Žalostno, kaj človek bere tukaj.Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Mal konkurence itak ne škodi.
Samo pozdravljamo lahko
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Mal konkurence itak ne škodi.
Samo pozdravljamo lahko
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Mal konkurence itak ne škodi.
Samo pozdravljamo lahko
Konkurenca ni izdelovanje ponaredkov. In pol jamras da ste strojniki preslabo placani...ob takem dojemanju sveta me to ne cudi
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
A ni dovolj, da kupiš izpušni sistem in ga prekopiraš? Zakaj rabiš načrt?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A ni Akrapovič tudi začel s kopiranjem ?
Pred cca 30 leti in več
Kitajci so znasni po tem, da kupijo original, nato pa ga secirajo do potankosti in celega premerijo v tazadnje detajle (Japonci so včasih delali isto). To kopiranje jim gre zelooo hitro.Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Citat:
Uporabnik mobifrik99 pravi:
A ni dovolj, da kupiš izpušni sistem in ga prekopiraš? Zakaj rabiš načrt?
Pojma nimam,kako delajo auspuhe. Samo ponavadi je bolj tehnologija važna, kot pa načrti.
- mere polizdelkov
- materiali
- razmerja pri globokih vlekih
- predgrevanje pri varjenju
- kaj se po varjenju odreže in spolira
-hidroforming je tudi kr nov v industriji
.
.
.
Pojma nimam... ampak verjetno tudi za eno cev skopirat pride vsaj 20-30 kritičnih točk, kjer te lahko kaj zajebava. Vsaka taka točka te pa stane €€€ oziroma yuane, čeprav se mi zdi da je čas najbolj dragocen pri kopiranju.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A ni Akrapovič tudi začel s kopiranjem ?
Pred cca 30 leti in več
Kolikor vem, ne. Je kar sam razvijal, ker je hotel boljše, kot je bilo takrat dosegljivo. Pa ne le auspuhe, takrat je tudi motor sam rihtal ...