Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
@SJTV1 kaj fali italjanskemu sistemu ko je prvi A (A1?) omejen na 125ccm in <15kW...
Sedaj sem vsakic v prekrsku ko se pri 30 vsedem na svoj scooter iz otrostva in grem v stacuno po kruh...
Citat:
Čas je, da se odpravite na vožnjo in preizkusite in maksimalno uživate z Yamaho YZF-R125. Ta vrhunski 125 ccm agregat z direktnim vbrizgavanjem je plod inžinirjev, ki so ustvarili modele YZF-R1 in YZF-R6 supersport legende ter MotoGP tehnologije. YZF-R125 je tukaj pokazal svoj stil in performance R- serije, zato ker je življenje šport in ga je treba izkoristiti do maksimuma.
Sedaj se zamislite kako bi policija preverjala po sistemu teža/moč. Bi morala policija s kalkulatorjem računati razmerje. Potem bi naš pameten fant vložil pritožbo na pravilnost izračuna, ker ni upoštevano da je v prtljžniku imel še žaklj cementa.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Nikoli ne more biti za vse dobro. Vedno bi bil kak kg ali pa kaka KM preveč... zato je neka meja postavljena, strinjam pa se, da bi se dalo ti urediti bolje, predvsem z razmerjem med težo in močjo.
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Sedaj se zamislite kako bi policija preverjala po sistemu teža/moč. Bi morala policija s kalkulatorjem računati razmerje. Potem bi naš pameten fant vložil pritožbo na pravilnost izračuna, ker ni upoštevano da je v prtljžniku imel še žaklj cementa.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Nikoli ne more biti za vse dobro. Vedno bi bil kak kg ali pa kaka KM preveč... zato je neka meja postavljena, strinjam pa se, da bi se dalo ti urediti bolje, predvsem z razmerjem med težo in močjo.
Hudi smo na birokracijo javnega sektorja, vi pa imate še bolj birokratske.
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
kdo bo mene omejeval da ne smem telefonirat med vožnjo? alpa da ne smem vozit s 0.6 promila v riti? ali pa tam ko vem da je vse frej 70km/h?
jebat ga... pravila so pravila...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Prej sem spraševal v temi o BMW F650GS motorju s katero kategorijo lahko vozim omenjen motor, glede na to, da je meja za A1 kategorijo 35kW, motor pa jih ima 37. Za A1 izpit jepotrebno dopolniti 24 let ali imeti dve leti kategorijo A2.
Zdaj pa jaz vas vprašam, kdo mi ima pravico omejevat kaj vozim in s kakšno utemeljitvijo? Sem nevaren voznik? Sem v rizični skupini prekrškarjev? Sem kako drugače zaznamovan, da mi odrekajo pravico vozit tak motor, razen tega, da sem po neki kmetavzerski logiki premlad?!
A ni to stigmatiziranje državljanov (z volilno pravico!), na podlagi starosti?! Resnično me zanima kdo se je tega spomnil in kakšna je uradna utemeljitev. Pa ne mi govorit, da naj pa kupim motor z manj kW. Če hočem motor z 10.000kW, zakaj pa ne? Dokler ne bom nevaren sebi ali drugim, mi nihče ne bi smel odrekati te pravice.
Vozniski izpit ni pravica.
Da si varen, bos dokazal v dveh letih s sibkejsim motorjem.
Si v rizicni skupini (po starosti, ce ne verjames, si oglej statistike).
Skratka, ali si daj motort za tsta dva kilovata zapret ali pa utihni. Glede na tvoje pusanjevsi itak premlecnozob za kaj drugega kot skiro.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker noter pade recimo YZF-R125 (125, 15 kW)?
Po drugi strani pa ven pade recimo Tenere (samo po Yamahah sem brskal) ...Pa čistop vsi maxi suterji te znamke. Bolano.
Sorry, kalkulacijski feler: ti torej praviš, da se vsako leto zgodi nekaj nesreč, kjer motorist ubije nekoga v avtu?Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ti si najprej pisal o cifri, ki bi se naj zgodila vsakih 500 let.
Morda imaš težave z branjem: govorimo o tem, da nekateri menite, da so motoristi za druge udeležence (torej avtomobile) bolj nevarni od avtomobilov, kar je milo rečeno idiotsko.Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Fant se ne zaveda, da se fizike ne da pretentati, ter da sta motorist in njegov motor 300kg metek, ki nima zmečkalne cone. Pač teoretik, pa še to zelo slab.
In kolikorat se to zgodi? Kolikokrat motorist ubije voznika avtomobila in kolikokrat mlad šofer z močnim avotmobilom povzroči nesrečo s smrtnim izidom? Mislim, kdo pri zdravi pameti lahko reče, da motoristi ubijejo več voznikov avtomobilov.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Ne da se fant ne zaveda, fant sploh nima najmanjšega pojma. Vsak kolikor toliko normalno ozaveščen voznik dobro ve, da se bočno trčenje hitrega motorista v avtomobil pogosto konča tragično tudi za potnike v avtomobilu. Takih nesreč je bilo ogromno, mrtvih pa neprimerljivo več kot potnikov na avtobusih.
Hvala za mnenje, Varaderota, Africotwin, tenere in motorje podobne klase imam tudi na umu, a zaenkrat se vseeno nekako nagibam BMWju. So le 'njemačka kola'.. Bom pa pogledal še za Hondo CDI 125. Za potovanje mi je predvsem pomembno, da imam lahko na AC potovalno hitrost okoli 100kmh z naloženim motorjem, pa seveda, da gre kolikor toliko dobro po brezpotjih in da ga ne zaustavi že kak mini potoček. Glede na prebrano po forumih je 650GS tukaj favorit..Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
No, nekaj se pa strinjam s SDPAjem - leta res niso merodajna, poznam kar nekaj motoristov v krizi srednjih let - imajo denar in kupijo hud stroj. Potem pa Darwin naredi svoje.
Omejitev po letih - vezano na moč motorja - in glede na izkušnje.
Nekoč smo mulci od malih nog preganjali motorje, pri 16 si naredil za A kategorijo, drajsal do 18 125 ccm, potem si bil izkušen za kaj močnejšega.
Danes te gradacije ni. Ne omenjajoč pri tem avtomatizem pri prestavljanju ter vožnji - avtomatik/skuter ti tega ne da. Če imaš pod ritjo 100 KW stroj te bo hitro kaznoval ko boš moral premišljati, kaj storiti v krizni situaciji.
Primer - kolega, ki je napolnil 40 let si je omislil KTMa, ker si je bil všeč na njemu. Jaz imam pa chopperja, tretji kolega pa GoldWinga. Na makadamu sva bila oba krepko hitrejša od njega.
No, potem je kolega ugotovil, da KTM ni ravno motor za njega in si je omislil GSa; na zadnjem skupnem potovanju sem bil s chopperjem v ovinkih hitrejši od njega.
Predlog - sprijazni se s predpisi, kupi nekaj lažjega in cenejšega za popravljanje po padcih - ker padci vsekakor bodo, naberi kilometre in izkušnje, prisluhni starejšim in kasneje kupi sanjski motor.
Off topic: BMW GS ni ravno sanjski stroj za potovanje. V eksotičnih pogojih se bolj kvari kot kakšen Africa Twin, Varadero ali VStrom.
Na naših cestah je pa vseeno. Pa vozi po predpisih, boš več užil od potovanja. Na koncu koncev, v eksotičnih krajih je najbolj popularen Honda CDI 125 ccm in kloni le tega. Neuničljiv, dovolj hiter in lahak, lahek za vzdrževanje.
Mater sem zabluzil... Lep da, M
Že res, da motoristi ne prednjačijo pri ubijanju avtomobilistov, niso pa te nesreče zanemarljive (razen zate očitno).Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Pa kdo govori o avtobusih - pravim, da so za promet precej bolj nevarni neizkušeni vozniki močnih avtomobilov, kot pa neizkušenih motoristi.
Ja, nesreče, kjer motorist ubije voznika, so zanemarljive. Zgodijo se enkrat na nekaj let. Je na slovenskih cestah precej praks, ki so daleč bolj nevarne od motoristov, ki ubijajo voznike avtomobilov.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Že res, da motoristi ne prednjačijo pri ubijanju avtomobilistov, niso pa te nesreče zanemarljive (razen zate očitno).Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Pa kdo govori o avtobusih - pravim, da so za promet precej bolj nevarni neizkušeni vozniki močnih avtomobilov, kot pa neizkušenih motoristi.