Glede naselja:
http://www.varnostvprometu.org/index.php?nStran=ps&nPod=odg&nSvet=vr&id=1109
Po tej interpretaciji je samo povedal da je s tablo >ime naselja< dolocena hitrost za obmocje do table s precrtanim imenom naselja.
In po moje, sodec po zakonu, tabla naselje oznacuje nek logicen/prostorski zacetek naselja. Z njim velja tudi hitrostna omejitev 50, ce je obrobljen. Vendar tarifa kaznovanja se jasno loci na tisto v naselju, izven naselja in avtocestah. Tam je tudi jasno in precizno definirano kaj je 'naselje', da je to obmocje ki je pozidano bla bla. Torej zakaj se ta tocna definicija nebi upostevala? In tudi logicno je, da ta strozja "represija" velja tam kjer nevarnost, dejansko obstaja, torej v okolici pozidanih his, ne pa tam kjer logisticno/prostorsko/katastrsko/whatever dolocijo meje naselja.
Strozji zakoni v naseljih niso zato ker je tam tabla za naselje. Strozji zakoni so ker vec nevarnosti prezi v nasljenem obmocju. Zato ti naj tudi veljajo tam, kjer je situacija, zaradi katerih so napisani. Najbrz je zato tudi tako precizno definirano 'naselje'. Lazje bi bilo napisat "Naselje je obmocje med tablo za zacetek naselja in tablo za konec naselja".
To da se on sprasuje, a ni malo smesno kaj je z 'naseljem' ce je na eni strani potok je popolnoma brezpredmetno, ker je subjektivno mnenje. Zakon je tako napisan, ce si ga pa krivi po svoji logiki, ker se mu ne zdi logicen, si ga pa lahko vsak drug krivi v svojo drugo stran. Torej se ga ne sme krivit in se mora tudi nebuloze upostevat.
Druga stvar ki mi je padla v oci pa je:
"(2) Na posameznih cestah v naselju ali njihovih delih je največja dovoljena hitrost za vozila lahko največ 70 km/h, če varnost prometa in predpisani prometno-tehnični elementi to omogočajo in je to določeno s predpisanim prometnim znakom."
... ceprav se lahko z naselja katerih tabla za zacetek oznacevanja naselja ni obrobljena, lahko peljes 90km/h.
lp,
Sasa