KSZ
Jaz jih pa razumem. Vsako jutro motivacijski sestanek, kjer jih nakokiran vodja namotivira, da kličejo potem celo dopoldne kot nori. To je edini način, da to lahko sploh delaš, drugače bi obupal prvi dan po štirih klicih.
Ni mi pa jasno kaj je tako težkega rečt hvala ampak me ne zanima,....vsak pogovor mi uspe končat v največ 20 sekundah. Kličejo v povprečju 3-4x letno.
Ampak ne, lažje se je zapenjat že po telefonu, mu odpredavat 4 ure, ali celo ga spustit v bajto, čeprav si prepričan, da ne boš ničesar kupil, potem pa se še pritoževat, da so ti ukradli 3 ure, čeprav si jih v resnici ti njim, ker si prevelika rit da bi že v štartu rekel ne.
In po drugi strani, ne podpiram takega načina prodaje in kdor zavarovanja prodaja nevednim, slaboumnim, tistim, ki jih ne rabijo si zasluži eno okol kepe, samo ne človek na terenu, ampak nekdo, tri nivoje nad njim.