zdaj ti ne morem na pamet povedat čigav je, je pa dejstvo da je redek (ene par samo v SLO) zato je tudi verjetno možakar lahko pridobil certifikat. Je pa še daleč od oldija. meja je še vedno 25 se mi zdi. Letni strošek zavarovanja in cestnine bo tako ene 120 € + cestnina...verjetno se vseeno potem bolj splača vozit s preizkušnjami.
Zdaj pa k stroškom. Takoj ko ga boš kupil bi osebno menjal vse tekočine, takole na oko 10l olja, 8 l menjalniškega olja, + svečke (12) filtri, to vse lahko sam poštimaš za recimo cca 300 do 400 €, Takšen serviš imaš potem na dve leti recimo. Potem preglej pnevmatike, da ne bo prvi strošek spet gume. 18ke so pač drage, rabljene so ponavadi vse "razjebane".. na tehničnih radi pregledajo do obisti starejše avtomobile, sploh pnevmatike in podvozje, zavore. Predvidevamo da je vse ostalo okej, kar verjetno ni, crkne kak senzor stikala itd... potem je lahko zračnost v difu, upaj da je menjalnik tipi topi itd.
Poraba bo 15 +, manj se ne bos vozil pa če boš še tako šparal. Deli pa so za 600ko precej dražji, ker ni tako razširjen, tudi rabljenih delov je dosti manj, precej butično. govorim predvsem za motor in to...ce bi bil 500 SEL maš dele na vsakem ovinku. A plus je, da na mercedes servisu dobiš vse kar ti srce poželi. Ampak €€€.
Drugače pa, če si pripravljen da boš imel pač na leto toliko in toliko stroškov (pomeni da boš avto vzdrževal približno tako kot se mora), pol le pojdi v nakup, ker boljši avto boš težko našel.
Sicer lahko tudi kupiš in tankaš, pa kako dolgo bo šel bo šel
tudi to je opcija.