Kater wagen?

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
1.4 TSI Comfortline pride ca. 19.000 €, bravo. Najmanj dva tisočaka nad konkurenco, zato ker gre za uberwagen.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
S tem kar sem gor napisal pride in pravo rezervno gumo pride po konfiguratorju 20 600. z mal pogajanja bo zadeva pod 19. Je malo več od budžeta, avto je nov, garancija, ne rabiš se z nekimi testnimi avti zafrkavat, ko jih vsak žene ko stare kobile. Dodatnih 700 EUR lahko prišparaš če vzameš 1.2 TSI, ki je daleč od tega, da je v takem avtu švoh. Ja je VW pač malo dražji, ampak point je v tem da ga lahko za soliden denar dobiš tudi VW z neko solidno opremo, pravzaprav z vsem kar se dejansko potrebuje. No lahk si ga pa naloudaš še za dodatnih 10k brez problema. Pa še malo o porabi . Starša sta bla prejšnji mesec na dopustu v Švici. 1.4 TSi je pri 130 na AC pri vožnji gor in dol naredu 1000 km z tankom, pa je bilo tankano še preden se je lučka vžgala. Poraba pod 5 litrov. Teden dni vožnje po švici nekaj na obvoznicah, nekaj na regionalkah 1100 km, pa je bil tankan pred lučko. Od oka poraba med 4,5 in slabih 5. Tank ima 55 litrov. Vožnje so bile bolj po omejitvah, ker gor ni hecov. Ob pametni vožnji je zadeva lahko zelo šparovna, ko pa rabiš malo več, pa zadeva tudi super potegne in gre. Dober kompromis v tem cenovnem razredu.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
1.4 TSI Comfortline pride ca. 19.000 €, bravo. Najmanj dva tisočaka nad konkurenco, zato ker gre za uberwagen.

A res, konkurenca pa avte kar zastonj deli. Treba je malo primerjat še druge stvari, ne pa samo ceno. Npr zmogljivost motorja, pa udobje, oprema, garancija, servisi itd....ko se človek malo poglobi ni 2.000 tisočaka nad konkurenco.
Aja, pa ko boš avto prodajal, recimo čez 5 let se vprašaj koliko boš dobil za Nemca napram Francoza ali Kitajca.....Dobro avto je strošek, ne ravno naložba ampak vseeno treba je gledati širše.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Zaznal sem novo stopnjo invalidnosti. Polek tega da rabijo zdaj vsi visoko sedenje, ker so pri 40 delni invalidi, so po novem povprecne kante s povprecnimi podvozji, pretrde postale
hysterical-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Pa ste vi normalni? 20k € pri konkurenci stane hibridni pogon z vsemi plusi, ki jih prinese, ne pa ročni menjalnik z bencinskim motorjem.

Koliko boš dobil po 5 letih? Sigurno ne 2k € več, ki si jh plačal ob nakupu.

Kje sem dobil 2k€?
- Focus Style 1.0 ecoboost 15.400
- Focus Style 1.5 ecoboost 17.000
- Auris 1.2 t Luna 16.500
- Megane ..
- P308 ..

Seveda končne cene se vedno dobi samo v salonu tako, da priznavam, da se lahko motim ampak glede na izkušnje VW nikoli ni bil med najbolj radodarnimi pri popustih.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Zaznal sem novo stopnjo invalidnosti. Polek tega da rabijo zdaj vsi visoko sedenje, ker so pri 40 delni invalidi, so po novem povprecne kante s povprecnimi podvozji, pretrde postale
hysterical-1.gif

Tak je to če se vozi žele.
evil.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pa ste vi normalni? 20k € pri konkurenci stane hibridni pogon z vsemi plusi, ki jih prinese, ne pa ročni menjalnik z bencinskim motorjem.

Koliko boš dobil po 5 letih? Sigurno ne 2k € več, ki si jh plačal ob nakupu.

Kje sem dobil 2k€?
- Focus Style 1.0 ecoboost 15.400
- Focus Style 1.5 ecoboost 17.000
- Auris 1.2 t Luna 16.500
- Megane ..
- P308 ..

Seveda končne cene se vedno dobi samo v salonu tako, da priznavam, da se lahko motim ampak glede na izkušnje VW nikoli ni bil med najbolj radodarnimi pri popustih.

Focusa ne bom komentiral, toyota je pregrda za ta denar, francoskih polizdelkov pa ne vem kak ti sploh na kraj pameti pade da gres primerjat z golfom
confused-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Jah glej, kot sem rekel, če ne moreš živet brez boš pač za uberwagen plačal več, ni pa treba tu razglašat da je to racionalen nakup, ker to ni, sploh TSI motor.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Nekoc sem si lastil uberwagen in se v tistem casu tudi ogromno vozil v meganu istega letnika. Takrat ti postane jasno zakaj je uberwagen uberwagen. Tega forumske drkađije, ki se sedele niste v uberwagnu, pac nikoli ne boste mogle razumeti.
Pa ne prosim bluzit o racionalnih nakupih, ker nakup bilokatere kante nima z racionalnostjo cisto nobene veze
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ja seveda, nekoč v tistem času, kaj pa danes? In potem ti napadaš druge da še niso sedli v uberwagnu
priden.gif
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Jah glej, kot sem rekel, če ne moreš živet brez boš pač za uberwagen plačal več, ni pa treba tu razglašat da je to racionalen nakup, ker to ni, sploh TSI motor.

Po navadi se konča pri denarju oz. to kar ti je všeč. Vmes pa je t.i. razum
tongue-1.gif
. Vsak pač svoje hvali, da se mu ta razumska struktura ne poruši.
Ampak nekdo ki spreminja ime firme (uberwagen) se že odmika od razumskega. Ford....hahahahaha...si me vsaj nasmejal.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ok, napisal si da ko se malo poglobiš, da ne odstopa od konkurence, iz tega skelpam, da si se res poglobil v to kaj ponuja (pa tudi konkurenca), pa me res zanima ta seznam prednosti, ki jih konkurentje nimajo. Govora je o paket opremi ne doplačljivih dodatkih, ki jih VW res ponuja veliko, ampak to ima spet čisto drugo ceno.

Pa prosim brez subjektivnih razlogov, samo fakti na papirju me zanimajo, potem bomo pa tehtali, kaj komu več pomeni.
 

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
1.4 TSI Comfortline pride ca. 19.000 €, bravo. Najmanj dva tisočaka nad konkurenco, zato ker gre za uberwagen.

Pomoje bi se ga dalo dobiti kar nekaj pod to ceno...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Moje zadnje 3 izkušnje s popusti pri VW. Polo po konfiguratorju 22.500, odpeljan za 18.000, Golf 7 po konfiguratorju 27.300, odpeljan za 23.000, Golf 7 po konfiguratorju 36.500, odpeljan za 30.300. Tako da ja, so kar radodarni postali po aferici.
smile-1.gif


Pa da povem, da je to brez kakšnih vez in samo v primeru pri Golfu za 27.300 je šlo za stranko, ki je v tem salonu že pred tem kupila en avto.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
1. Podvozje...udobje, nagib karoserije manjši napram tekmecem (pač bolj zaključen paket)
2. Notranji materiali, manj trde (jaz pravim Yugo plastike), VELIKO manj gumbov, pač enostavna pregledna nekomplicirana notranjost iz kvalitetnejših materialov
3. zvočna izolacija, sploh pri velikih hitrostih
4. večja paleta motorjev, (ACT), zmogljivejši in varčnejši (če znaš toliko toliko normalno vozit)....švaba ima vedno kakšnega skritega konja
5. praviloma cenejši rezervni deli, tudi redni servisi so konkurenčni v ceni
6. garancija 6 let (mobilnost zagotovljena)
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Koliko se ATC pozna na porabi? Večkrat vozim 1.4 TSI 150 z DSG in je poraba že brez ATC smešna za bencinarja s takšnimi zmogljivostmi.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Jaz sem en čas vozil 1.2 tsi 81 kw....imel porabo 5.8...kar se mi je zdelo super in ga pomoje nisem šparal. Kolega ma ta ACT pravi okrog 6.5 litra. Mislim da je precej odvisno od stila vožnje....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
1. Podvozje...udobje, nagib karoserije manjši napram tekmecem (pač bolj zaključen paket)
2. Notranji materiali, manj trde (jaz pravim Yugo plastike), VELIKO manj gumbov, pač enostavna pregledna nekomplicirana notranjost iz kvalitetnejših materialov
3. zvočna izolacija, sploh pri velikih hitrostih
4. večja paleta motorjev, (ACT), zmogljivejši in varčnejši (če znaš toliko toliko normalno vozit)....švaba ima vedno kakšnega skritega konja
5. praviloma cenejši rezervni deli, tudi redni servisi so konkurenčni v ceni
6. garancija 6 let (mobilnost zagotovljena)

1. subjektivno (poglej npr. losov test: http://teknikensvarld.se/algtest/), seveda z doplačili se ga da spedenat kar konkretno višje kot konkurenco ampak s ceno tudi.
2. subjektivno. Notranji materiali morajo biti trpežni in brez čričkov, tu Golf ne izstopa. Ja malo gumbov je pa res plus, Comfortline jih brez doplačila sploh nima na volanu
hysterical-1.gif

3. link do meritev? 1 dB razlike je težko deal braker
4. motorjev ni veliko, je pa veliko različnih izvedenk, da se zadosti EU birokratom s smešnimi mejami na kW, več moči kot na papirju je še ena od goljufij, da lastnik plača manj kot bi moral.
5. spet na pamet? Ali je ~300€ razlike v 5 letni dobi omembe vredno pri 11k€ izgube na vrednosti?
6. jamstvo ali garancija? Če si pred leti kupil TSI je garancija samo obliž za rane, ki jih tak lastnik trpi. Avto mora biti v osnovi zanesljiv, po zanesljivosti (statistično) Golf definitivno ni boljši.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
1. Podvozje...udobje, nagib karoserije manjši napram tekmecem (pač bolj zaključen paket)
2. Notranji materiali, manj trde (jaz pravim Yugo plastike), VELIKO manj gumbov, pač enostavna pregledna nekomplicirana notranjost iz kvalitetnejših materialov
3. zvočna izolacija, sploh pri velikih hitrostih
4. večja paleta motorjev, (ACT), zmogljivejši in varčnejši (če znaš toliko toliko normalno vozit)....švaba ima vedno kakšnega skritega konja
5. praviloma cenejši rezervni deli, tudi redni servisi so konkurenčni v ceni
6. garancija 6 let (mobilnost zagotovljena)

1. subjektivno (poglej npr. losov test: http://teknikensvarld.se/algtest/), seveda z doplačili se ga da spedenat kar konkretno višje kot konkurenco ampak s ceno tudi.
2. subjektivno. Notranji materiali morajo biti trpežni in brez čričkov, tu Golf ne izstopa. Ja malo gumbov je pa res plus, Comfortline jih brez doplačila sploh nima na volanu
hysterical-1.gif

3. link do meritev? 1 dB razlike je težko deal braker
4. motorjev ni veliko, je pa veliko različnih izvedenk, da se zadosti EU birokratom s smešnimi mejami na kW, več moči kot na papirju je še ena od goljufij, da lastnik plača manj kot bi moral.
5. spet na pamet? Ali je ~300€ razlike v 5 letni dobi omembe vredno pri 11k€ izgube na vrednosti?
6. jamstvo ali garancija? Če si pred leti kupil TSI je garancija samo obliž za rane, ki jih tak lastnik trpi. Avto mora biti v osnovi zanesljiv, po zanesljivosti (statistično) Golf definitivno ni boljši.

Dobro pa naj bo subjektivno, ker nočem, da ta debata popolnoma skrene iz poti. Nekdo kupuje avto mu lahko samo rečem naj testira vse znamke, katere pač ima v ožjem krogu.
Jaz pa lahko samo na podlagi izkušenj rečem, da me VW ni razočaral, še več, veliko prijateljev in sorodnikov je zadovoljnih.
Bi sam šel na drugo znamko....hmmm...o ja...če bi imel 50.000 ali 500.000 € viška uhhh kam vse bi šel
cool-1.gif
, ampak to kar VW ponuja v konkurenčnih razredih ni slabo, celo pred konkurenco je (oprosti, spet subjektivno mnenje)