Sej je manjko klime še najmanjši problem pri tem avtu. Dejansko ko ga vidiš v živo oz. na cesti, dojameš da je to ranga rikše. To je nekako rang avta za stare mame za k maši in nazaj 1x na teden, na žalost 30 let star klio to vlogo bolje opravlja v vseh pogledih..Brez klime avto, pa je to sploh dovoljeno v EU
Dacia je močno spustila ceno najcenejšega električnega vozila
Dacia je v Franciji in na nekaterih drugih evropskih trgih ceno nizkocenovnega električnega vozila spring znižala za 2000 evrov.www.zurnal24.si
Itak, zato jih pa tudi ne vozijo.Novi slovenski ljudski pregovor pravi ...
Največ problemov z električnimi avtomobili imajo tisti, ki jih ne vozijo.
Nobene zmešnjave ni. Type2 in CCS. Razen če se z avtom voziš čez Atlantik in na Japonsko ipd ...Na sliki se lepo vidi zmenšnjava z EV.
Pač ne poznaš horeca segmenta. V vseh firmah je poleg potnikov prakticno cela vodstvena struktura s podrocij prodaje, nabave in marketinga dnevno na terenu. Vecina firm je stacionirana po obronkih drzave, posel pa se dela predvsem v Lj in na obali. In ta folk dnevno dela po 400km. In to NE s 110kmh. V tem poslu NI timsov, telefonov, mejlov. Tu je samo osebni kontakt, ura klanja v pisarni, nato kafana, ponovi vajo 4x, nato gostilna, zidanica, kupleraj.....ponovi vajo....
Poznam kar nekaj managerjev, ki ima EV, je pa res, da niso to iz ježkovič časov...takih ko on omenja je seveda vedno manj, so pa še...dandanes je vse digitalno.No za te sorte "managerja", "direktorja" EV ni. To je pod črto. Na vizitko natisni, kar hoces...
tudi mene zanima.... jaz ga preventivno skurim na pol leta in dam frišnega notr.Da malo presekam z drugo temo...
Kako dolgo je lahko bencin v tanku neporabljen? Vozim phev in večina km je na elektriko. Če ga polnim na parkirišču pri službi bo to 99% in nebi rad imel kakih težav s tem.