Nisi razumel. Toyota pač ni premija za 100 k€... do 200 kilo km sem skoraj prepričan da je redno vzdrževanje za premijo nižja, kot za 20k€ toyoto corolo. Po tisti tabeli. (sam sem imel za 50kkm redni servisi cca 800€ stroška (300+500 - a in B ) x 4 je to 3200 €..zdaj pa primerjaj s toyoto. corolo. za 20 kilo, ki ima motor pol manjši - pol manj olja itd itd. .
Tako, da si sam sebe negiral. In tu smo si enotni...ni problem avta samega kot izdelek, problem se storitve, zlatarske in njihove, Ure,. Ker je postalo predrago, nekatrei pač tistih par ki še vozijo na servise olupajo koliko se pač da, da je hegiensko. Ostali se pa znajdejo po svoje.
Sicer smo o tem že imeli debate. In skoraj nima smisla.
Če bi že bil prisiljen v karkol lahko tekočega....pa nisem niti pod razno pristaš takih olj...bi raje gledal EU specifikacije (to tudi vedno gledam)....API/ILSAC crap prepusti yenkijem...0W16, API SN/RC ; ILSAC GF-5
Mahkovic?Zakaj si se zajebal s Corollo? Pa sej si kupil avto, ne servis...
No, jaz sem pri oplu zahteval predracun...ko sem prisel po avto, je bil racun drazji za 20€...torej, namesto 170€, je bil 190€. Ko sem zatezil, da se nismo tako zmenili, so mi znizali na 170€
Aja, pa enkrat sem olje s sabo prinesel, pa mi je zatezil, da mi ne morejo garantirat garancije, ker je najverjetneje moje olje ponaredek in da so imeli par mesecev nazaj primer, da je nekdo prinesel olje za njegovo Insignio in mu je potem zaribala cez par mesecev in da so imeli velikanske probleme in da je imel ponaredek...baje so celo dali na analizo Drugace vem, da so Insignie ribale ze serijsko z original oljem...sem mu hotel to povedat, ampak sem bil raje tiho.
Pa kdo tebe sploh v kaj sili? Tu se pogovarjamo o oljih, ki jih predpisuje proizvajalec vozila.Če bi že bil prisiljen v karkol lahko tekočega....pa nisem niti pod razno pristaš takih olj...bi raje gledal EU specifikacije (to tudi vedno gledam)....API/ILSAC crap prepusti yenkijem...
VW 508/509....
Glede zlatarskih cen imam svoje mnenje. Sam pač ne vozim avta na uradni servis, v bistvu ga ne vozim nikamor ker olje sam zamenjam na dvorišču. Za 100 eur sem tako prejšnji vikend zamenjal olje v zadnjem diferencialu, olje v menjalniku, olje v pretvorniku prenosa, olje v motorju in filter, zračni filter in kabinski filter pa še svečke so v tej ceni. Torej če hočeš šparat se odpovej garanciji pa menjaj olje doma na dvorišču sam, če hočeš ugodnosti garancije pa tist servis na leto po zlatarski ceni ni nič v primerjavi s ceno ki si jo dal za avto (beri: kompliciraš brezveze, če bi kupil dacio za 9k EUR ali pa bi vozilk 10 let star avto bi se še dalo razumet jamranje, za nov avto ranga 20k EUR+ pa je 200EUR za servis tudi če je 90% preplačano čisto ok cena).
Generik:
najdel sem letak za sicer starejši model, ne najnovejši
https://www.span.si/f/docs/Akcije/Razred_E_model_211_ali_model_212.pdf (imam w212 in lahko potrdim, da so postavke tu nekje) sicer so pri vsakem A in B še kakšno dodatno delo, tako da cena variria in pride servis nekje tako kot sem zgoraj napisal.
Imam se predracun za novi W205 (nov bil cca 75k€) in trenutni service A z menjavo filtra goriva (beri 100€ z lufta dodatno) ter še neko ddatno mazanje je skupaj 500€. zaradi nekih dodatnih del, povprečno pa je tam okol 400€. Če pa kaj crkne, je pa veselje, verjetno "večje" kot pri toyoti. Ampak to zdaj ni stvar debate.
Lahko še kdo da servisne postavke na uradnih za cliota? zgolj za info. do 200 kkm.
Mene je pač ta programiran del servisiranja pri toyoti zelo zmotil, zdi se mi občutno predrago. To samo.
Kam pa potem z odpadnim oljem in odpadnim materialom?
Za primerjavo še cene servisov na Superbu 2, 2.0TDI (govorim približno, ker avta in računov nimam več).
Menjava olja (pri 15k, 45k, 75k, 105k itd...), olje, oljni filter - 145 eur
"Mali" servis (30k, 90k, 150k...) olje, oljni filter, zračni filter, kabinski filter- 180 eur
"Veliki" servis (60k, 120k...) olje, oljni filter, račni filter, kabinski filter, zavorna tekočina in še neke malenkkosti- 220 eur
Menjava zobatega jermena + veliki servis - 546 eur.
Skupaj torej cca 2500 eur, za Toyoto pa pride cca 4000 eur.
Lahko še kdo da servisne postavke na uradnih za cliota? zgolj za info. do 200 kkm.
Clio 5, 1.0 TCe 100hp, Intens oprema + 360 kamera + naviMy revision za cliota košta med 850-960 eur. Vsebuje pa servise 5let oz 100.000 km. Zdej če boš delal veliko km in ga servisiral na 30k km, potem imaš za to ceno 3 servise, drugače pa 5. Je pa to v naprej plačana zadeva, vsako leto posebej je verjetno dražje al pa tudi ne. Do 200 taužnt je potem reimo še 1x tolko, plus še kake ploščice, diski, končnik, ležaj. Bencinci velikega servisa nimajo, dizli pa še veliki servis.
Generik. Kaj imaš zaenga cliota in kak si zadovoljen?