Seveda. V nedeljo grem na morje za 3 tedne s, od danes, popikanim avtom, ko pa pridem nazaj (1. september), bi me dokumenti morali že čakati na pošti, tako da bom lahko DDV šel takoj urejat. Motor bi moral dobiti 5. septembra, tako da upam, da bom DDV uspel urediti v 5 dneh. Ko ga dobim, pa preizkušne tablice, na LPP, potem urediti zavarovanje, pa registracija.
1. Trenutno sta najbližja servisa v Veroni in na Dunaju. Do konca leta naj bi odprli servis v Trstu. Dajo ga na računalnik (za redne preglede). Drugega ni. Cel motor ima 9 premikajočih delov, ker ima elektro motor na zadnji osi in planetarni sistem prenosa moči na kolo.
2. Ne. Edino, kar moraš narediti je to, da narediš 5 deep-discharge-ov, da se formira baterija za polno kapaciteto baterije. Verjetno si opazil pri napravah, ki uporabljajo NiMH baterije, kako se po cca. 5 polnjenjih kapaciteta le-teh poveča glede na prvo polnjenje.
3. 10 let ali 80.000km
4. NimH baterija je 3.7kWh, polnjenje pa porabi med 4-5kWh, odvisno od zunanje temperature. Bolj ko je vroče, slabši izkoristek polnjenja NiMH je. Idealna temperatura polnjenja je 20-25'C ima pa 2 ventilatorja za baterije, 2 za charger in enega za transformator, tako da ima sistem za nadzor in uravnavanje temeperature. V bateriji je 12 temperaturnih senzorjev.
Ne bi smelo biti problema ;-). Ima EU COC, tako da homologacijo opravim na LPP, za registracijo sem že zmenjen z mojim posrednikom, potem je pa samo še registracija, ki, če imaš zavarovano in homologirano, ne bi smela biti problematična. Pač, kot vsako motorno vozilo.