Kot sem zapisal, sem tablico vrnil, brez problema. Saj gre za priznano slovensko internet trgovino, ki spoštuje zakon.
Na svoji strani so celo zapisali:
Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato ti omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opraviš kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
previdno odpri embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju , dokler nisi v celoti prepričan, da je artikel ustrezen,
pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
če artikel vrneš osebno na enem izmed prevzemnih mest, daj artikel na vpogled referentu,
pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane črne površine(monitorji, LCD televizorji ...)
v tiskalnike ne vstavljaj kartuš ali tonerjev dokler nisi prepričan o ustreznosti artikla za svojo uporabo,
nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija ter registracija programske opreme ni opravljena,
ne odpiraj artiklov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
vidne sledi uporabe (prah, dalke, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajuj aparatov dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam,
odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje,zobne ščetke) so vakumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higiensko oporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi,
Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamiraš.