Katera banka?

ferdo

Guru
3. sep 2007
10.548
3.896
113
Ljubljana
hmpg.net
Večina naših bank prikaže spremebo, ko je potrjena ( v primeru SEPA nalogov, ko je presek potrjen, v primeru večjih plačil, ki gredo čez Target pa po cca 20 minut, odvisno od internega sistema, kako hitro sprocesira plačilo (mimogrede, tu je bila NLB včasih prav počasna v primerjavi z DH, trenutno pa ne poznam stanja)).
V tujini pa ti velikokrat prikažejo shadow stanje kot pravo, pa potem (vendar zelo redko) pride popravek.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ravno sem imel opravka z nakazilom iz NKBM (bančno okence) na FURS. Na NKBM je rekla dve do tri ure, na FURS pa ne dajo ven, dokler se jim ponoči ne uskladi stanje na kontih.
Itak, da je stanje na NKBM računu takoj z odbitim plačilom. ;)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Imam tako poslovni kot fizični račun na DH že leta, leta in leta. Nevem kaj pizdarite o nekem supportu? Povprečen človek večinoma supporta ne potrebuje. Če pa koga že zanima, support je v okviru delovnega časa na DH zelo korekten (večkrat preizkušeno). Ta teden sem ravno na novo prijavljal neka digitalna potrdila, tehnična pomoč je bila takoj dosegljiva, zelo korekten odnos in takoj se zavzamejo zate in te lepo vodijo čez postopek in zelo prijazni so. Kar se tiče spletne/mobilne banke je tudi odlična, boljša v povprečju od tega kar sem videl pri nas, skenira položnice in podobno. Kar se tiče storitev same banke je cenejša od večine bank in nikoli se ne zgodi da ne bi kaj delovalo. Torej tisti ki ste pogosto v 3. svetu in imate nonstop težave morda res ni ta banka najbolj primerna za vas. Če trdite da imate drugod 24 urni support in vam tudi kavo skuhajo preko telefona potem je pač treba tja iti. Ampak zopet, takšnih vas je v promilih torej so vaši razlogi za priporočila brezpredmetni. Človek sprašuje o najcenejšem možnem paketu z mobilno banko a tukaj debatirate o NLB?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.966
6.584
113
Support DH je na ravni N26. Če je to dovolj, potem na N26 ni nič za pogrešati. Imela obe oziroma z DH sem sem predjala na N26, se pravi sem se približno istočaso ukvarjala z obema. Saj N26 te tudi ne ignorira... Pa je 24/7.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
In kaj je na Soarkasse tako posebnega, razen tega, da ima brezplacno vodenje racuna?

Njihova spletna banka je slabsa, kot je bil Klik od NLB-ja pred 20 leti. App-a za mobilno banko leta 2019 nimajo. VISA kartice nimajo v ponudbi...

N26 in R imata sicer res vsecen App, nimata pa funkcije slikaj in placaj. Jaz jim cisto zaupam, vecje vsote pa na.teh bankah ne bi imel. Pa ne zato, da jim nebi zaupal, ampak njihov support ni vreden te besede. Odzovnost je na nivoju javne uprave v Sloveniji. Zato si ne predstavljam, kako bi reseval kaksno tezavo, ce do nje pride. Ne vem pa, kako je, ce imas metal kartico.

Meni je all over NLB se vedno zakon. Njihov app, prijaznost osebne bancnice, ponudba storitev, 24/7 support...


Vem da je Nlb ok, ampak dosti hvalijo tudi Sparkasse in DH. Vse imajo tudi dobro mobilno banko.
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
202
61
28
Ce ima avtor 1000e “viska” in jih lahko pusti na racunu, je najugodnejsi za njegove zelje zagotovo Sparkasse Udobni pozitivni racun, kjer ob predpostavki, da pusti na racunu omenjeni znesek, je edini strosek mislim da 0,21 za nakazilo na N26, stroskov vodenja ni.
 

_jfk_

Pripravnik
23. jul 2007
160
21
18
Ce ima avtor 1000e “viska” in jih lahko pusti na racunu, je najugodnejsi za njegove zelje zagotovo Sparkasse Udobni pozitivni racun, kjer ob predpostavki, da pusti na racunu omenjeni znesek, je edini strosek mislim da 0,21 za nakazilo na N26, stroskov vodenja ni.


Točno tako imam tudi sam. Nakažeš na N26 toliko kot rabiš in tam plačuješ položnice.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Support DH je na ravni N26. Če je to dovolj, potem na N26 ni nič za pogrešati. Imela obe oziroma z DH sem sem predjala na N26, se pravi sem se približno istočaso ukvarjala z obema. Saj N26 te tudi ne ignorira... Pa je 24/7.

Ok razumem, ti dam prav, ne oporekam, nimaš razloga da bi lagala. Bi pa te prosil če ni skrivnost da deliš z nami, kak poseben support pa si ti potrebovala na DH da je bil tako kompleksen in tako zanič za ga ne obvladajo? Hvala
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
DH je za povprecnega uporabnika super. Teh je pa 90 % v Sloveniji. Pa se ostali 10 % se samo kurcijo kaj rabijo, v denarnici pa samo kisik
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ma ne, saj ne obsojam nikogar, verjamem da je tu pa tam kdo ki ima redne težave (predvsem s samim seboj), me pa res zanima katere so te situacija ki so tako zapletene za DH in ki določenim uporabnikom pijejo živce.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.966
6.584
113
Pije mi živce ne, ker mi je bila vedno postranskega pomena, da j pa support dober, pa pač ne bomo govorili. Kot popoldanski s.p. sem pač vzela opcijo ki je bila najcenejša in nikdar nisem bila v situaciji ko rabim karkoli takoj... torej DH povsem OK. Kar pa ne bi recimo tako flegmatično sprejela drugje oziroma, če bi mi to bila primarna banka. Imela zgolj spletno in mobilno banko. nobene kartice nič... osnovni paket za s.p., toliko da sem prenakazala na primarni TRR 1x/mesec.

DH support:
1) spletna banka vezana na osebni certifikat. ko je vmes potekel, so me par dni pošiljali levo in desno - bančnik na šalterju, tehnična podpora. Ne dela, pa spet mailirati in čakati, da pridem po vseh tistih mailih na vrsto, da so mi končno sprejeli nov certifikat in aktivirali za spletno banko, pa ne vem kaj...
2) osebni bančnik malo morgen. vključno s tem zgoraj ali pa ko je kaj zaštekalo in zakaj smo se šetkali na banko. po telefonu se ne da zmeniti nič, vključno s tem da bi se naročil morda, da ne bi čakal ko blesav. K sreči mi je na poti od dela do doma vsaj enkrat tedensko. kot rečeno je šlo za postranski denar, se nikamor ne mudi en teden. torej na šalter pa v vrsto...
3) od zapiranju seveda ponovi vajo, prijaznost, ki je vsaj do takrat bila, čeprav ne ravno učinkovita, je pa tudi šla pa pa… usesti se nimaš kam, oziroma na kontralaterali poslovalnice. ko bi vsaj cifre vlekel ali pa kaj, tako se jebe vsem po vrsti kdo je prej kdo je pol. to tudi ni, da jaz zdaj stojim pred vrati, pa držim vrsto za eno na berglah, ker pač ne more stati celo malico zunaj. ko pa teta zvedla, da zapiram račun, me je pa najprej napizdila, da moram vse obveznosti poravnati. Halo? saj jih nimam nobenih neporavnanih. Pa potem šele, če nisem zato tam, ker sem bila klicana? očitno sem narajmala en dan, ko je bilo polno čudnih tam, ampak to ni moj problem, njena dobra volja tudi ne. ko pa je bilo treba razlog navesti, je pa kar določila, da zapiram s.p., je precej nejevoljno popravila na prehod k drugi banki...

N26 support:
1)nimajo nobenega maila, kar je meni adijo pamet
2) greš v spletno banko in odpreš chat. kadarkoli, kar je ok. nerodno pa je, ker se najprej odpre bot in moraš res paziti, da se brez veze ne pogovarjaš z njim ampak zahtevaš človeka
3) lahko odgovorijo na kako splošno vprašanje in pa promet na tvojem trr. kar je bil problem, ko je bilo neko nakazilo zavrnjeno in ker ni prišlo na trr, mi niso vedeli nič povedati, vpogleda nimajo. smo šii pa potem čez vse ožne variante, zakaj bi temu lahko tako bilo in ugibali pravilno. lahko tudi ne bi, to je adijo pamet...
4) vmes ven vrže lahko in naslednjič ne dobiš istega človeka in jovo na novo vse razlagati
5) kontakt iniciira uporabnik vedno sam, torej nisem sigurna, da bi kadarkoli lahko dobil odgovor - bomo preverili in sporočili.

Unicredit:
1) praviloma če se tam pojavim dobim kafe, kar je res samo ko je nujno treba. recimo kredit podpisati, pa k notarju skupaj pa tak
2) drugače pa telefon, povem kaj rabim, če je treba kaj podpisati dobim na mail, podpišem, poskeniram in pošljem nazaj. fertik vedno vse v 1 uri.
pri teh dveh točkah lahko zaključim, ni več kaj povedati
 
Nazadnje urejeno:

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.422
963
113
yamahafazer in AvtoFun , dovolita da vama opišem moje izkušnje z bankami, ker sem žal več po svetu, kot doma. Žal zato, ker potujem poslovno, jem đank hrano na letališčih, ipd.

Kar nekaj bank ima t.i. white listo držav. Gre za države, ki so kakor sumljive in v teh državah ne moreš poslovati. Ko greš na pot sicer javiš na banko in ti zadevo "odklenejo" brez kakršnih težav in stroškov. Pomeni, da ti kartico za določeno obdobje dajo na white listo. Težava je v tem, da so na teh listah tudi države, ki so čisto normalne in niso nikakršen eksot. Sedaj si pa predstavljal (kar se je meni zgodilo) greš v tujino, kartica ne dela. Zaradi časovnih razlik seveda ne moreš nikogar poklicati. Potem si nastaviš uro, da se ponoči zbudiš in nekoga dobiš na banki v Sloveniji. Po mailu sicer to urediš, skeniraš podpisan obrazec in je zadeva rešena. Zakaj bi se torej s tem ukvarjal? Pri NLB teh težav ni.

UniCredit. Če pustimo ob strani, da slabšega customer care še nisem doživel imajo Viso, ki je samo revolving. Pač ne maram plačevati na obroke. Druge opcije ni, imajo pa MC. Če si v Evropi, sprejmejo MC povsod. izven Evrope pa to ni tako samoumevno in je VISA bistveno bolj razširjena. Predvsem USA in Azija.

NLB ni poceni. Sem bil dolgo let njihova stranka in sem šel stran samo zaradi enega razloga; ker je politika kradla. Kot je nekdo rekel v drugi temi "talk with valet". Trajalo je cca. pet let in sem šel nazaj. Nisem mogel verjeti; neverjetno prijazni, ustrežljivi. Ampak ne glede na vse, osebno bančništvo je meni zakon. Vse uredim po telefonu, ne glede na to kje sem in koliko je ura. Jih ne rabim veliko, v bistvu v res redkih primerih. Je pa nekaj vreden občutek, da bo nekdo dvignil telefon, ko jih rabiš.

Sem iz firbca odprl N26. Super, nimam kaj rečt. App je to. Banke pa ne uporabljam. Nima funkcije slikaj in plačaj in se mi ne da vpisovati podatkov. Poleg tega sem pa samo enkrat rabil njihov support, ker me je nekaj zanimalo in se obupal.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
DH support:
1) spletna banka vezana na osebni certifikat. ko je vmes potekel, so me par dni pošiljali levo in desno - bančnik na šalterju, tehnična podpora. Ne dela, pa spet mailirati in čakati, da pridem po vseh tistih mailih na vrsto, da so mi končno sprejeli nov certifikat in aktivirali za spletno banko, pa ne vem kaj...
2) osebni bančnik malo morgen. vključno s tem zgoraj ali pa ko je kaj zaštekalo in zakaj smo se šetkali na banko. po telefonu se ne da zmeniti nič, vključno s tem da bi se naročil morda, da ne bi čakal ko blesav. K sreči mi je na poti od dela do doma vsaj enkrat tedensko. kot rečeno je šlo za postranski denar, se nikamor ne mudi en teden. torej na šalter pa v vrsto...
3) od zapiranju seveda ponovi vajo, prijaznost, ki je vsaj do takrat bila, čeprav ne ravno učinkovita, je pa tudi šla pa pa… usesti se nimaš kam, oziroma na kontralaterali poslovalnice. ko bi vsaj cifre vlekel ali pa kaj, tako se jebe vsem po vrsti kdo je prej kdo je pol. to tudi ni, da jaz zdaj stojim pred vrati, pa držim vrsto za eno na berglah, ker pač ne more stati celo malico zunaj. ko pa teta zvedla, da zapiram račun, me je pa najprej napizdila, da moram vse obveznosti poravnati. Halo? saj jih nimam nobenih neporavnanih. Pa potem šele, če nisem zato tam, ker sem bila klicana? očitno sem narajmala en dan, ko je bilo polno čudnih tam, ampak to ni moj problem, njena dobra volja tudi ne. ko pa je bilo treba razlog navesti, je pa kar določila, da zapiram s.p., je precej nejevoljno popravila na prehod k drugi banki...

REPLIKE:

1) Torej, da ti je vmes potekel digitalni certifikat je zgolj in le tvoja malomarnost in ne težava banke kaj šele dolžnost banke. Torej pravočasno urejanje nove SiGence je v tvoji domeni in ne njihovi. Osebno sem že pred tem tvojim postom omenil da nam je pri hiši potekel eden izmed certifikatov (bi nam nekje te dni, takrat nam še ni) in smo v primernem času prej naročili novega in ga uspešno v roku max!!!. 5min uspešno prijavili s pomočjo tehnične službe za poslovne uporabnike. Kak je bil postopek? Pokličeš na support, se ti človek javi, mu poveš da bi zamenjal certifikat, mu poveš serijsko certifikata, on to vnese in ti nato v realnem času poskusiš in mu poveš da stvar deluje in se mu zahvališ in odložiš. Torej nobenih mailov ni treba izmenjevati z njimi. Pa ne mi prosim zdaj govoriti da imaš plačljivo Poštarco ki so ti jo prodali ker koliko izhaja iz tvojih postov bi si za 5 centov dala še luknjo vrtati v koleno, ne pa da bi plačala 15-30€ za to kar si lahko sama urediš zastonj pri UE.

2) Osebni bančnik? Ljubica, še bančne kartice si ne privoščiš, pajtlaš se do skrajnosti, samo da nebi imela banka kakšnega centa od tebe in ti bi rada osebnega bančnika 24/7 za tvoj popoldanski s.p. kjer dobiš na TRR 3 prilive mesečno in ne upaš niti položnice plačat da ti ne bo pobrali 25 centov provizije.

3) Kar se tiče vrste, pač toliko pameti verjetno premoreš da ne greš tja ob dneh ko so: pokojnine, plače ter položnice ven ter ob butastih urah. Sicer ko sem jaz v mnogo letih (na 4 računih pri njih, 2 osebna, en s.p. ter eden d.o.o.) imel dva opravka v njihovi poslovalnici nisem rabil nikjer čakati v nobeni vrsti saj imajo tiste "separeje" ki so namenjeni za kredite ter ostalo negotovinsko poslovanje, lepo sem se naročil in prišel. Ampak še enkrat, v okviru tvojega poslovanja nisi ti zanje noben faktor če me razumeš? Vsi opravljamo svojo dejavnost z namenom da kaj zaslužimo.

Torej z napisanim me nisi prepričala, napisanega o ostalih dveh bankah pa sploh nisem bral ker jih ne poznam in nima smisla.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
yamahafazer in AvtoFun , dovolita da vama opišem moje izkušnje z bankami, ker sem žal več po svetu, kot doma. Žal zato, ker potujem poslovno, jem đank hrano na letališčih, ipd.

Kar nekaj bank ima t.i. white listo držav. Gre za države, ki so kakor sumljive in v teh državah ne moreš poslovati. Ko greš na pot sicer javiš na banko in ti zadevo "odklenejo" brez kakršnih težav in stroškov. Pomeni, da ti kartico za določeno obdobje dajo na white listo. Težava je v tem, da so na teh listah tudi države, ki so čisto normalne in niso nikakršen eksot. Sedaj si pa predstavljal (kar se je meni zgodilo) greš v tujino, kartica ne dela. Zaradi časovnih razlik seveda ne moreš nikogar poklicati. Potem si nastaviš uro, da se ponoči zbudiš in nekoga dobiš na banki v Sloveniji. Po mailu sicer to urediš, skeniraš podpisan obrazec in je zadeva rešena. Zakaj bi se torej s tem ukvarjal? Pri NLB teh težav ni.

UniCredit. Če pustimo ob strani, da slabšega customer care še nisem doživel imajo Viso, ki je samo revolving. Pač ne maram plačevati na obroke. Druge opcije ni, imajo pa MC. Če si v Evropi, sprejmejo MC povsod. izven Evrope pa to ni tako samoumevno in je VISA bistveno bolj razširjena. Predvsem USA in Azija.

NLB ni poceni. Sem bil dolgo let njihova stranka in sem šel stran samo zaradi enega razloga; ker je politika kradla. Kot je nekdo rekel v drugi temi "talk with valet". Trajalo je cca. pet let in sem šel nazaj. Nisem mogel verjeti; neverjetno prijazni, ustrežljivi. Ampak ne glede na vse, osebno bančništvo je meni zakon. Vse uredim po telefonu, ne glede na to kje sem in koliko je ura. Jih ne rabim veliko, v bistvu v res redkih primerih. Je pa nekaj vreden občutek, da bo nekdo dvignil telefon, ko jih rabiš.

Sem iz firbca odprl N26. Super, nimam kaj rečt. App je to. Banke pa ne uporabljam. Nima funkcije slikaj in plačaj in se mi ne da vpisovati podatkov. Poleg tega sem pa samo enkrat rabil njihov support, ker me je nekaj zanimalo in se obupal.

Verjamem kar si napisal ampak glej, to je nekaj zadev katere zdaj veš je tako? Torej, preden greš v Nigerijo dan prej urediš na svoji banki in je OK? Razumem da vse banke niso enako "komot" ampak ker si star maček in veš kaj lahko gre narobe imaš to znanje in ga lahko povsod enako koristiš. Torej ti ni treba več iz Nigerije klicat banko sred noči?

Ko pa smo že ravno pri NLB. Sem pooblaščen na en račun ki je pri NLB in moram hodit vsaj 1x mesečno stat tja v vrsto. Kaj naj rečem na delovni čas poslovalnice?Vrhunski. Ko ima povprečen človek malico in bi lahko skočil in kaj uredil oni zaprejo. Torej od 8.00 - 12.00 ter od 14.30 do 17.00. Gužva pa vedno taka da si v vrsti vsaj 10-15min pa čeprav delajo na štirih šalterjih sočasno. Gužva do vrat. Toliko o vrhunskih storitvah. No, tretjerazredna DH in delovni čas od 8.30 - 17.00. Nonstop. Vidiš, meni bistveno več pomeni v tem primeru da so nonstop odprti.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.966
6.584
113
Avtofun… certifikat mi je pretekel kot pač vsakemu po določenem času, če ga ne bi pravočasno naročila novega bi stala na šalterju, ampak drugje, na UE. gre za osebno sigenco. POvsod drugje je prehod avtomatski, razen na spletni banki DH. Kjer pa morajo certifikat na nov naložiti, pa banko aktivirati pa vse to in traja, ker pač je najprej najti še ta pravega, da ve v lem je problem, pa dat i sploh lahko pomaga.

s.p. je poslovno bančništvo, nima veze s položnicami in penzijami... je šlo pa drugae za en zadnji četrtek v mesecu ob 12:30, če je bila slučajno gužva zaradi tega in je to kaki poseben dan za DH

In še enkrat, pričakovala nisem nič več, kot sem dobila (razen osnovnega bontona v 3. točki, pa ne do mene). in še zmeraj ne, ter se prestavila na N26. Ki je isti drek, samo cenejši.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
V poslovalnici NLB sem bil v petih letih enkrat, ko so me prosili za update osebnih podatkov. Drugače pa v poslovalnici nimam kaj iskati, ker lahko vse uredim preko Klika in Klikina. Če ti smem zaupati, tudi račune, na katerih si pooblaščen, lahko rihtaš preko Klika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Avtofun… certifikat mi je pretekel kot pač vsakemu po določenem času, če ga ne bi pravočasno naročila novega bi stala na šalterju, ampak drugje, na UE. gre za osebno sigenco. POvsod drugje je prehod avtomatski, razen na spletni banki DH. Kjer pa morajo certifikat na nov naložiti, pa banko aktivirati pa vse to in traja, ker pač je najprej najti še ta pravega, da ve v lem je problem, pa dat i sploh lahko pomaga.

Zopet govoriš na pamet o stvareh ki jih ne poznaš in si jih napak predstavljaš!

1. Za SiGenco ki že imaš aktivno ne rabiš naslednjič iti več na UE temveč jo lahko v primernem času ONLINE z samo 1 klikom naročiš ponovno. Sam sem to naredil in vem kaj govorim, nisem bil na UE :)

2. Prehod ne more biti avtomatski saj določena banka NE MORE imeti podatka o tem kakšna bo nova serijska številka SiGence ki ti jo izda država. Torej postopek ki sem ga opisal je najlažji možni in traja manj kot 5 min. Dejansko je tvoja naloga zgolj da jim preko telefona v realnem času javiš novo serijsko številko digitalnega ceritifkata in tehnik ti je v realnem času vnese v sistem in zadeva deluje. Res mi ni jasno kako bi ti to naredila še enostavneje kot pa s klicom na fiksno številko in da ti zadevo uredijo brez čakanja v realnem času. Lažje in hitreje ne gre.

Saj pravim, smo z njimi imeli že kar nekaj posla in do sedaj vse lepo in gladko. Jasno pa da se na določeno maso vedno pojavijo težave.