, Poršeje, morda bo vidna razlika.
Prispodoba tvoje debilnosti.
Porsche Cayenne kot najbližji Gju po velikosti in zmogljivostih leta 2022, skoraj 100.000 narejenih. Razlika? Jap, samo v drugo smer kot ti bluziš. Mogoče bi, preden klobasaš neumnosti, vsaj preveril kako cifro prej. Ali pa odrastel iz plenic.