Ja, zadnja prava Citroena. Očitno bom tega zdrajsu do oldtimerja.Trenutno sploh avta nimajo - sami lojtrni vozovi. Še DS so šli zahebat. C6 in C5 sta zadnja s hidroaktivnim vzmetenjem.
Ja, zadnja prava Citroena. Očitno bom tega zdrajsu do oldtimerja.Trenutno sploh avta nimajo - sami lojtrni vozovi. Še DS so šli zahebat. C6 in C5 sta zadnja s hidroaktivnim vzmetenjem.
Nč bat. Na Citroen sem šel izključno iz praktičnih razlogov. Sam hudič je, ker s tega zdej bo pa mal težka it, ker s hidravliko je tko, al ti ni sploh, al se pa tko navadiš da je težko pol dol.Malo preveč se poosebljate s svojim avtom. saj ni vaš k....
spaguarju se to ne more zgoditKaj je tu smešnega? Razen vožnje mimo zakuhanih/zaribanih premij.
Čisto resna zgodba več let nazaj se vozimo v koloni v Val d'Isere in ob robu en novejši zakuhan Audi s FR tablicami. Kaj mislite kaj si je mislilo 99% mimovozečih, vključno z mano, prav mu je kaj pa švaba vozi in ne francoza.
Žaba je imela to že v 60-tihTudi passati imajo vsaj 20 let zadaj (serijsko opcijsko) samoniveliranje (kot tudi več ali manj večina drugih znamk, vsaj pri karavanih). Kateri Citroen ima danes še tole?
Nimaš šanse... Pod 8k solidnega pri nas ni, pa še v takega boš par jurjev vrgu...Mimogrede, če kdo ve za dobro ohranjenega spačka - Citroën 2CV-6 za normalno ceno - na dan z besedo!
Nostalgijapress
Kaj pa ti ne deluje pri registraciji? Mislim da je treba počakat, da administrator odobri prijavo.Razen citroenar.eu kjer pa jim registracije že lep čas ne delujejo.
Kot je rekel Guardy ... 8 in naprej ..pa še bo kaj za dodajat nanjMimogrede, če kdo ve za dobro ohranjenega spačka - Citroën 2CV-6 za normalno ceno - na dan z besedo!
Nostalgijapress