Kaj naj pričakujem pri tem oldiju

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
pa si ti videl cene? noben ni cenejši kot ta, torej, a zdej bo šel pa v anglijo po njega??? bolj gre za priloznostni nakup.

Sem. Menim, da to ni ovira, ce so v dobrem stanju (kar sklepam iz razpona cen, te so na zgornjem delu). Kaksno silno eksotiko kupovati pri nas se mi zdi precej bolj tvegano, kot v tujini, kjer je vec denarja in delov za vzdrzevanje, pa se premijo na redkost bos pri nas placal v vsakem primeru, v tujini te pa tezje olupijo zanjo, ker je vsaj nekaj konkurence.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Tak avto kupis za kako leto, morda se manj, toliko da lahko reces da si ga nekoc imel v lasti. Kljub certifikatu, se takega avta ne splaca vzdzevat v neskoncnost. Konc koncev je se vseeno le 19let star 12zylinderc.
Tak avto se naceloma ne proda. Seveda se najde na vsake svete case kaksna oseba kot si ti, ki skesira tako nepremicnino. Vecinoma se taki avti podajajo med "svercerji".
Kot je nekdo drug omenil imas v tujini dosti vecjo izbiro, in vcasih se najde moznost nakupa od 1. lastnika, ali vsaj od lastnika, ki ima avto 10+ let z znano zgodovino in potrjeno servisno knjizico.
Drugace pa je zadnjic tekla debata o serviserju ki dela na Porsche-ju, je razlagal, da se 90% porschejev v sloveniji razbije, ker narod nima za ene spodobne gume, ali pa se vozijo po dratih.

Ce imas moznost, preveri koliko lastnikov je doticni avto zamenjal. Mislim da te bo stevilka prijetno presenetila
wink-1.gif
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Lahko se vidi koliko lastnikov je avto zamenjal v sloveniji... to niti ni tako pomembno od samega stanja avtomobila, od tega ali vse deluje, koliko je potrebno da je avto brezhiben... deli so namreč precej dragi, redki sploh pri nas.

Večina takšnih avtomobilov je itak uvoženih v Slovenijo, to je dejstvo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Tako je, z 2011 bo moral biti avto za certifikat starodobnika star 30 let.
Čeprav tukaj je tako, leto gor dol...
Nič bat, to vse pride v sklopu nove prometno-varnostne zakonodaje, ki naj bi začela veljati 1.7.2011.
http://www.mzp.gov.si/fileadmin/mzp.gov.si/pageuploads/KM_vodstvo/gradivo_MzP_pravo_AVP31082010.pdf (zadnja stran)
Citat:
Modre tablice???
bonk.gif
Tako so izbrali člani raznoraznih oldtimer društev, mislim da so bile na izbirp še neke rdeče in bele s čudno barvo pisave. Brez bojazni, je prav lepe barve.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Jaz bi raje pogledal za kakim 750IL E38. Osebno mi je veliko lepši avto in tudi vzdrževanje je bolj ugodno.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
bilokaj bi pogledal, bi gledal severno od nas. ker mi smo balkanezeri. v enih par postih tukaj je par nasvetov kaj se naj z avtom naredi in to se je tudi delalo z njim: vozi dokler gre, pol za silo skupaj spravi in dalje prodaj. in ta krava je pomoje imela vsaj 10 takih balkancev za sabo.
se pravi strošek privlečt enega iz tujine je drobtinica proti stroškom, katerim se lahko izogneš če je avto bolj ohranjen
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Jaz bi raje pogledal za kakim 750IL E38. Osebno mi je veliko lepši avto in tudi vzdrževanje je bolj ugodno.

Sem tudi sam pomislil na doticni model. Ampak raje z 4.4 motorjem, vec rezervnih kosov je na voljo, in razen koncne hitrosti boljse (vsakodnevne) performanse.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Kolega si je na podoben način uresničil sanje in sicer z E38 750iA, prvi lastnik vozila je bil SCT, na zadnjem desnem ogrevanem sedežu pa si je rit grel Ivan Zidar. Avto je vrhunsko ohranjen in vrhunsko vzdrževan (realnih 180k km), vseeno pa je bilo potrebno nanj vložiti še enkraten znesek nakupne cene. Ker je letnik 97 ima že novejši 5.4 motor, ki je enostavno poezija za vozit. Verjemi, da se z 4.4 V8 ne more v ničemer primerjati (avto razganja od navora in moči). Že sam vžig avta je zaradi avtomatskega zaganjača nekaj posebnega (ključ samo narahlo obrneš in spustiš, ni potrebno držati v končni poziciji kot pri normalnih avtomobilih), še posebej zvok, ki ga tak motor ob vžigu spusti od sebe...
Avto se da po AC voziti s smešno nizkimi ciframi na bc, marsikdo ne verjame ampak je tudi 12 litrov čisto realna cifra.
Da ne govorim o tem, ko takega sel-a in E38 postaviš skupaj in kako zastarelo zgleda Merc (zunanjost in notranjost), res pa da je nekaj let razlike med prihodom na tržišče... Jaz sem nad takšno sedmico naravnost fasciniran (popolnoma elektrificirani komfortni sedeži, ogrevani tudi zadnji, ogrevan volan, usnjena armatura, navi, webasto z daljincem...) ampak kaj ko dandanašnje razmere niso več namenjene takšnim gasguzzler-jem (prostornina rezervoarja za gorivo je 95 litrov) in te na pumpi vprašajo če si prišel tankat dva avta
smile-1.gif

Še malo slik:


Vsekakor pa je treba razum dati malo na stran, ko kupuješ kaj takega saj si ga drugače ne boš nikoli lastil.
wink-1.gif


Srečno roko pri izbiri
zmaga.gif
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.099
455
83
45
dolenska
Jou, ne mi propeler tle metat!
Tukaj govorimo o 600SEL! To je za moje pojme to to. Zvok v12 je skor ali lepši kot orgazem kdaj. Tist, ki ga je že vozil, če o čem tle govorim. Avto bi kupil, ker je že kot oldi. Zaradi zavarovanja.
A povem en vic?
če ga bom uzel, se bom mogel zapufat pri banki prov do centa. Pol bo pa € zmankal za dele za kake 5 let.
Ampak to je 600 SEL, kjer moj razum odpove.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
Huh, hud avto. Izgleda kot nov. Če ni skrivnost, kakšna je bila cena zanj?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
če ga bom uzel, se bom mogel zapufat pri banki prov do centa. Pol bo pa € zmankal za dele za kake 5 let.
Huh, not gut.

Sicer pa imaš še en problem, vsaj sodeč po lokaciji. Večina folka te bo imela za Cigana.
grin1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Par jurjev. Tako je to... (Da se razumemo, dolgoročno vzdrževanje zahteva (normalno, brez kakšnih hudih težav) po nekaj k eur vložka letno).

Sicer pa je po moje tale E38 že malo preveč nov, če se ga gre primerjati z avtom iz prvega posta, saj so ga navsezadnje začeli delati šele l. 1994... Edit: sem spregledal v usnje oblečeno armaturko... Vau...
cool-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
SEL

Že od plenic si želim takega dvanajstaka. Sej vem, da majo zelo veliko prevoženih in so zgarani, ampak jaz bi svojo željo potešil
tongue-1.gif
.
Avto bi dejansko rabil za kako nedeljo do tašče na kosilo in 2x naleto v Bovec.
A je sploh možno da je oldi in na kake začetniške stroške se naj pripravim?
Če pa kdo pozna ta avto pa še toliko boljše, če kaj pove.

S certifikatom je tako, da ti ga lahko podeli ena od SLO zvez, a se zaradi tega ne kvalificiraš za status 'uradnega' starodobnika, zaradi katerega si poleg popusta pri zavarovanju deležen tudi popusta pri cestnini in (prihajajočih) modrih tablic.
Jaz sem pred dvema letoma pri kolegu slučajno naletel na youngtimerja, kateri me je kuril v mladosti in sem ga praktično po pol ure kupil, čeprav avto ni bil naprodaj, niti ga nisem imel pred tem namen kupiti. A ko sem slišal za načrte trenutnega lastnika, je odločitev o rešitvi padla v trenutku.
smile-1.gif
)
Do certifikata sem prišel na račun redkosti avta (cca. 1000 narejenih s tem motorjem in menjalnikom) in zgodovine v SLO, čeprav je letnik 1994.
Po dveh letih mi niti trenutek ni žal nakupa, čeprav sem v avto vložil kar nekaj dela (ob nakupu je bil normalno vozen), par malenkosti pa me še čaka. Osebno mi zvok V8 motorja in vrhunski pogon odtehtata morebitne hibe.
wink-1.gif


LP,

Milan
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
A se men sam zdi al ma ta 750 uzadi mal mal placa?
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
A se men sam zdi al ma ta 750 uzadi mal mal placa?
Pravilno opažaš. Da se sedeti, ni pa radodaren s prostorom kot kakšna Škoda Superb. Zato obstajajo še dve daljši različici E38,iL in L7
smile-1.gif
.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
če ga bom uzel, se bom mogel zapufat pri banki prov do centa. Pol bo pa € zmankal za dele za kake 5 let.
Jaz bi za začetek preveril cene teh osnovnih zadev, torej amortizerji (po možnosti še kakšni hidravlični) in diski so recimo dve taki stvari, ki ne ležijo ravno na zalogi v vsakem eurotonu ali gmtju, potem hladilniki so enaka zadeva (najverjetneje jih ima več, za klimo, vodo v motorju in olje v menjalniku) in pri teh letih potrošni material... Je pa res, da se lahko zadeva počasi rihta in se tudi tako nekam pride. Se pa strinjam s Tony-em, par k EUR letno ti ne uide
smile-1.gif
.
 

Blaz

Pripravnik
4. avg 2007
353
0
16
Meca je bivsa drzavna, in je lastnik ze nekaj casa ne vozi, jo je zastartal in zadeva pali ampak se nismo nekaj ukvarjali z avtom ker smo kupovali eno drugo vozilo... je pa dost posrecen tip se ga splaca poklicat ce ze ne it na obisk pogledat vozilo...

Glede certifikata in tabl ... tudi kake nepotrebne omejitve?Stroški?Se mi splača letos se zrihtat to al bolse pocakat?