Pri hladilniku, če upoštevamo še zamrzovalni del, bo le redkokateri serviser priletel v času, ko proizvajalec še jamči, da še drži temperaturo na varni strani ob motnjah. Aparat krepne, ko greš zjutraj v službo, zvečer ugotoviš, serviser se potrudi in pride že naslednji dan ob 12.00. Minilo je 30 ur od krepanja, kar noben proizvajalec ne jamči delovanja ob "motnjah" pri pokončnih aparatih. Mogoče pri zamrzovalnih skrinjah. Tu je varianta le, da imaš na dosegu aparat v katerega lahko živila, ki bi jih rad obdržal, preložiš.
Glede trajnosti: bosch pokončni hladilnik, ki sem ga sedaj menjal, je zdržal od leta 2007. Elektrolux zamrzovalna skrinja dela od ~2000. Pri boschu sem že imel težave, ker nofrost ni deloval povsem brezhibno in je led blokiral ventilator. Serviser mi je po telefonu povedal, kaj še naj sam poskusim in je to pomagalo. Če bi takrat crknil ventilator, bi bila ekonomska totalka. Tudi to mi je serviser sam povedal, ko je na hitro potegnil skupaj stroške.
Bolj kot ne danes velja, da če crkne v garanciji kličeš servis, če pa izven, pa žal ni računice. Razen stvari, ki si jih že v startu dobro (pre)plačal. Ampak te pa menda ne smejo crkniti ...