Čisto enostavno. Temu efektu sem priča vsak dan.
Nekdo je na prehitevalnemu pasu in bi rad šel desno na S obvoznico. Ker zaradi prometa na desnem pasu ne more z nezmanjšano hitrostjo zapeljat desno, začne na prehitevalnemu zavirat. Zaviranje je pa odvisno od stopnje pacienta, lahko požlajfa malo, da ujame hitrost desnega pasu, lahko pa do konca in čaka, da bo desni pas prazen.
Zaradi takih voznikov potem hitrost na vseh pasovih pade, zaradi hitrega zaviranja pa ima npr. 30. v koloni že precej zmanjšano hitrost (beri: kolona).
Taki vozniki so dveh vrst.
Prvi so prvič v tem križišču in niso do časa pogledali tabel, ki jim kažejo že 1500 m - 0m kam se razporedit - tem je delno oproščeno.
Drugi pa so bolj pogosti, zlasti jih je največ med jutranjo in popoldansko konico. Ti do zadnjega vztrajajo na prehitevalnem pasu, saj jim gredo vozniki na desnem pasu močno na živce (ne glede na to koliko se peljejo). Na koncu ali žlajfajo na polno ali pa v stilu dirk pred tabo zapeljejo 1 cm, zato mora kompletni desni pas požlajfat.
Evo, to je moje mnenje.
Imam čas v kolonah te paciente preučevat vsak dan.