Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Od Jaguarja live feed je pokazal celoten proces izdelave tkšnega voza, kaj vse in kdo vse je potreben za idealen produkt.
Me zanima kakšen je postopek od tesle, verjetno samo photoshop
Cena za i pace pa presenetljivo nizka. Torej garažni modeli ala zoe, leaf, soul, ioniq, ipd, delajo dražje EV modele od lastnih ICE, Jaguar pa kontra?
Tole je cca. 72 k EUR, pa še lep ko hudič.
Glede na znamko sem pričakoval vsaj 100 k EUR. Definitivno resen skok v Teslin rang, Jag ima vseeno dolgoletne izkušnje pri izdelavi avtov, Tesla je pa boga na tem področju (žal bolj šlampasto narjena glede na teste).
Ne morem verjet, da govorim o tem za avto, ki ima preko 400km dosega in se doma napolni od 0 do 100% v 12 urah, zakaj že?
Tudi če bi avto imel 2000km dosega, bi izpostavljali, kako je Tesla boljši, ker ima polnilnice povsod?
EV se polni doma, nehajmo s temi javnimi polnilnicami, za na morje, pa jih je dovolj, teslinih, petrolovih in ne vem še kakšnih.
Tesla ima to veliko prednost s polnilnicami, to ni dileme. Brez tega avto pač ni prvi avto pri bajti. Ker moraš vedno imet še enega, ko greš na jug k babici v Dubrovnik.
Po drugi strani, če se bo infrastruktura javnih polnilnic po Evropi in svetu razširila, bo tudi ta Teslina prednost venela.
Zakaj ne?
Npr. do Paga imamo mi, po jadranski magistrali, 270km. S KonoEV pridem brez truda tja z enim polnjenjem, tam pa napolnim za nazaj na navadni vtičnici z 10A v 30 urah, kar je čisto ok, če greš v petek popoldne dol in v nedeljo zvečer nazaj.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.