Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Taki ki ne povzročajo nesreč, znajo vozit.
Za ponovno v avtošolo bi bilo za poslat najprej tiste, ki povzročijo nesrečo, ti so že dokazali, da povzročajo nevarnost (in tudi škodo sebi in drugim), in da ne znajo vozit.
Tisti, ki povzročajo neko imaginarno nevarnost brez kakšnih koli posledic, bi morali bit po moje daleč manj kaznovani.
neumnost je to, da je zdej bolj kaznovan eden zato, ker bi lahko povozil nekoga (pa ga ni), če bi mu skočil pred avto ker kako desetinko sekunde počasneje reagira, kot pa nekdo, ki je res nekoga povozil.
Alkohol ni imaginarna nevarnost. Samo malo poglej statistike nesreč. Za vožnjo pod vplivom alkohola bi bile lahko še bolj stroge kazni (zapor) in dovoljena količina alkohola v krvi bi lahko bila 0.0 promila.
Smo ravno zdej en dan izvedeli, da je poprešna alkoholiziranost pri nesrečah s smrtnim izidom, ki jih povzročijo pijani skoraj 1,5 promole. Kar je 3x več od dovoljene vrednosti.
Tvoj recept je pa primerljiv, s tem, če se na nekem odseku kjer je omejitev 50km/h dogajano nesreče, povzročitelji pa vozijo v povprečju 150km/h, je treba omejitev znižeti iz 50km/h na 30km/h naprimer.
Tisti, ki so že dosedaj kršili zakone in vozili preko 100, bodo to zagotovo to počeli tud vnaprej, neglede al je omejitev 50 ali 30, tisti, ko so vozili povsem varnih 50km/h pa bodo odslej sankcionirani, če bodo vozili tako kot sedaj - torej varno. tiste, ki bodo vozili 30, bodo pa vsi po vrsti prehitevali.
Ampak nisi edini v takem razmišljanju. A se spomniš spomladi al kdaj, ko je blizu Kranja 16-letni mulc brez izpita pri 180 (tko so navedli na 24ur in verjetno malce pretiravali- ni pa šlo počasi) zletel s ceste s še 5 sopotniki tam kjer je omejitev 60km/h? No zdej so tam omejitev popravili na 50km/h. Tako da zdej plačujejo tisti, ki so prej vozili povsem varnih 60 al pa malo čez. Policaji pa veselo kasirajo.