Kaj narediti ? (Dobavljen avto nima celotne naročene opreme)

igi

Guru
13. okt 2007
5.618
1.215
113
Celje
Zakaj se avtohiše tako obnašajo...Ker imajo strank še vedno polno... ker so ljudje tako čustveno vezani na znamke, da prenašajo vse kar se vrže v njih, pa še vedno vztrajajo...

Ker se lahko...

Tu bi moral biti zadaj nek vzvod, da če pride do tega, da tudi avtohiša/proizvajalec nosi neko finančno odgovornost. Ne pa, da je edina opcija "Jah smola pač. Vrnemo predplačilo, avto pa si drugje naročite in čakajte še 1x".
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.747
113
Tukaj je tudi opcija, da ob podpisu pogodbe zahtevaš, da predplačilo zamenjajo z aro.
Je to dovolj vzvoda.
 

Foreigner

Fizikalc
18. nov 2019
118
76
28
Na koncu smo se zmenili, da bodo narocili nov sedez in ga na njihove stroske notri dali. Sem avto vzel tak kot je in moram pripeljat ko bodo dobili. So pa ponudili, da mi zastonj menjajo olje na 5000 km.

Nekaj drugega me zanima. Zakaj se tako dolgo caka potem ko ima avto ze VIN Stevilko?

Pri nas je bilo 6 tednov, nekdo ki ga poznam pri Skodi caka in so mu rekli 8 tednov. Fiat je cakal tudi vec kot 1 mesec ko je bil avto v Italiji koncan.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.532
1.126
113
Kaj ni tako, da dobi VIN številko, nekako tik pred tem, ko "zapelje" na trak v tovarni. Potem je pa odvisno, koliko časa traja, da ga sestavijo... Pa nekaj potem še prevoz od tovarne do avtohiše. Pa tovornjaki z avtomobili pač tudi ne vozijo strogo vsak dan, vse stvari so preračunane in racionalno razporejene...
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Samo Svoj

B81

22. jul 2007
37.338
10.698
113
Na koncu smo se zmenili, da bodo narocili nov sedez in ga na njihove stroske notri dali. Sem avto vzel tak kot je in moram pripeljat ko bodo dobili. So pa ponudili, da mi zastonj menjajo olje na 5000 km.

Nekaj drugega me zanima. Zakaj se tako dolgo caka potem ko ima avto ze VIN Stevilko?

Pri nas je bilo 6 tednov, nekdo ki ga poznam pri Skodi caka in so mu rekli 8 tednov. Fiat je cakal tudi vec kot 1 mesec ko je bil avto v Italiji koncan.
Torej dobiš sedež in menjavo olja? ali ti sedež kupiš in oni dajo noter?
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.421
1.609
113
Jaz se pridružujem mnenju, da naknadna vgradnja ne more biti enaka tovarniški razen če ima veliko srečo in je vsa elektronika že predpripravljena in ni vijakov skozi pod.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: bertoncl

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
To je vse plug& play, plus kodiranje. Vse kar rabiš je pri passatu v samem sedežu (moduli za ogrevanje, hlajenje, masažo, baloni za masažo, grelne žičke, cevke za zrak plus naluknjan leder, memory modul za sedež).
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
To je vse plug& play, plus kodiranje. Vse kar rabiš je pri passatu v samem sedežu (moduli za ogrevanje, hlajenje, masažo, baloni za masažo, grelne žičke, cevke za zrak plus naluknjan leder, memory modul za sedež).
Točno to. Ne vem, o kakih luknjah skozi pod govorite, nov sedež pritrdiš v iste luknje kot obstoječega.

Kot pravim, mi smo dali na avtu vgraditi strešne sani, kjer so snemali oblogo, vrtali v streho in so na uradnem servisu zrihtali propisno, pa je avto držal 15+ let prevažanja biciklov na strehi. Bi si celo upal reči, da so vijaki bili bolje zategnjeni kot pri tovarniškem, kjer imajo sanke malenkost zračnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: bertoncl

B81

22. jul 2007
37.338
10.698
113
Ja, to je elektricni sedez z masazo....
Napisano sem razumel, kot da ima sedez istega razreda (komfort) brez elektrike in gretja, vse potrebno ze vgrajeno v sedezu.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.411
386
83
Ljubljana
Mene pa nekaj zanima. Jaz pri teh zadevah poskušam biti zelo objektiven.

Vsi imamo pravice. Tako kot potrošnik, tako kot avtohiša. Tukaj se nekateri vedete kot da so avtohiše dobrodelne ustanove ko pride do napake. Nekateri imate mentalitete da avtohiše na avtu za 40k zaslužijo vsaj 50k.

Prišlo je do napake. Ali se zadeva reši sporazumno ali ne? Če je dialog odprt, potem so variante.

Ali se vrne ara in se pogodba razveljavi, ali se vrne znesek 400 eur in kupec prevzame vozilo brez el. sedeža, ali pa se zadeva "nachbau" vgradi. Če sem prav razumel možnosti da se novo vozilo naroči ni, tako da ta opcija ni izvedljiva.

Zanimivo mi je da nekateri kar ustvarjate neke znesek, da jim je nekdo dolžen.

Napaka je nastala, in upam da je prodajalec bil toliko fer, da je začel pogovor z: Spoštovani, žal se vam moram opravičit ker je prišlo pri naročilu vozila do manjše napake.

Vsi se zmotimo in ne svet se ne vrti samo za eno osebo. Jaz sem prepričan da se rešitev vedno najde če sta na obeh koncih dve razumni osebi.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.549
4.703
113
Mene pa nekaj zanima. Jaz pri teh zadevah poskušam biti zelo objektiven.

Vsi imamo pravice. Tako kot potrošnik, tako kot avtohiša. Tukaj se nekateri vedete kot da so avtohiše dobrodelne ustanove ko pride do napake. Nekateri imate mentalitete da avtohiše na avtu za 40k zaslužijo vsaj 50k.

Prišlo je do napake. Ali se zadeva reši sporazumno ali ne? Če je dialog odprt, potem so variante.

Ali se vrne ara in se pogodba razveljavi, ali se vrne znesek 400 eur in kupec prevzame vozilo brez el. sedeža, ali pa se zadeva "nachbau" vgradi. Če sem prav razumel možnosti da se novo vozilo naroči ni, tako da ta opcija ni izvedljiva.

Zanimivo mi je da nekateri kar ustvarjate neke znesek, da jim je nekdo dolžen.

Napaka je nastala, in upam da je prodajalec bil toliko fer, da je začel pogovor z: Spoštovani, žal se vam moram opravičit ker je prišlo pri naročilu vozila do manjše napake.

Vsi se zmotimo in ne svet se ne vrti samo za eno osebo. Jaz sem prepričan da se rešitev vedno najde če sta na obeh koncih dve razumni osebi.
Kretenski dealer je želel stranki dodatno računat vgradnjo sedeža, ki bi ga mogel dobiti v avtu. Od tu naprej ni več prostora za lepo besedičenje in čakanje na pravico.