Mislil sem na "normalne" avtomobile, tole je imho bolj za gledat kot za uporabljat.No C4 je rang Golf/Focus pa novi C5 pride oz. je prišel ven.
Vključno z aktivnim vzmetenjem Citroën Advanced Comfort® od 31.000€ dalje.
Mislil sem na "normalne" avtomobile, tole je imho bolj za gledat kot za uporabljat.No C4 je rang Golf/Focus pa novi C5 pride oz. je prišel ven.
Vključno z aktivnim vzmetenjem Citroën Advanced Comfort® od 31.000€ dalje.
Lep in edina prava barva. Škoda, da ni več takih barv kot so bile originalne, ko se je taka plava s časom "razbarvala" kot jeans.
Bomo pa v F iskali. Itak je to bolj pasivno v planu, takoj za Teslo.
hahaha, good luck. Deli poceni? Izvoli pa začniNo ja v spaka ne vem kaj bi 5k eur vlagal, sploh ker se dobi še vedno dosti aftermarket poceni novih delov. Komplet ga razstavis in sestaviš pa v enem šihtu. Realno so spaki precej precenjeni.
Druga stvar so A klasa oldtimerji z original deli, tisto upravičeno dosega petmestne številke.
A to misliš vse 4 blatnike za 400 eur? To je neka normalna cena, primerljiva z ostalimi vozili. Pa govorimo o pocinkani varianti, ki je boljša kot original. Original stane pa 500 eur en ja, samo kot sem rekel vprašanje kaj je namen restavracije in kakšno klaso oldtimerja rabiš. Nosilna šasija je jurija če hočeš novo galvanizirano. Samo to sedaj pomeni da sestavljamo spaka iz nič oz. da kupiš osnovno neko stvar ki je pregnita popolnoma, v vseh ostalih primerih daš pleh stran, neseš do kleparja/ličarja in ti poklepa in pokita ter pobarva. To te itak čaka vsakih 5-10 let lastništva, ker so panali in nosilne letvice narejene tako da začne hitro vse nazaj rjavet.
Poanta je pač da gre za priljubljen oldtimer in dobiš vse dele nove kot aftermarket in karkoli rabiš ni problem dobit. Avto je pa tudi sestavljen kot legokocka in če nimaš dveh levih rok ga lahko sam vzdržuješ, vključno z mehaniko in elektriko (kar jo ima).
Spaka sem kupil 1993, okoli 1700DEM, 2cv6 special model, letnik 1983.
Model je sedeže montiral od GSa in mali športni volan, sedelo se je dobro, upravljalo slabše.
Ker so bili sedeži absolutno preširoki, sem jih vrgel ven in našel na avtoodpadu neke sedež od IMVja, ki so imeli še vzglavnike (takšne kot katrca). To pa je bilo tisto pravo.
Original sedeži od spačka so huda žalost.
Avto sem še dal malo pošvasat in prebarvat, pa malo znotraj uredil.
Še danes vozi, je pa vmes bil en remont, menjava šasije (ker se vsak dan vozi). Pa platneno streho sem v teh letih že 3x menjal.
Tankaj, vozi.
Poglej priponko 45006
Kolikor sem se jaz (pred Corono) po Nemčiji vozil bi, tako po občutku rekel, da je tam tudi Dacij na cesti proporcionalno dosti več kot v "bogati" Sloveniji.Ne boš verjel, ampak ponekod ljudje dejansko uporabljajo mini avte, ne glede na znamko za na šiht vozt. Ni vse balkan, ko moreš z 5m in 200+ konji deco v vrtec vozit.
Klop je bila v začetku (pa še ta se je spreminjala in čiste platnen v oblazinjeno), kasneje sta spredaj že kar lepo dva ločena original sedeža.Original "sedež" na spaku je pač klop, ima tudi to pridih njegove originalnosti in menjava za sedeže je bolj kot ne odmik od te romantike. Se dobi pa montažo za pasove spredaj za klop, tisto je skoraj nuja .. pa ne zaradi varnosti ampak zaradi tega da se v ovinkih ne voziš po klopi levo/desno. Nizka klop daje tudi dober občutek prostornosti, če še streho spustiš in lepo počasi voziš je to tisto za kar imaš tak avto. Sedeži z vzglavniki to občutje pokvarijo. (moje mnenje, razumem pa da za redno uporabo je tista klop popolnoma neergonomična)
Original "sedež" na spaku je pač klop, ima tudi to pridih njegove originalnosti in menjava za sedeže je bolj kot ne odmik od te romantike. Se dobi pa montažo za pasove spredaj za klop, tisto je skoraj nuja .. pa ne zaradi varnosti ampak zaradi tega da se v ovinkih ne voziš po klopi levo/desno. Nizka klop daje tudi dober občutek prostornosti, če še streho spustiš in lepo počasi voziš je to tisto za kar imaš tak avto. Sedeži z vzglavniki to občutje pokvarijo. (moje mnenje, razumem pa da za redno uporabo je tista klop popolnoma neergonomična)
2CV Sahara (limuzina)No ja v spaka ne vem kaj bi 5k eur vlagal, sploh ker se dobi še vedno dosti aftermarket poceni novih delov. Komplet ga razstavis in sestaviš pa v enem šihtu. Realno so spaki precej precenjeni.
Druga stvar so A klasa oldtimerji z original deli, tisto upravičeno dosega petmestne številke.
Si bil v nedeljo na Predmeji s tem?Kot je rekel Guardy ... 8 in naprej ..pa še bo kaj za dodajat nanj
Moj je bil 9 tisoč ... pa je bilo treba še takoj nove gume (380€) pa še par stvari bo za porihtat v kratkem.
Si bil v nedeljo na Predmeji s tem?
Ne vem če sem pravega citiral. Videl sem svetlo modrega, na razgledni točki parkiranega.