Za začetek se takšno mnenje ustvari/ustvarja tako, da vsak gleda/vidi/pozna zelo majhno število primerov (običajno lastne izkušnje + izkušnje prijateljev ipd.) kar te pripelje do nerealne subjektivne ocene stanja ter tako, da vsak, ki ima kakšno slabo izkušnjo z zavarovalnico, to "obeša na veliki zvon" tako kot v tem primeru goba pa če je pyzdenje čez zavarovalnico upravičeno ali pa ne.
Če bi bilo pri Triglavu vedno vse brez težav (gostilniški populizem na podlagi katerega se povprečen Polde odloča pri izbiri), Sava oz. X zavarovalnica pa vedno komplicira, bi jaz to po 15ih letih dela v zavarovališvu ter ob predpostavki, da me ob vsaki težavi stranke kličejo za pomoč, definitivno vedel pa temu pač ni tako, ime zavarovalnice enostavno ni garancija za (ne)kompliciranje, catch je v veliki veliki večini primerov v glavnem v podrobnostih pogodb ter samega dogodka. Ja, se zgodi, da kdaj dejansko pride do komplikacij za povsem brezveze ampak to so izjeme, ki potrjujejo prej navedeno "pravilo".