Če se boš zapufal do centa samo za nakup, no raje ne. Ker boš imel na začetku pa vsaj toliko stroškov za menjavo olja, filtrov, jermenov, svečk... itd. Ker se potem taki avti prodajajo po principu dokler gre, gre, bo večina delov potrebnih obnove. Če je avto karoserijsko zdrav toliko, da barvanje ni potrebno ampak samo kakšna majhna ličarija, potem si že na dobri poti. Ampak ponavadi če ti je avto sanjski se vtakneš v vsako možno pizd....jo in potem se samo nalaga strošek na strošek. Govorim iz izkušenj.. imam doma nepremičnino - glej garažo - ki jo obnavljam zaradi sebe tako nekako kot maci e30.. pa sem vložil še in še, pa še vedno najdem kaj da sem spet cel dan v garaži. O stroških pa raje ne bi, ker če bi vse skupaj seštel bi verjetno prostovoljno šel v kako ustanovo na rekalibriranje koleščk v glavi
. Ne sekiraj se za certifikat sedaj, ker bo to na koncu pičkin dim proti temu kar boš vrgel v avto.
Pa še en nasvet - potreboval boš ogromno volje. Mene je že vsaj ene 5x prijelo da bi vse skupaj stolkel z macolo in sežgal, pa greš lepo na pivo in cigaret in je bolje. Samo ne hitet..Pa cepi se proti tetanusu - tudi če ni opel
Je pa velika razlika če kupuješ to zaradi zelo močne želje ali zaradi nizke registracije. Če je slednje, potem spet, raje ne.
Pa dobro premisli kaj hočeš, ker na avto.net-u imaš malo morje nedokončanih projektov ko je nekdo kupil njegov 'sanjski avto' ga rihtal, obupal in vse skupaj prodal po smešni ceni in imel izgube še pa še. Če se kaj takega lotiš ne smeš gledat koliko boš izgubil ali pa pridobil če prodajaš obnovljenega, ker se ne splača. To delaš za gušt in za to ko je avto enkrat v tip top stanju ga ne daš od sebe, pa čeprav to pomeni da svoj dnevni voz parkiraš na sosedovi njivi..