Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
1.4 TSI Comfortline pride ca. 19.000 €, bravo. Najmanj dva tisočaka nad konkurenco, zato ker gre za uberwagen.
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Zaznal sem novo stopnjo invalidnosti. Polek tega da rabijo zdaj vsi visoko sedenje, ker so pri 40 delni invalidi, so po novem povprecne kante s povprecnimi podvozji, pretrde postale
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pa ste vi normalni? 20k € pri konkurenci stane hibridni pogon z vsemi plusi, ki jih prinese, ne pa ročni menjalnik z bencinskim motorjem.
Koliko boš dobil po 5 letih? Sigurno ne 2k € več, ki si jh plačal ob nakupu.
Kje sem dobil 2k€?
- Focus Style 1.0 ecoboost 15.400
- Focus Style 1.5 ecoboost 17.000
- Auris 1.2 t Luna 16.500
- Megane ..
- P308 ..
Seveda končne cene se vedno dobi samo v salonu tako, da priznavam, da se lahko motim ampak glede na izkušnje VW nikoli ni bil med najbolj radodarnimi pri popustih.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Jah glej, kot sem rekel, če ne moreš živet brez boš pač za uberwagen plačal več, ni pa treba tu razglašat da je to racionalen nakup, ker to ni, sploh TSI motor.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
1.4 TSI Comfortline pride ca. 19.000 €, bravo. Najmanj dva tisočaka nad konkurenco, zato ker gre za uberwagen.
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
1. Podvozje...udobje, nagib karoserije manjši napram tekmecem (pač bolj zaključen paket)
2. Notranji materiali, manj trde (jaz pravim Yugo plastike), VELIKO manj gumbov, pač enostavna pregledna nekomplicirana notranjost iz kvalitetnejših materialov
3. zvočna izolacija, sploh pri velikih hitrostih
4. večja paleta motorjev, (ACT), zmogljivejši in varčnejši (če znaš toliko toliko normalno vozit)....švaba ima vedno kakšnega skritega konja
5. praviloma cenejši rezervni deli, tudi redni servisi so konkurenčni v ceni
6. garancija 6 let (mobilnost zagotovljena)
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
1. Podvozje...udobje, nagib karoserije manjši napram tekmecem (pač bolj zaključen paket)
2. Notranji materiali, manj trde (jaz pravim Yugo plastike), VELIKO manj gumbov, pač enostavna pregledna nekomplicirana notranjost iz kvalitetnejših materialov
3. zvočna izolacija, sploh pri velikih hitrostih
4. večja paleta motorjev, (ACT), zmogljivejši in varčnejši (če znaš toliko toliko normalno vozit)....švaba ima vedno kakšnega skritega konja
5. praviloma cenejši rezervni deli, tudi redni servisi so konkurenčni v ceni
6. garancija 6 let (mobilnost zagotovljena)
1. subjektivno (poglej npr. losov test: http://teknikensvarld.se/algtest/), seveda z doplačili se ga da spedenat kar konkretno višje kot konkurenco ampak s ceno tudi.
2. subjektivno. Notranji materiali morajo biti trpežni in brez čričkov, tu Golf ne izstopa. Ja malo gumbov je pa res plus, Comfortline jih brez doplačila sploh nima na volanu
3. link do meritev? 1 dB razlike je težko deal braker
4. motorjev ni veliko, je pa veliko različnih izvedenk, da se zadosti EU birokratom s smešnimi mejami na kW, več moči kot na papirju je še ena od goljufij, da lastnik plača manj kot bi moral.
5. spet na pamet? Ali je ~300€ razlike v 5 letni dobi omembe vredno pri 11k€ izgube na vrednosti?
6. jamstvo ali garancija? Če si pred leti kupil TSI je garancija samo obliž za rane, ki jih tak lastnik trpi. Avto mora biti v osnovi zanesljiv, po zanesljivosti (statistično) Golf definitivno ni boljši.