Kaj bi vi kupili?

Kaj bi vi kupili? Prosim, če lahko pomagate za lažjo odločitev

  • Škoda Kamiq DSG 115KM

    Glasovi: 36 30,5%
  • Novi Renault Captur INTENS 1.3 TCe 130 EDC

    Glasovi: 22 18,6%
  • Toyota Corolla 1.8 Hybrid Luna

    Glasovi: 60 50,8%

  • Skupaj glasov
    118
  • Glasovanje je zaprto .

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Nisi razumel. Toyota pač ni premija za 100 k€... do 200 kilo km sem skoraj prepričan da je redno vzdrževanje za premijo nižja, kot za 20k€ toyoto corolo. Po tisti tabeli. (sam sem imel za 50kkm redni servisi cca 800€ stroška (300+500 - a in B ) x 4 je to 3200 €..zdaj pa primerjaj s toyoto. corolo. za 20 kilo, ki ima motor pol manjši - pol manj olja itd itd. .
Tako, da si sam sebe negiral. In tu smo si enotni...ni problem avta samega kot izdelek, problem se storitve, zlatarske in njihove, Ure,. Ker je postalo predrago, nekatrei pač tistih par ki še vozijo na servise olupajo koliko se pač da, da je hegiensko. Ostali se pa znajdejo po svoje.
Sicer smo o tem že imeli debate. In skoraj nima smisla.

Če to kar pišeš drži, te lepo prosim, da to podkrepiš z uradnim cenikom. Ker mi ni logično, da nekaj premijskega košta manj kot ena toyotica in resnično dvomim v trditve, ki jih navajaš.
Sam vidim v največji meri problem tudi v tem, da marsikatera znamka nima fiksnega cenika vzdrževanja. Tega kar sem prilepil za toyoto ne dobiš ne pri Renaultu, ne pri Peugeotu pa še marsikje drugje ne.
Drži pa kot pribito, da raje plačam kakšen eur več pa vem kaj me čaka, kot pa grem na loterijo koliko me bodo obrali, ko bom peljal avto na servis. Za novega cliota na primer se mi niti sanja ne koliko me bodo obrali. In to me presneto moti.


Zdaj pa res prosim nekoga iz foruma, da prilepi uradni cenik vzdrževanja novega vozila tja do 200k km. Pa če se omenjajo premijski, dajmo te pogledat. Torej Lexus (sem prepričan, da je dražje kot pri toyoti), Audi, BMW, MB, Volvo.

S tem bomo vsi dali karte na mizo in podkrepili to kar pišemo. Jaz sem svoj del naloge že opravil, zdaj ste vsi glasni kak je premium servis cenejši... ajmo, karte na mizo. Da vidimo. Če je cenejši, odkrito priznam, da sem se pač s corollo zajebal kar se tega tiče. Ni mi to težko narediti :)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Zakaj si se zajebal s Corollo? Pa sej si kupil avto, ne servis...
No, jaz sem pri oplu zahteval predracun...ko sem prisel po avto, je bil racun drazji za 20€...torej, namesto 170€, je bil 190€. Ko sem zatezil, da se nismo tako zmenili, so mi znizali na 170€
Aja, pa enkrat sem olje s sabo prinesel, pa mi je zatezil, da mi ne morejo garantirat garancije, ker je najverjetneje moje olje ponaredek in da so imeli par mesecev nazaj primer, da je nekdo prinesel olje za njegovo Insignio in mu je potem zaribala cez par mesecev in da so imeli velikanske probleme in da je imel ponaredek...baje so celo dali na analizo :evil: Drugace vem, da so Insignie ribale ze serijsko z original oljem...sem mu hotel to povedat, ampak sem bil raje tiho.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Generik:
najdel sem letak za sicer starejši model, ne najnovejši
https://www.span.si/f/docs/Akcije/Razred_E_model_211_ali_model_212.pdf (imam w212 in lahko potrdim, da so postavke tu nekje) sicer so pri vsakem A in B še kakšno dodatno delo, tako da cena variria in pride servis nekje tako kot sem zgoraj napisal.

Imam se predracun za novi W205 (nov bil cca 75k€) in trenutni service A z menjavo filtra goriva (beri 100€ z lufta dodatno) ter še neko ddatno mazanje je skupaj 500€. zaradi nekih dodatnih del, povprečno pa je tam okol 400€. Če pa kaj crkne, je pa veselje, verjetno "večje" kot pri toyoti. Ampak to zdaj ni stvar debate.

Lahko še kdo da servisne postavke na uradnih za cliota? zgolj za info. do 200 kkm.

Mene je pač ta programiran del servisiranja pri toyoti zelo zmotil, zdi se mi občutno predrago. To samo.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.370
2.557
113
Zakaj si se zajebal s Corollo? Pa sej si kupil avto, ne servis...
No, jaz sem pri oplu zahteval predracun...ko sem prisel po avto, je bil racun drazji za 20€...torej, namesto 170€, je bil 190€. Ko sem zatezil, da se nismo tako zmenili, so mi znizali na 170€
Aja, pa enkrat sem olje s sabo prinesel, pa mi je zatezil, da mi ne morejo garantirat garancije, ker je najverjetneje moje olje ponaredek in da so imeli par mesecev nazaj primer, da je nekdo prinesel olje za njegovo Insignio in mu je potem zaribala cez par mesecev in da so imeli velikanske probleme in da je imel ponaredek...baje so celo dali na analizo :evil: Drugace vem, da so Insignie ribale ze serijsko z original oljem...sem mu hotel to povedat, ampak sem bil raje tiho.
Mahkovic?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ne vem po kakšni logiki bi moral biti servis za avto, ki je vreden 100k € proporcionalno enako dražji kot za nek avto za 20k €? Oba avta imata pač mašino, tista 2 l razlike olja, servisno delo je pa praktično enako, oprema v delavnici tudi...

Nekdo reče, da je dal za servis 800€ in se posmehuje Yoti kjer je servis med 200 in 300€. Res ne vem kaj bi rad dokazal, da bi pri Yoti moral biti servis 160 €? Toyota je itak avto ki ga imajo lastniki nadpovprečno dolgo, tako da tistih prvih 5 servisov pač odkartaš vse skupaj 1.000 do 1.500 €, potem se ti pa samo smeji še, ker itak drugega kot redni servis pod kozolcem za 50€ ni več potrebno nadaljnih 10 let :evil:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
čakaj malo, počasi.

na 15kkm cca 250 € za toyoto
VS
na 25kkm cca 400 € za premijo.
=
cene servisa so enake, oziroma prop. še dražje, ker so motorji pol manjši.

A splošno fama je, da premija je bolano draga za servisiranje (redno)... kar pa smo glej ga zlomka danes in včeraj ugotovili da temu ni tako. Priznam, tudi mene je mal zaleplo.

In ja, moralo bi biti pol cene. Prvo je da toyota nekih coroll naredi na milijone. Drguo je pol manjši motor, interval je krajši, da lahko tudi vodo noter vlivaš itd. Pol cene. Nateg, še bolj kot premija. To samo. Moje mnenje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in Clancy

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Če si že tako pikolovski ima hibrid dva motorja, to je eden več kot tvoja premija :p

Vse je odvisno od poslovnega modela, saj BMW ima pa zastonj servise, ker jih pač kupiš z nakupom avtomobila. Znesek servisa je pač samo še ena cifra, ki jo želi proizvajalec na kupcu še zaslužit. Hvala bogu ima kupec možnost iti drugam. OK, prvih 5 let morda še ne (garancija), ampak to ti nanese max 500€ razlike, jah jebi ga je pač Yota 500€ dražja (skrit dodatni strošek) ob nakupu v primerjavi z neko konkurenco s poceni servisi (ne vem sicer katera znamka bi to lahko bila). Jaka razlika.

Imajo pa vsi Toyota Servisi visoke popusta na starost vozila, vem ker sem vozil 9 let star avto na uradni servis, sicer s svojim oljem in je bil servis ca. 150 €, redko pa preko 200€. Pa ko je avto star tele intervale lahko tudi malo raztegneš proti 20k km, pa ti avto ne bo prav nič zameril, boš pa vseeno imel uradno potrjeno elektronsko servisno knjižico. Jasno kakšne zavore, optika, olje v menjalniku je potem ekstra strošek, kot pri vsaki drugi znamki.
 

Jeri

Fizikalc
2. sep 2007
584
172
43
40
Glede zlatarskih cen imam svoje mnenje. Sam pač ne vozim avta na uradni servis, v bistvu ga ne vozim nikamor ker olje sam zamenjam na dvorišču. Za 100 eur sem tako prejšnji vikend zamenjal olje v zadnjem diferencialu, olje v menjalniku, olje v pretvorniku prenosa, olje v motorju in filter, zračni filter in kabinski filter pa še svečke so v tej ceni. Torej če hočeš šparat se odpovej garanciji pa menjaj olje doma na dvorišču sam, če hočeš ugodnosti garancije pa tist servis na leto po zlatarski ceni ni nič v primerjavi s ceno ki si jo dal za avto (beri: kompliciraš brezveze, če bi kupil dacio za 9k EUR ali pa bi vozilk 10 let star avto bi se še dalo razumet jamranje, za nov avto ranga 20k EUR+ pa je 200EUR za servis tudi če je 90% preplačano čisto ok cena).

Kam pa potem z odpadnim oljem in odpadnim materialom?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
V zbirnem centru imajo soda za zbiranje, enako imajo za gospodinjska olja, če kdo slučajno ne ve kam z oljem od cvrtja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Generik:
najdel sem letak za sicer starejši model, ne najnovejši
https://www.span.si/f/docs/Akcije/Razred_E_model_211_ali_model_212.pdf (imam w212 in lahko potrdim, da so postavke tu nekje) sicer so pri vsakem A in B še kakšno dodatno delo, tako da cena variria in pride servis nekje tako kot sem zgoraj napisal.

Imam se predracun za novi W205 (nov bil cca 75k€) in trenutni service A z menjavo filtra goriva (beri 100€ z lufta dodatno) ter še neko ddatno mazanje je skupaj 500€. zaradi nekih dodatnih del, povprečno pa je tam okol 400€. Če pa kaj crkne, je pa veselje, verjetno "večje" kot pri toyoti. Ampak to zdaj ni stvar debate.

Lahko še kdo da servisne postavke na uradnih za cliota? zgolj za info. do 200 kkm.

Mene je pač ta programiran del servisiranja pri toyoti zelo zmotil, zdi se mi občutno predrago. To samo.

To so opazno znižane cene za starejši model, da zadržijo stranke, ki bi šle sicer "pod kozolec". Na ta način smo mi našega "A-ja" servisirali za 99 eur (service A). Na starejša vozila imajo itak povsod popust, za VAG recimo na 4 leta starosti (ker vedo, da grejo kupci po poteku "jamstva" k kozolčarju).

Glede cene ure dela je pa tako: na Autocommercu so imeli (ne vem če še, ker že dolgo nisem bil tam) obešen cenik (ne spomnim se točnih številk, bilo pa je tam nekje: Ura dela: razred A - 50, razdred C - 70 eur, razred E - 90 eur, razred S - 110 eur.

Za japonce je sicer znano, da so pri servisu malo dražji. Ko sem imel še Accorda, me je skoraj sezulo, ko so mi na AC mobil rekli, da je navaden servis (na 20.000km) cca 400 eur. Klical sem v Radomlje, kjer so mi pribili ceno 500 eur, kar ni imelo nobenega smisla. Potem sem ga servisiral v Kranju (mislim da Ambrož ali nekaj podobnega in v Lj na viču za cca 300 do 350 eur). Res je da je šlo a 2,2 motor in (takrat) drago olje 0W30, a vseeno ni bilo ravno poceni.

Za primerjavo še cene servisov na Superbu 2, 2.0TDI (govorim približno, ker avta in računov nimam več).

Menjava olja (pri 15k, 45k, 75k, 105k itd...), olje, oljni filter - 145 eur
"Mali" servis (30k, 90k, 150k...) olje, oljni filter, zračni filter, kabinski filter- 180 eur
"Veliki" servis (60k, 120k...) olje, oljni filter, račni filter, kabinski filter, zavorna tekočina in še neke malenkkosti- 220 eur
Menjava zobatega jermena + veliki servis - 546 eur.

Skupaj torej cca 2500 eur, za Toyoto pa pride cca 4000 eur.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Za primerjavo še cene servisov na Superbu 2, 2.0TDI (govorim približno, ker avta in računov nimam več).

Menjava olja (pri 15k, 45k, 75k, 105k itd...), olje, oljni filter - 145 eur
"Mali" servis (30k, 90k, 150k...) olje, oljni filter, zračni filter, kabinski filter- 180 eur
"Veliki" servis (60k, 120k...) olje, oljni filter, račni filter, kabinski filter, zavorna tekočina in še neke malenkkosti- 220 eur
Menjava zobatega jermena + veliki servis - 546 eur.

Skupaj torej cca 2500 eur, za Toyoto pa pride cca 4000 eur.

Tole za Toyoto si se zmislil, jaz sem za 180k km servisiranja skupaj z menjavo zavor, menjavo olja v menjalniku, menjavo kolesnega ležaja v pestu, ene dvakrat optiko dal vse skupaj 3.300 eur, nekaj je bilo pri Toyota Lovša, nekaj Toyota Center BTC in Vič, 1x zavore in ležaj pa pri lokalcu. Zobatega jermena ni, večji servis so edino Iridium svečke, katere sem menjal pri 120k km (bi jih sicer moral pri 90k km), tak servis je bil npr. 279 EUR.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
My revision za cliota košta med 850-960 eur. Vsebuje pa servise 5let oz 100.000 km. Zdej če boš delal veliko km in ga servisiral na 30k km, potem imaš za to ceno 3 servise, drugače pa 5. Je pa to v naprej plačana zadeva, vsako leto posebej je verjetno dražje al pa tudi ne. Do 200 taužnt je potem reimo še 1x tolko, plus še kake ploščice, diski, končnik, ležaj. Bencinci velikega servisa nimajo, dizli pa še veliki servis.


Generik. Kaj imaš zaenga cliota in kak si zadovoljen?
 
Nazadnje urejeno:

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
My revision za cliota košta med 850-960 eur. Vsebuje pa servise 5let oz 100.000 km. Zdej če boš delal veliko km in ga servisiral na 30k km, potem imaš za to ceno 3 servise, drugače pa 5. Je pa to v naprej plačana zadeva, vsako leto posebej je verjetno dražje al pa tudi ne. Do 200 taužnt je potem reimo še 1x tolko, plus še kake ploščice, diski, končnik, ležaj. Bencinci velikega servisa nimajo, dizli pa še veliki servis.


Generik. Kaj imaš zaenga cliota in kak si zadovoljen?
Clio 5, 1.0 TCe 100hp, Intens oprema + 360 kamera + navi
Avto imam tak za spotoma, nimam od njega nekih pričakovanj, zato mi je OK. Če bi pa potegnil vzporednico s Corollo... raje ne. :) Sem se pa v temi od cliota razpisal po točkah kako je avto. Malo preveri. Spisek je dolg, v tem času sem dodal še par točk, ki bi jih moral tam kjer sem že pisal o Cliotu dodati.