VV, če bo imel kdo podoben primer, kot jest...danes sem dobil obvestilo, da so o v centru za vračila nalog ponovno obravnavali in prišli do zaključka, da sem upravičen do menjave oziroma vračila kupnine.
Zdej zakaj je do tega prišlo ne vem. Sicer rok 14 dni za odstop res še ni potekel, ampak, če so trdili da je izdelek poškodovan, bi mojo zahtevo lahko zavrnili. Morda sem imel res srečo, da nisem monitorja poslal po pošti, ampak ga je tam njihov sodelavec pregledal in zamenjal, ali pa tudi možna varianta, monitor ni bil popraskan in so probali spravit skoz še eno naročilo, ker na tistih slikah meni bolj deluje, kot da je flekast od tistega lima od zaščitne folije. Lahko pa tudi, da se jim ne da ubadat za drobiž, ne vem.
Skratka požrli so mi za en dan živcev, pogrejejo me laži in neka obtoževanja, da si kriv čeprav nisi, in na koncu to dobiš nazaj še od trgovine in ne engega s ceste
.
Izkušnja slaba, razplet zadovoljujoč, konec dober. Tukaj pri koncu majo moj plus, vse ostalo pa ne vem kaj bi rekel, loh'blo slabš, loh'blo pa tud bolš
No, ker monitorja, katerega sem hotel za zamenjavo ni več na njihovi spletni strani, spet iščem monitor
Stein, teb sm pa že tko kšno gajbo dovžn, me je pomojem ''tvoja'' dežurna rešila, k je rekla, nej pogledam ali je že rok 14 dni mimo in vse skupaj opišem in jim pošljem, vabljen