Kličejo me, da bi mi prišli predstavit spremembe

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
Zdravo,

vsake toliko prejmem klic podjetja pooblaščenega s strani Triglava, da je jutri ali pa pojutrišnjem na mojem koncu njihov predstavnik in bi se na kratko oglasil pri meni, da mi predstavi spremembe pri življenjskem zavarovanju.
Do sedaj se mi je uspelo teh srečanj uspešno izogibat, me pa zanima, kaj dejansko je na tem?
Je to promocija novih produktov ali dejansko povej kaj pametnega glede obstoječe police?
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
dejansko pove kaj pametnega, valda.
pomagal bi ti rad, da bo ceneje za tvoj žep
 

AndrejK

Fizikalc
7. sep 2007
1.279
3
38
SI
@zino - čeprav imam občutek, da je tvoj post sarkastičen se bom navezal nanj.

Imam popolnoma drugačno izkušnjo...
Prišli dve ženski, nekaj nakladali in ko sem rekel, da naj mi pošljeta ponudbo na mail sem dobil natanko 0. Od tega je že vsaj 3 leta.

Da ne omenjam, da vsakič začno z: "zakonodaja se je spremenila pa bi vam povedali, kaj to pomeni za vas"... Tako na oko, vsake 3 - 4 mesece...
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
občutek te ne vara
zmaga.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
enkrat sem tudi jaz popustil in je prišel dečko razložit.
sej je bil prijazen in vse.
Samo point zgodbe je bil, da bi me radi obrali še za dodatnih 200€/leto
wink-1.gif


kar si lahko narediš tudi sam, se dodatno zavaruješ, če imaš kredit, se zavaruješ za hitrejšega spcialista, za zobe...

Me pa vedno preseneti gospa na telefonu, ko ji rečem, da me ne zanima, si jo kar predstavljam kako zatrokira in pomežikne in rabi malo da sprocesira, ker kako lahko tako super ponudbo zavrnem :D tak filing vedno dobim:))
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.306
4.123
113
Prodal bi ti rad novo polico,ker za to dobi provizijo. Staro pa lahko gledaš naslednjih 15 let. Preden boš lahko dvignil denar ven.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Me pa vedno preseneti gospa na telefonu, ko ji rečem, da me ne zanima, si jo kar predstavljam kako zatrokira in pomežikne in rabi malo da sprocesira, ker kako lahko tako super ponudbo zavrnem :D tak filing vedno dobim:))

Verjemi, da je teta navajena; moja najljubša laž: že imam vse to pri konkurenci za pol cene.
hysterical-1.gif
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.456
2.176
113
Citat:
Uporabnik Chimay pravi:
Zdravo,

vsake toliko prejmem klic podjetja pooblaščenega s strani Triglava, da je jutri ali pa pojutrišnjem na mojem koncu njihov predstavnik in bi se na kratko oglasil pri meni, da mi predstavi spremembe pri življenjskem zavarovanju.
Do sedaj se mi je uspelo teh srečanj uspešno izogibat, me pa zanima, kaj dejansko je na tem?
Je to promocija novih produktov ali dejansko povej kaj pametnega glede obstoječe police?

Steraš v tri pizde materine - ampak to moraš dobesedno, brez olepšav. Potem je mir.
Karkoli drugega boš imel stalno klice in teženje
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Da se jih rešit tudi na drugačen način.
Jaz sem jim rekel naj mi pošljejo samo stroške police na email in to po mesecih za celotno trajanje police.
Nikoli več nisem slišal za njih.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Tako se jih rešiš:
- Ob polni luni zmečeš 10 jajc na cesto, preko rame
- Nato se en dan postiš, piješ lahko samo vodo
- Dan po postu ješ samo krofe, klasika z marmelado, ne čokoladne!
- Naslednjič ko te pokličejo, jim rečeš "Prosim, ne kličite me več in izbrišite moje podatke iz vaše baze."

Deluje za vse, ki ti kaj ponujajo preko telefona.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Mah, jaz sem jih dvakrat celo spustil domov. Prvič pride nek "pameten" tip, in ker sem ravno takrat študiral nekaj okoli ekonomije, sva se malo usedla (z tečjano listo, trendi in malo zgodovine), tako da sva ovrgla neke teorije o donosih, ustavilo pa se je pri tem kako naj bi se meni nova polica bolj splačala kot če bi povečal vplačilo na stari (česar ni hotel oziroma je rekel naj grem na Triglav).

Parkrat sem potem zavrnil, potem so me enkrat spet prepričali in pride ena z visokimi petkami, DDD dekoltejem v nekem hudem miniču in vsa namazana. Ker žene v tem času ni bilo doma, sem jih še nekaj časa poslušal ne to temo od sosedov in babnice. Vedela seveda ni kaj dosti, tako da sva se hitro razšla.

Ostalim sem potem vljudno zavrnil, razen enkrat, ko so me dobili na slab dan, ko sem med eno ploho hitel z vozičkom z par mesecev starim otrokom in je telefon kar zvonil in zvonil, pa nehel in spet zvonil. Sem se potem vseeno javil in jim jebal mater (dobr da ni klical oni dolenc od zadnjič
smile-1.gif
. Potem ja bilo par let mir, nakar se je spet začelo.

Če je kdo dobro poslušal, rečejo vedno isto: Kličemo V IMENU zavarovalnice Triglav, kjer imate sklenjeno zavarovanje. Najlažje je torej reči: in kaj ima to z vami? Babnica seveda potem tupi da so OBVEZNI obveščati v primeru sprememb zakonodaje in ostalih zadev. Ko vprašam kateri zakon se je spremenil, seveda ne ve oziroma pravi da so še ostale novosti. Itaq ja.

Enkrat sem rekel da ne sprejemam obiskov in da pridem do njih pa so rekli da ni mogoče itd...

Skratka, ne glede na to kaj rečeš, jih čez nekaj časa spet fašeš. A morda kdo ve katera firma se ukvarja s tem?
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Nateg stoletja.
Radi bi prodali novo polico in seveda skritizirajo staro polico, seveda na tak način, da niso nesramni.
Sem enkrat privolil in je res prišel en mlajši fant, ampak kot ste že nekateri napisali, hotel je prodati polico, kar mu ni uspelo.
Sedaj pa se samo zahvalim po telefonu, kadar kličejo v zvezi s tem.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Verjetno se je spremenil predvsem zakon o varovanju osebnih podatkov, ker zavarovalnice dejansko prodajajo naše podatke tem nategunskim agencijam.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Tako se jih rešiš:
- Ob polni luni zmečeš 10 jajc na cesto, preko rame
- Nato se en dan postiš, piješ lahko samo vodo
- Dan po postu ješ samo krofe, klasika z marmelado, ne čokoladne!
- Naslednjič ko te pokličejo, jim rečeš "Prosim, ne kličite me več in izbrišite moje podatke iz vaše baze."

Deluje za vse, ki ti kaj ponujajo preko telefona.

hysterical-1.gif

Pomaga tudi, da v sredo in petek, vtakneš prst v odprtino, in po eno uro čepiš pred snoop dogy dogom
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Za prve tri alineje ne bi vedel, zadnja pa gotovo ne deluje, ker sem že večkrat rekel naj en kličejo, pa so vseeno poklicali. Oni pravijo "da teh informacij nimajo" (da bi kdo rekel naj ne kličejo) in da so "obvezni obveščati, s čimer ste se strinjali tudi ob podpisu pogodbe" (verjetno je kje kak drobni tisk da se strinjaš da te obveščajo glede novosti na področju tvojega zavarovanja).

Itak so glupi. Jaz imam zadevo v mirovanju, pa še vedno kličejo. In ko pravijo "povezano z vašim zavarovanjem, ki ga imate pri ZT" jaz pravim da ga nimam. Potem je tišina in pravijo da po njihovih podatkih je. In jaz pravim naj preverijo, saj so vendar Triglav in morajo imeti podatke, nakar je spet tišina.

Probal sem tudi se ne javiti na tisto številko, pa so me prasci čez čas klicali iz druge številke. En dan, ko se mi bo dalo, bom prijavil nadlegovanje.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
BTW: odgovor Triglava:

Ali je za tovrstne telefonske klice (opisani zgornji primer) res odgovorna Zavarovalnica Triglav?
"V Zavarovalnici Triglav imamo Enoto za odnose s strankami, v okviru katere izvajamo procese klicnih storitev. Na ta način komuniciramo z obstoječimi strankami, s potencialnimi novimi zavarovanci in z zavarovanci, ki se na nas obrnejo z vprašanji. Stranke kontaktiramo po telefonu zgolj z namenom predstavitve novih možnosti in prednosti na področju osebnih oziroma življenjskih zavarovanj. O morebitnih spremembah oziroma novostih nekaterih zavarovalnih polic pa s strankami ne komuniciramo prek telefona. Svoje zavarovalne produkte tržimo tudi prek zunanje prodajne mreže, kamor spadajo zavarovalno zastopniške oz. posredniške družbe ali t. i. agencije.

Prizadevamo si, da so zaposleni in pogodbeni partnerji dobro usposobljeni. Žal pa se soočamo tudi s t. i. lažnimi strokovnjaki, ki se izdajajo za zavarovalne agente, pa to v resnici niso, ali pa se izdajajo za predstavnike Zavarovalnice Triglav in s tem zlorabljajo dobro ime podjetja. Radi pa bi poudarili, da vse pritožbe, ki jih prejmemo, obravnavamo resno. Če so te utemeljene, ustrezno ukrepamo."

Kako Zavarovalnica Triglav obvešča svoje stranke o spremembah zavarovanj?
"Zavedamo se, da je kakovostno svetovanje prava pot za ustvarjanje dolgoročnih odnosov s strankami. V primeru sprememb zavarovalnih polic stranke obveščamo po že ustaljenih poteh, in sicer z dopisom, ki ga zavarovanci prejmejo po pošti. Zavarovalni zastopniki praviloma stranke obiskujejo pred iztekom posameznih zavarovalnih polic."

Kako preprečiti takšne klice? Kaj storiti, kam se obrniti po pomoč?
"Svetujemo, da se obrnejo na asistenčni center Zavarovalnice Triglav, ki je 24 ur na dan na voljo na brezplačni telefonski številki 080 28 64 ali na svojega zavarovalnega zastopnika. Zavarovalnice namreč vodimo register zavarovalnih zastopnikov in pogodbenih partnerjev. Na zahtevo strankam omogočamo vpogled v konkretne podatke. Pomagali vam bodo tudi sodelavci iz klicnega centra zavarovalnice, ki jih dobite na brezplačni telefonski številki 080 555 555. Ob tem lahko stranke svoje soglasje za neposredno trženje kadar koli prekličejo."

Kako naj se starejša oseba, ki že tako varčuje svoj denar, prepriča, ali je zavarovalniški agent res pravi? Kaj naj stori, če pride agent na dom in jo preprečuje o drugi zavarovalniški polici?
"Osebo, ki se predstavi kot zavarovalni agent, lahko stranka kadarkoli zaprosi, da pokaže osebno izkaznico in dovoljenje Agencije za zavarovalni nadzor za opravljanje poslov zavarovalnega zastopanja. Prav tako je zavarovalni agent dolžan stranke seznaniti z vsemi identifikacijskimi podatki o zavarovalno zastopniški družbi oz. zavarovalnici, za katero deluje. Vsak agent mora namreč imeti pri opravljanju svojega dela dokumente, s katerimi dokaže, kdo je, za koga dela, katere zavarovalnice zastopa in da je usposobljen za svoje delo. Če agent ne želi posredovati želenih dokumentov oz. informacij, imajo stranke pravico zavrniti sodelovanje z njim. Pri tem pa je pomembno, da delo zavarovalnega agenta opravljajo ljudje, ki so za to usposobljeni, imajo znanje in kompetence.

Predvsem pa svetujemo, da si stranka vzame dovolj časa za premislek pred podpisom kakršnekoli pogodbe, od agenta naj zahteva ponudbo in vse pripadajoče pogoje ter dokumentacijo natančno prebere. Ni namreč smotrno, da bi že ob morebitnem prvem obisku podpisali pogodbo. Šele po temeljitem razmisleku naj se potrošniki odločijo, ali spremembo pogodbe oziroma dodatne storitve resnično potrebujejo. Preden se odločijo za podpis, naj poiščejo odgovore na vsa vprašanja, ki se jim postavljajo v povezavi s produktom. V Zavarovalnici Triglav jim je na voljo brezplačna telefonska številka 080 555 555."

Kje agencije dobijo telefonske številke strank zavarovalnic?
"Zavarovalnica Triglav trži zavarovalne produkte prek različnih prodajnih poti in ena izmed njih so tudi zavarovalno zastopniške družbe oziroma t. i. agencije, s katerimi ima zavarovalnica sklenjeno Pogodbo o opravljanju storitev zavarovalnega zastopanja in Pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov. Sodelujemo z ekskluzivnimi in neekskluzivnimi agencijami. Nekatere izmed njih pri svojem delu z namenom dogovora za prodajni razgovor uporabljajo storitev klicnega studia.

Prodajne poti, ki jih zavarovalnica uporablja pri prodaji življenjskih zavarovanj, nimajo dostopa do osebnih podatkov zavarovancev Zavarovalnice Triglav, razen podatkov, ki jih obdelujejo za zavarovalnico kot pogodbeni obdelovalec na podlagi sklenjene pogodbe in določil Zakona o varstvu osebnih podatkov (izvajanje zavarovalne pogodbe, neposredno trženje). Operaterji klicnih studiev in svetovalci zavarovalno zastopniških oziroma posredniških družb ne razpolagajo s podatki o zavarovanjih strank, razen v primeru, ko v razgovoru te podatke posredujejo stranke same (ali kdo od njihovih družinskih članov) oziroma, ko za to obstaja ustrezna pravna podlaga. Agencije telefonske številke črpajo iz svoje baze kontaktov oziroma jih naključno izberejo s pomočjo telefonskega imenika. Na naši spletni strani lahko pridobite podatke, kako preveriti, s katerimi pogodbenimi partnerji sodeluje Zavarovalnica Triglav."
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Rešitev je,da prekiniš življensko zavarovanje ! Nak po dveh letih pokličejo in trdijo da imam zavarovanje pri njih in naj ob obisku pripravim zavarovalno polico. Ja pa če je nimam,ja pa imate.......in bomo vseeno prišli ......ko pride so ugotovili da jo res nimam ampak seveda doma je bila žena in na trajnik naredila zavarovanje.

Tako,da edina rešitev je samo sterat u pm !!!
 

pikapoka07

Pripravnik
6. dec 2013
212
3
18
Jap, prodaja... Ko so poklicali, je bil uvod kot pri večini zgoraj: pri nas imate zavarovanje, pridemo predstavit spremembe. In moje vprašanje: katera zavarovanja pa imam pri vas? Odgovor: Ammmm, imate jih. Ja ok, samo katera? Če kličete, ker ste od zavarovalnice in je prišlo do sprememb, me pokličite, ko boste imeli pred seboj moje pogodbe in mi povedali kaj bolj konkretnega.Potem se lahko domenimo tudi za obisk oz predstavitev, prosim pa, da s seboj prinesete pogodbe in bomo točno te pogledali.
Niso več klicali.
evil.gif