Kilometrina

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Pa ti misliš da bom za 200€ v Srbiji klical policijo. A se ti hecaš. Zarad 200€ bi podaljšal bivanje v Srbiji vsaj za 1 do 2 dni, če bi pa dnar dobil od srbske zavarovalnice je pa itak vprašanje.

Kar se pa kamna tiče je pa tako. Avto ma pač 10 let. Kasko se pri takem avtu ne splača.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Za kamen ni potrebno kaska. Zavaruje se samo stekla.

Torej je bilo 200€ škoda v srbiji in steklo pri nas, 10 let star avto..okol 150€ škode, in okoli 600€ kilometrine...hm hm?
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
In kaj bi rad dokazal s svojimi izračuni.

To da je 600€ kilometrine preveč al kaj.

Kar sam nosi svojo glavo naprodaj če hočeš.

Dejstvo je da sem mel za ene 400€ škode na avtu. Tistih 200€ je šlo pa za bencin. Tako da je bla cela pot za đabe.
Če bi bil avto precej mlajši bi bila tudi škoda verjetno večja.

Kar pa se zavarovanja stekel tiče (pa tudi zavarovanja na splošno) ti pa rečem sledeče. Ti dam 100€ za zavarovanje stekel na tvojem autu, če ti jih potem lahko razbijem. Itak sem ti plačal zavarovanje, tako da se ne boš preveč sekiral ker boš itak dobu nove.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Če bi bil avto mlajši bi se ti verjetno dalo ubadat z zavarovalnino in imel bi kasko.

Drugače pa..ni kriva naša država..kot je že nekdo rekel, ti lahko podjetje obračuna višjo kilomerino...
 

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
darjan, kot so ti ze povedali, zal nimas pojma. Me prov zanima, kaj naredis z gumami, recimo. Imas se vedno prve in jih nameravas imeti do konca dobe avtomobila?
Ce jaz osebno naredim s svojim avtom recimo 20.000km na leto, ker ga pa uporabljam tudi za sluzbene namene naredim recimo se dodatnih 20.000 je to velika razlike ze po parih letih. Namesto da bi po 5-ih letih mel 100Kkm, imas 200Kkm in avto je vreden precej manj + vec stvari je treba menjat + vec servisev + vec gum + itd...

Osebno mislim, da bi bilo dovolj da se drzijo tistega, kar so sami sklenili in usklajujejo na vsake pol leta, notri pa bi bilo potrebno zajeti vsaj povisane cene bencina, inflacijo (delo serviserjev tudi raste) in vinjete. Uporabi se neke srednje vrednosti, zaokrozi malo navzgor in stvar je resena.

Ja, visjo kilometrino. Pol pa davcna. Potem pa jokat.
bonk.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Prosim naj en "kopitar" nakalkulira, koliko bi morala biti cena kilometrine, če se upošteva vse stroške, ki jih nekdo ima z avtom. Pa vzamimo za osnovo povprečen slovenski avtomobil s katerim delamo letno 10.000km službene poti.

Ne jemati za osnovo ceno izpred par let in enostavno rečt, ja..inflacija je tukaj, dajmo povišat. Prosim za izačun cene "iz nule".
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Pa ti misliš da bom za 200€ v Srbiji klical policijo. A se ti hecaš. Zarad 200€ bi podaljšal bivanje v Srbiji vsaj za 1 do 2 dni , če bi pa dnar dobil od srbske zavarovalnice je pa itak vprašanje.
Bivši sodelavec je imel tako težavo dol.
Policistka
evil.gif
uredila vse v roku 1 ure, izredno korektno. Naslednjič ko je šel dol, jim je nesel flašo vina kot zahvalo, pa niso hoteli vzeti, ker da je bila tisto le njihova dolžnost. Vsa čast jim.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
hočm rečt samo to, da vedno obstaja rizik. cena po kilometru je še vedno dobra (itak lahko bi bila boljša) , ampak vedno vzameš v zakup, da če lahko zaslužiš 400€ pri 2000km, se ti lahko zgodi kaj nepredvidljivega. to bi se ti lahko zgodilo tudi na turističnem izletu v Srbijo in ne na službenem. takrat bi imel šele stroškov, saj ne bi nič zaslužil s stem izletom. vedno nekaj reskiraš ko greš s svojim avtom, ampak hkrati tudi pridobiš.

osebno tud men paše da grem kdaj s svojim avtom kam, ampak če je le možno vzamem službenega. pa ne zato, da bi zaslužil, ampak enostavno zato, da grem brez skrbi.

lp
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Veš kaj

Eno je izlet v privatni režiji, pa makar v Kabul, kjer ti nastavijo bombo.
Drugo je službeno potovanje, kjer zastaviš svojo lastnino za poslovni uspeh firme v kateri delaš. Moraš razumet, da se ti nesreča lahko zgodi že na prvem kilometru. Potem lahko pozabiš ves hipotetično zaslužen denar s kilometrino.

PS Sem posebej vprašal agenta od Triglava, če je možno zavarovat preko firme rizik poškodb na vozilu na službeni poti s privatnim vozilom. Odgovoj je bil, da ni možno, ker naj bi zato bila kilometrina.

Skratka kilometrina če kilometrina še nekako pokriva stroške službenega potovanja pa je bolj slabo nadomestilo za rizik, ki ga imaš na službeni poti.

Pa še nekaj. Naša firma nima službenih avtov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Seveda. Delavec je pri firmi zato da dela njej profit, lastna plača pa tukaj nima veze. Saj če komu ne paše, pa lahko gre do drugega delovnega mesta.

Naj se še nekdo oglasi, ki bo govoril o tem, da bi mu morali obračunati obrabo obleke in čveljel, ker toliko hodi z njimi za "profit firme". Da ne omenjemo parfumov, frizerjev in zobnih past. Vse samo za dobrobit firme...

Torej, če pogledamo se z kilomterino dobi 29€ na 100km, od tega gre nekje 8€ za bencin. Torej bo nekdo rekel, da z 21€ na 100km dobi manj, kot pa se dejansko troši material in amortizira avtomobil?

Potem je avto z 150.000 prevoženimi naredil za 3mio € izgube brez bencina. Ekonomsko mogoče res je tako, a matematično mi tole ne drži vode. Potem bi firme z velikim veseljem jemale avte na firmo in si dajale iber stroške v obračune.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
dejstvo je, da ljudje s kilometrino služijo. poznam tudi sam nekaj primerov, ki se vozijo v Francijo s svojim avtom in na leto naredijo po nekaj deset tisoč km. na ta račun tudi menjajo svoja osebna vozila, saj s kilometrino kar dobro zasluži. povprečna plača nekega delavca je 1200€ plus vožnja v francijo s svojim avtom pa je še ena plača zravn za šalo. takih metod se pač poslužujejo podjetja, ki želijo dobro delavcu oz. nategnit državo. seveda te osebe ne vozijo 10+ let starih jajc (tud sam jih imam tko da ne bit tle užaljen), ampak maksimalno pet let stare avtomobile, ki so kasko zavarovani.

strinjam se z Darjanom, da je 0,29€ na km zelo dobra cena za prevožen kilometer.

lp
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Naj se še nekdo oglasi, ki bo govoril o tem, da bi mu morali obračunati obrabo obleke in čveljel, ker toliko hodi z njimi za "profit firme". Da ne omenjemo parfumov, frizerjev in zobnih past. Vse samo za dobrobit firme...
Sicer OFF topic, ampak vseeno:
Ne mi rečt, da boš prvič slišal za to, da če podjetje narekuje kako mora biti oblečen na delovnem mestu, da je upravičen do nadomestila....
Kaj pa na to rečeš????
ON topic:
Še dobro da foušija ne gori. jaz še vedno trdim, da nekega hudega profita ni. In da se še premalo služi, če podjetje nima službenih avtov, tako da mora delavec uporabljati svoj osebni avotmobil za službene namene.
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
to da delavec uporablja svoj avtomobil za službene vožnje, še posebej če so to dnevne oz. so te zelo pogoste, se mi zdi zelo nekorektno s trani delodajalca. itak pa ko greš v službo veš kaj te čaka, tko da je treba prej razjasnit ene stvari.

lp
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Korektno ali nekorektno.

Niso vse firme s 100+ ljudmi v njih s 5 avti, ki so skoz na razpolago

VEČINA firm je majhnih s 1..5 zaposlenimi in te firme večinoma nimajo danarja za nabavo službenih vozil.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Prosim naj en "kopitar" nakalkulira, koliko bi morala biti cena kilometrine, če se upošteva vse stroške, ki jih nekdo ima z avtom. Pa vzamimo za osnovo povprečen slovenski avtomobil s katerim delamo letno 10.000km službene poti.

Ne jemati za osnovo ceno izpred par let in enostavno rečt, ja..inflacija je tukaj, dajmo povišat. Prosim za izačun cene "iz nule".

Sicer nisem kopitar a enkrat sem za neko podjetje take izračune delal. Sedaj sem dodal zraven še strošek vinjete (čeprav je to butasto) a tema je bila odprta prav zaradi tega. Če želite se lahko z excelom igrate in spreminjate stroške ipd. Seveda v tabeli nisem upošteval določenih specifik (recimo pri BMW je servis prva tri leta oz. do 10.000 km zastonj in podobno). Povezava do izračunov

Drugače glede kilometrine malo preveč javkate. Glede vinjet in višine kilometrine se opravičeno pritožujejo le tisti, ki vinjete za svoje lastne privatne poti ne uporabljajo - saj drugače vinjeta ne predstavlja dodatnega stroška. To je tako kot, da bi od firme zahtevali višjo kilometrino, ker smo za avto kupili neko dodatno opremo.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Evo, dober izračun, ni upoštevana registracija in zavarovanje, ampak je tudi uredu, ker bi stvar se bolj zaplela.

Je možen naslednji zaključek tvojega izračuna?
Za 10 000 km službene poti na leto "profitiraš" okroglo 750€, Torej, imaš nov avto, na koncu leta ti ostane za registracijo+zavarovanje (kasko). Če ne, pa ajde "zaslužiš" uau 400 € na leto.
 
Nazadnje urejeno:

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Pohvale za trud pri izračunu.

Lepo si pokazal, da se ne splača posojat svoj avto v službene namene za "bagatelni zaslužek".

V izračunu ti namreč manjka postavka "nepredvidene okvare" XXX €€€. Ta postavka je tista, ki jo je v izračun nemogoče vnesti za vsak posamezni primer posebej (razen naknadni poračuni). Tako, da redni servis je zgolj tisti najmanjši strošek vzdržavanja vozila, če se nič ne pokvari, pa vsi vemo da temu ni tako.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Kilometrina je namenjena povračilu stroškov in NE tudi financiranju lastnega vozila. Zato Stroški registraceje, osnovnega zavarovanja in kaska niso vključeni. Pri avtu za 15.000€ nepredvidenih okvar večinoma ni. Dodatno je potrebno upoštevati, da je za privat namene v oceni vzeto le 10.000 km, kar je relativno malo in se glede na "privat/službeno" vaš pričakovani dobiček (he he) poveča.

Sicer pa kot sem dejal... zadevo lahko nadgrajujete, dodajate svoje stroške ipd... pač kakorkoli želite.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.546
967
113
Torej je najbolje da se začne zavračat službene poti z lastnim prevoznim sredstvom, ker za firmo pa res ne bom uničeval svojega vozila.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Torej je najbolje da se začne zavračat službene poti z lastnim prevoznim sredstvom, ker za firmo pa res ne bom uničeval svojega vozila.

Če boš po tem še imel službo in možnost napredovanja izvoli. Delodajalci se verjetno ne bodo kaj preveč sekirali, saj smo vsi nadomestljivi.