Citat:
Glej, to so buče, da večjih ni. Generali sploh nima nobenih pogodbenih servisov, katere bi forsiral. Ima samo servise, ki za generali opravljajo tudi cenitve in v tistem primeru, če ceniš na servisu, tam tudi popravljaš. Če cenitev opravi cenilec generalijevega škodnega centra, popravljaš kjerkoli in generali tudi direkt servisu nakaže denar.
Denar za raznee sporazume in poravnave se pa tudi nakaže v roku 2 delovnih dni od prejetja podpisanega sporazume s strani stranke.
In ti to verjameš. Daj še enkrat preberi kar si napisal. In če si funkcionalno pismen, potem ti je jasno, da servis kateri opravlja tudi cenitve je favoriziran s strani zavarovalnice, pa če se ti na glavo postaviš...
In res, tudi ostalim servisom nakaže denar, ampak šele ko prejme podpisano poravnavo... Ki pa, ne moreš verjeti, pride na naslov zavarovanca, ne pa servisa. In če zavarovanec napiše v poravnavo TRR servisa bo šel denar tja, drugače (če ne napišeš nič) pa na tvoj naslov s nakaznico ali pa sploh ne...
V bistvu moraš ti kot zavarovanec zmeraj podpisati poravnavo (ki se, mimogrede sklepa med tabo kot zavarovancem in zavarovalno hišo kot zavarovalcem). Servis je samo izvajalec storitve... Zavarovanje je, kot mi je znano, dvopartitna (ne tripartitna) pogodba... In servis, ki izvaja cenitve je favoriziran servis, ker zavarovalnica načeloma zaupa njihovim cenitvam in jim verjame. Za razliko od ostalih, kjer cenitev izvede cenilec, zaposlen na dotični zavarovalni hiši...