KARAVAN vs. LIMUZINA vs. SUV

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
No in ker vidm, da so karavani prevladujoča izbira, bi lahko začeli s katerim karavanom je najbolje jit z ženo v štacuno da ti ga nafila?

Opel insignia, bmw 5, passat, audi a4...

Kakšne izkušnje, tudi zato ker se sam nagibam k enemu pa ne vem kaj bi...
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
največ robe gre v MB E
evil.gif
 

tejc007

Pripravnik
6. jun 2008
451
2
18
Vprašanje je retorično... Ne zanima me tolk prostor, k je vrjetn povsod isti šmorn. bl me zanimajo vozne lastnosti. Da je tih pr 140kmh, pa če se da da je avtomatik... pa slabosti avtomatikov recimo... take stvari. K bom pa za celo vas kupoval, bom pa tud alterjevce na piknik povabu
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Tih... odvisno kaj si vozil do zdaj.

Jaz sem imel najprej Toyoto Celico, ki je bila znotraj pri 140 kot avion, potem Laguno 1 faceliftano, ki je bila že malo tišja, P407SW je bistveno tišji pri 160 se da še čisto normalno pogovarjat, BMW 5 vse tri zadnje generacije pa so še tišje
grin1.gif
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.102
461
83
45
dolenska
Ne, šajbe rosil pa res nismo v karavani
grin1.gif
, nisi zanimiv, ker neveš kako se je lomit v kakem hrošču, orionu,.....

Na tazadenga

Pasat ma dost placa pa mondeo, kak Peugeot, sam MB E in superb sta pomoje najjača karavana.
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Limuzina je zelo nepraktična, ker ima majhen prtljažni prostor, predvsem pa majhno nakladalno odprtino. Pa še hudo nepregledna je zadaj.

SUV je ali stvar potrebe ali pa modna muha. Če ga rabiš zaradi slabših poti. Po katerih se giblješ, dileme ni. Sicer imaš pa višje nabavne stroške, višje vzdrževalne stroške (kvaziterenske gume, zavarovanje), relativno malo prostora v prtljažniku (mestni SUVi), tisti z več prostora je drag in ogromen, najhujše od vsega so pa vozne lastnosti. Plačaš kup denarja za to, da se na koncu slabo pelješ, edini sedi se višje. Pa še moderni SUVi imajo nizke razdalje od tal, Kia Sportage in Audi Q5 imata 12 centimetrov, nekje na nivoju Alfe 156.
bonk.gif
Torej še osnovne funkcije, ganjanja po kolovozih, ne zmoreta opravljati, samo lepo zgledata.

Tako ti ostanejo še enoprostorci in karavani. Karavani se peljejo tako dobro kot limuzine, cene so večinoma le rahlo višje od cen limuzin, preglednost je zadaj mnogo boljša, če je zadnja šipa navpična itd. Da o prostoru v prtljažnem prostoru niti ne začnem, pa nizek nakladalni rob in ravna prtljažna površina sta razlog, da si človek omisli take sorte avto. Ko se človek enkrat razvadi na prostor v avtu, gre težko nazaj.

Kje si ti prebral, da je pri Sportage-u oddaljenost od tal 12 cm, če pa na spletni strani Kia.si/Novi Sportage piše, da je najmanjša oddaljenost od tal 172 mm, če se prav spomnem je to 17,2 cm
stupid-1.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Pri prvem "totem" ti samo še goveji rogovi manjkajo na haubi in ustreljen jelen na strehi.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.150
11.018
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik steni pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Limuzina je zelo nepraktična, ker ima majhen prtljažni prostor, predvsem pa majhno nakladalno odprtino. Pa še hudo nepregledna je zadaj.

SUV je ali stvar potrebe ali pa modna muha. Če ga rabiš zaradi slabših poti. Po katerih se giblješ, dileme ni. Sicer imaš pa višje nabavne stroške, višje vzdrževalne stroške (kvaziterenske gume, zavarovanje), relativno malo prostora v prtljažniku (mestni SUVi), tisti z več prostora je drag in ogromen, najhujše od vsega so pa vozne lastnosti. Plačaš kup denarja za to, da se na koncu slabo pelješ, edini sedi se višje. Pa še moderni SUVi imajo nizke razdalje od tal, Kia Sportage in Audi Q5 imata 12 centimetrov, nekje na nivoju Alfe 156.
bonk.gif
Torej še osnovne funkcije, ganjanja po kolovozih, ne zmoreta opravljati, samo lepo zgledata.

Tako ti ostanejo še enoprostorci in karavani. Karavani se peljejo tako dobro kot limuzine, cene so večinoma le rahlo višje od cen limuzin, preglednost je zadaj mnogo boljša, če je zadnja šipa navpična itd. Da o prostoru v prtljažnem prostoru niti ne začnem, pa nizek nakladalni rob in ravna prtljažna površina sta razlog, da si človek omisli take sorte avto. Ko se človek enkrat razvadi na prostor v avtu, gre težko nazaj.

Kje si ti prebral, da je pri Sportage-u oddaljenost od tal 12 cm, če pa na spletni strani Kia.si/Novi Sportage piše, da je najmanjša oddaljenost od tal 172 mm, če se prav spomnem je to 17,2 cm
stupid-1.gif

Se pardoniram, ker sem ti užalil avto.
hysterical-1.gif