Kitajske gradnje

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.440
2.446
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Odisej pravi:
pa je barje glede na tole blato verjetno bistveno boljša podlaga
rolleyes-1.gif
Nja, tole pa težko verjamem.
ne-ne-1.gif
So mi že govorili o eni hiši, ko je lastnik hotel šparati, pa jo je zgradil zelo hitro brez pilotiranja, no, pa se je v nekaj mesecih dobesedno potopila v Barje s streho vred.

hysterical-1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Obstaja tudi enonadstropna hiša, ki ob izgradnji ni imela kleti. Danes je to pritlična hiša z 'kletjo'. Blizu Dolgega Mosta stoji.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Podnapis??

Bajta gre pač dol. Vprašljivo temeljenje, neodgovoren lastnik... in vse skupaj na barjanskih tleh...
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
A daš lahko tukaj kakšen podnapis, kako je ratala klet
17758-icon_confused.gif

Lastnik je najbrž pač zazidal okna in počakal da se bajta "vsede".
smile-1.gif
Seveda pod pogojem, da so posedki enakomerni po vsej površini - v nasprotnem primeru jo napetosti "raztrgajo".
Po dveh letih se zadeva načeloma ustavi.
 

Madafaka

Fizikalc
18. feb 2009
3.343
0
36
27
Bronx
Citat:
Uporabnik Grikos pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
A daš lahko tukaj kakšen podnapis, kako je ratala klet
17758-icon_confused.gif

Lastnik je najbrž pač zazidal okna in počakal da se bajta "vsede".
smile-1.gif
Seveda pod pogojem, da so posedki enakomerni po vsej površini - v nasprotnem primeru jo napetosti "raztrgajo".
Po dveh letih se zadeva načeloma ustavi.
Upam, da so vgradili strešna okna, da bodo čez nekaj časa vsaj ven iz bajte lahko prišli...
crazy1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Čez nekaj let bodo streho dvignili pa bodo imeli pritlično hišo z dvonadstropno kletjo...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Naše barje ni kar tako. Ko so v času Franca Jožefa gradili progo čez barje, so iz kamnoloma v Podpeči vsak dan na barje kipali kamen, dokler se ni zadeva po nekem času ustalila. V začetku se je nasip pogreznil tudi po dva metra dnevno.
Za avtocesto so imeli celo namen, da bi jo speljali po viaduktu, ker najprej niso znali najti boljše rešitve.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Čez nekaj let bodo streho dvignili pa bodo imeli pritlično hišo z dvonadstropno kletjo...

pol bodo pa Avstrijci v najem uzel
evil.gif
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Lahko vprašam kako je s tem pri viaduktu Črni kal? Glede na ogromne mere me zanima kako globoko je zadeva "vkopana". Vsakič ko se peljem tam me kar malo srh spreletava.
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pol ga stoji na trdnem apnencu, pol pa na malenkost manj trdnem flišu. Da bi se pa prevračal zaradi tega, tako hudo pa ni.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Na del vprašanja je že keber odgovoril. Dodajam

Na podporah (pod stebri) kjer je trdna kamnina so skopali do 20m globoke vodnjake in jih zalili z betonom. V vodnjak pod najvišjim stebrom je šlo skoraj 4000m3 betona in ohohooooo armature. Tule je slika zadnje faze betoniranja vodnjaka (do nivoja terena), debeline 2m (podpora 7- ta ni najvišji). Okoli je še ring, ki varuje vkop. Vidi se pa tudi, koliko je vgrajene armature konkretnega fi-ja.

ueX9gC59THlznFcq.v.jpg


Na podporah, kjer je slabši teren, so vgradili pilote do nosilnih tal.

Glede na monolitno konstukcijo, ni šans, da bi se ta objekt 'prevrnil'.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Koliko je pa kaj zibanja/premikanja? Se to kaj meri? Teoretično zadeva zdrži tudi vse pasove AC zabite s težkimi tovornjaki? Kaj pa potres? Če se ne motim, sem pri nekaterih velikih objektih zasledil podatek, koliko močan potres naj bi objekt še zdržal. Sorry, če so vprašanja butasta, ampak na tem področju sem laik.
redface-1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Hmm, na vse ti žal ne znam odgovorit ker nisem statik. Dejstvo je, da se vsak objekt ziblje/pomika (eni bolj, drugi manj). Npr. na viaduktu, če stojiš na njem, vedno začutiš vibracije, ko kak težek tovornjak zapelje na objekt. Hitrejši je tovornjak, bolj konstrukcija 'zaniha'. To niso togi objekti v direktnem pomenu besede, ampak 'dihajo'. Tudi viadukt Črni Kal ni izjema. Ob močni burji se malenkost ziblje, prav tako pa zaniha, ko nanj zapelje kak tovornjak. In prav tako se njegova dolžina malenkost spreminja (termično raztezanje/krčenje). Ampak za to se ni treba bat. Če bi objekt bil pretog, bi bil krhek.

Sicer pa, na vsakem večjem objektu na cestah, AC ipd se pred predajo prometu opravi obremenilni preizkus. Tule je nek podatek za obremenilni preizkus na viaduktu Črni Kal. Podajam link, ker sam pač nisem bil zraven ob preizkusu. Merijo pa dejanske pomike, posedke, ipd.