Kolega si je na podoben način uresničil sanje in sicer z E38 750iA, prvi lastnik vozila je bil SCT, na zadnjem desnem ogrevanem sedežu pa si je rit grel Ivan Zidar. Avto je vrhunsko ohranjen in vrhunsko vzdrževan (realnih 180k km), vseeno pa je bilo potrebno nanj vložiti še enkraten znesek nakupne cene. Ker je letnik 97 ima že novejši 5.4 motor, ki je enostavno poezija za vozit. Verjemi, da se z 4.4 V8 ne more v ničemer primerjati (avto razganja od navora in moči). Že sam vžig avta je zaradi avtomatskega zaganjača nekaj posebnega (ključ samo narahlo obrneš in spustiš, ni potrebno držati v končni poziciji kot pri normalnih avtomobilih), še posebej zvok, ki ga tak motor ob vžigu spusti od sebe...
Avto se da po AC voziti s smešno nizkimi ciframi na bc, marsikdo ne verjame ampak je tudi 12 litrov čisto realna cifra.
Da ne govorim o tem, ko takega sel-a in E38 postaviš skupaj in kako zastarelo zgleda Merc (zunanjost in notranjost), res pa da je nekaj let razlike med prihodom na tržišče... Jaz sem nad takšno sedmico naravnost fasciniran (popolnoma elektrificirani komfortni sedeži, ogrevani tudi zadnji, ogrevan volan, usnjena armatura, navi, webasto z daljincem...) ampak kaj ko dandanašnje razmere niso več namenjene takšnim gasguzzler-jem (prostornina rezervoarja za gorivo je 95 litrov) in te na pumpi vprašajo če si prišel tankat dva avta
Še malo slik:
Vsekakor pa je treba razum dati malo na stran, ko kupuješ kaj takega saj si ga drugače ne boš nikoli lastil.
Srečno roko pri izbiri