Je v sloveniji kakšen Citroen forum ?

guardy

Guru
3. avg 2007
8.400
966
113
Obišči stran
Lep in edina prava barva. Škoda, da ni več takih barv kot so bile originalne, ko se je taka plava s časom "razbarvala" kot jeans. ;)

Bomo pa v F iskali. Itak je to bolj pasivno v planu, takoj za Teslo. :fredi:

Saj to ni problem. Tudi v F in I dobiš avto (še pri nas se je kak za dva jurja prodal), ampak na vsakega boš vložil še konkretno, da bo približno OK. Sam sem lani dal malo manj kot 5k pri nas, pa je osnova bila dobra, pa sem čez zimo še zmeraj vložil še 1x toliko, da je sedaj ok.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.878
113
No ja v spaka ne vem kaj bi 5k eur vlagal, sploh ker se dobi še vedno dosti aftermarket poceni novih delov. Komplet ga razstavis in sestaviš pa v enem šihtu. Realno so spaki precej precenjeni.

Druga stvar so A klasa oldtimerji z original deli, tisto upravičeno dosega petmestne številke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

guardy

Guru
3. avg 2007
8.400
966
113
Obišči stran
No ja v spaka ne vem kaj bi 5k eur vlagal, sploh ker se dobi še vedno dosti aftermarket poceni novih delov. Komplet ga razstavis in sestaviš pa v enem šihtu. Realno so spaki precej precenjeni.

Druga stvar so A klasa oldtimerji z original deli, tisto upravičeno dosega petmestne številke.
hahaha, good luck. Deli poceni? Izvoli pa začni :)

Realno pa dobiš komplet novih blatnikov za 400€, samo je hudič, ko pol ne paše, pa je treba karoserijo "popravljat" da gre skup. Aja, ti bi mel novo karoserijo? Ni problema, 4,5k, pa jo imaš. Rabiš še šasijo? Pljuni od 700 gor, odvisno kaj bi želel imet.

Pa da ne omenim, da teli deli so glede na "velikost" poceni, najdražje so malenkosti...

 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.878
113
A to misliš vse 4 blatnike za 400 eur? To je neka normalna cena, primerljiva z ostalimi vozili. Pa govorimo o pocinkani varianti, ki je boljša kot original. Original stane pa 500 eur en ja, samo kot sem rekel vprašanje kaj je namen restavracije in kakšno klaso oldtimerja rabiš. Nosilna šasija je jurija če hočeš novo galvanizirano. Samo to sedaj pomeni da sestavljamo spaka iz nič oz. da kupiš osnovno neko stvar ki je pregnita popolnoma, v vseh ostalih primerih daš pleh stran, neseš do kleparja/ličarja in ti poklepa in pokita ter pobarva. To te itak čaka vsakih 5-10 let lastništva, ker so panali in nosilne letvice narejene tako da začne hitro vse nazaj rjavet.

Poanta je pač da gre za priljubljen oldtimer in dobiš vse dele nove kot aftermarket in karkoli rabiš ni problem dobit. Avto je pa tudi sestavljen kot legokocka in če nimaš dveh levih rok ga lahko sam vzdržuješ, vključno z mehaniko in elektriko (kar jo ima).
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.400
966
113
Obišči stran
A to misliš vse 4 blatnike za 400 eur? To je neka normalna cena, primerljiva z ostalimi vozili. Pa govorimo o pocinkani varianti, ki je boljša kot original. Original stane pa 500 eur en ja, samo kot sem rekel vprašanje kaj je namen restavracije in kakšno klaso oldtimerja rabiš. Nosilna šasija je jurija če hočeš novo galvanizirano. Samo to sedaj pomeni da sestavljamo spaka iz nič oz. da kupiš osnovno neko stvar ki je pregnita popolnoma, v vseh ostalih primerih daš pleh stran, neseš do kleparja/ličarja in ti poklepa in pokita ter pobarva. To te itak čaka vsakih 5-10 let lastništva, ker so panali in nosilne letvice narejene tako da začne hitro vse nazaj rjavet.

Poanta je pač da gre za priljubljen oldtimer in dobiš vse dele nove kot aftermarket in karkoli rabiš ni problem dobit. Avto je pa tudi sestavljen kot legokocka in če nimaš dveh levih rok ga lahko sam vzdržuješ, vključno z mehaniko in elektriko (kar jo ima).

Seveda. Pokita poklepa pošvasa pobarva, pa si na 3k če maš srečo ;)

Sam sem imel "nesrečo", da so notri tlačili BX/Twingo zice, pa da sem si zrihtal original zice z vodili pa pasovi je koštal jurja. Strošek, ki ga pač nebi bilo, če bi predhodnik pustil "original".

In spak je za vozit, ne za kazat, tako da ja, poštimat da gre in teraj dalje ;)

Evo before/after, pa before glede na kar se po cesti voz niti ni bil tako slab...
 

Priponke

  • Screenshot at Apr 26 08-37-47.png
    Screenshot at Apr 26 08-37-47.png
    1,7 MB · Ogledi: 151
  • Screenshot at Apr 26 08-38-09.png
    Screenshot at Apr 26 08-38-09.png
    1,8 MB · Ogledi: 147
  • Screenshot at Apr 26 08-38-27.png
    Screenshot at Apr 26 08-38-27.png
    1,4 MB · Ogledi: 147
  • Screenshot at Apr 26 08-39-03.png
    Screenshot at Apr 26 08-39-03.png
    1 MB · Ogledi: 152
Nazadnje urejeno:
15. jan 2019
3.459
1.085
113
Spaka sem kupil 1993, okoli 1700DEM, 2cv6 special model, letnik 1983.
Model je sedeže montiral od GSa :) in mali športni volan, sedelo se je dobro, upravljalo slabše.
Ker so bili sedeži absolutno preširoki, sem jih vrgel ven in našel na avtoodpadu neke sedež od IMVja, ki so imeli še vzglavnike (takšne kot katrca). To pa je bilo tisto pravo.
Original sedeži od spačka so huda žalost.

Avto sem še dal malo pošvasat in prebarvat, pa malo znotraj uredil.

Še danes vozi, je pa vmes bil en remont, menjava šasije (ker se vsak dan vozi). Pa platneno streho sem v teh letih že 3x menjal.

Tankaj, vozi.

NEW-2.JPG
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in RoMeX

guardy

Guru
3. avg 2007
8.400
966
113
Obišči stran
Spaka sem kupil 1993, okoli 1700DEM, 2cv6 special model, letnik 1983.
Model je sedeže montiral od GSa :) in mali športni volan, sedelo se je dobro, upravljalo slabše.
Ker so bili sedeži absolutno preširoki, sem jih vrgel ven in našel na avtoodpadu neke sedež od IMVja, ki so imeli še vzglavnike (takšne kot katrca). To pa je bilo tisto pravo.
Original sedeži od spačka so huda žalost.

Avto sem še dal malo pošvasat in prebarvat, pa malo znotraj uredil.

Še danes vozi, je pa vmes bil en remont, menjava šasije (ker se vsak dan vozi). Pa platneno streho sem v teh letih že 3x menjal.

Tankaj, vozi.

Poglej priponko 45006

Tako je. Tudi sam predvidevam, da bo sedaj nekaj let mir, sploh ker bo v garažin in se pozimi ne bo vozil ;)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.857
3.878
113
Original "sedež" na spaku je pač klop, ima tudi to pridih njegove originalnosti in menjava za sedeže je bolj kot ne odmik od te romantike. Se dobi pa montažo za pasove spredaj za klop, tisto je skoraj nuja .. pa ne zaradi varnosti ampak zaradi tega da se v ovinkih ne voziš po klopi levo/desno. Nizka klop daje tudi dober občutek prostornosti, če še streho spustiš in lepo počasi voziš je to tisto za kar imaš tak avto. Sedeži z vzglavniki to občutje pokvarijo. (moje mnenje, razumem pa da za redno uporabo je tista klop popolnoma neergonomična)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če že se sedeži zamenjajo za Dianine, vzglavnike pa smo včasih natikali gor - riba v hrbet, ali pa se sedež sleče in se navari klasična konstrukcija.

Za pasove pa se ne spomnim od kdaj dalje so imeli že pripravljene luknje.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.400
113
Ne boš verjel, ampak ponekod ljudje dejansko uporabljajo mini avte, ne glede na znamko za na šiht vozt. Ni vse balkan, ko moreš z 5m in 200+ konji deco v vrtec vozit.
Kolikor sem se jaz (pred Corono) po Nemčiji vozil bi, tako po občutku rekel, da je tam tudi Dacij na cesti proporcionalno dosti več kot v "bogati" Sloveniji.
Smo tukaj na Balkanu tozadevno res kar zakompleksani.
.
Sorry za off topic.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Malo off: Duster je sploh zelo zaželjen avto za lovce, gornike,... Italija jih je polna, sever Evrope, Francoski Savoji,...
 
15. jan 2019
3.459
1.085
113
Original "sedež" na spaku je pač klop, ima tudi to pridih njegove originalnosti in menjava za sedeže je bolj kot ne odmik od te romantike. Se dobi pa montažo za pasove spredaj za klop, tisto je skoraj nuja .. pa ne zaradi varnosti ampak zaradi tega da se v ovinkih ne voziš po klopi levo/desno. Nizka klop daje tudi dober občutek prostornosti, če še streho spustiš in lepo počasi voziš je to tisto za kar imaš tak avto. Sedeži z vzglavniki to občutje pokvarijo. (moje mnenje, razumem pa da za redno uporabo je tista klop popolnoma neergonomična)
Klop je bila v začetku (pa še ta se je spreminjala in čiste platnen v oblazinjeno), kasneje sta spredaj že kar lepo dva ločena original sedeža.

V bistvu se sedaj spominjam :) da sem potem kupil še Čarlija in v njega premontiral IMV sedeže, v onega pa original.

Čarli je bil očitno butnjen po levi strani, je imel tudi nemiren setup, edino mašina je bila v nulo.

1619427202276.png

čarlija sem se potem losal (na fotki srečanje na Nizozemskem), ko so ga dvignili, je šasija kar skupaj padla :)

rdeči pa je bil nekaj let v garaži in sedaj je spet v pogonu že 11 let.

poraba pa je ista kot pri modernih avtih, to je največji LOL...
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.400
966
113
Obišči stran
Original "sedež" na spaku je pač klop, ima tudi to pridih njegove originalnosti in menjava za sedeže je bolj kot ne odmik od te romantike. Se dobi pa montažo za pasove spredaj za klop, tisto je skoraj nuja .. pa ne zaradi varnosti ampak zaradi tega da se v ovinkih ne voziš po klopi levo/desno. Nizka klop daje tudi dober občutek prostornosti, če še streho spustiš in lepo počasi voziš je to tisto za kar imaš tak avto. Sedeži z vzglavniki to občutje pokvarijo. (moje mnenje, razumem pa da za redno uporabo je tista klop popolnoma neergonomična)

No ja, klop ali ločena zica je odvisno od letnika. Glede pasov pa se strinjam ;)
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.127
867
113
guardy: ce bos kdaj v NM s spačkom, prosim povej, da vzamem tamalga da bo vidu s kakim avtom je njegov fotr hodu na morje, ko je bil smrkavc. Nikol ne bom pozabu k sm stal na zicu pa cez streho ven gledal, fotr pa v Pulo drajval. Nepozabno :)

Seveda dam za pir, ma plato prnesem :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in guardy

jello

Guru
22. sep 2008
9.688
3.572
113
Ne vem če sem pravega citiral. Videl sem svetlo modrega, na razgledni točki parkiranega.